abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69363291
quote:
Op zondag 24 mei 2009 21:16 schreef Kluupkluup het volgende:
Vandaag met Skøll 2e in het B8+ veld..
Gyas heeft geblikt..
Zag het, nog last gehad van Theta?
D_A gefeliciteerd met je halfblik

Dodona? jullie starten alleen het N4+ veld? volgens mij zie je die Okeanos dan niet, als ze gaan achten want zaterdag is namelijk ook het EJK, dus dan is er geen tijd voor het N4+ veld, anders had je er ons ook wel in kunnen vinden, snel gevaren vandaag, kon alleen beter.
Kwamen in het SA8+ veld wel als eerste uit de start, alleen waren de benen daarna simpel weg gewoon op, jammer is dat.

[ Bericht 29% gewijzigd door seekfaM op 24-05-2009 21:27:49 ]
  zondag 24 mei 2009 @ 21:34:09 #277
185006 Dodona
Coach EJL'13, EJZ'11
pi_69363739
Was het maar waar...wij zijn gewoon EJZ B4+; alleen randstad door ploegwijziging laten lopen.
Maar op ARB gewoon weer in N4 en B4 present
Reach for what you wanna do - 2Pac
pi_69363755
quote:
Op zondag 24 mei 2009 21:22 schreef seekfaM het volgende:

[..]

Zag het, nog last gehad van Theta?
D_A gefeliciteerd met je halfblik

Dodona? jullie starten alleen het N4+ veld? volgens mij zie je die Okeanos dan niet, als ze gaan achten want zaterdag is namelijk ook het EJK, dus dan is er geen tijd voor het N4+ veld, anders had je er ons ook wel in kunnen vinden, snel gevaren vandaag, kon alleen beter.
Kwamen in het SA8+ veld wel als eerste uit de start, alleen waren de benen daarna simpel weg gewoon op, jammer is dat.
Nee.. Hij doelt op dat D_A met zijn 3 mede beginnelingen in het B4+veld zullen starten op zondag (degenen die nu dus niet in de boot zaten).
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_69364035
quote:
Op zondag 24 mei 2009 21:34 schreef Dodona het volgende:
Was het maar waar...wij zijn gewoon EJZ B4+; alleen randstad door ploegwijziging laten lopen.
Maar op ARB gewoon weer in N4 en B4 present
O ik dacht dat je al Nieuweling was, maar nee. Succes dan nog hé!
@Kluup, ik snap nu, het zijn nu gewoon twee viertjes, ik snap. Prima
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 24 mei 2009 @ 22:35:48 #280
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_69366368
En we gaan weer achten!

Niets geen viertje meer, afriggeren dat ding hopla!
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_69392887
quote:
Op zondag 24 mei 2009 22:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
En we gaan weer achten!

Niets geen viertje meer, afriggeren dat ding hopla!
Wij gaan deze week weer even in 4'tjes trainen..
  maandag 25 mei 2009 @ 20:33:55 #282
8185 Boomrups
Kabbelt rustig voort
pi_69394793
Hé Michiel, ik weet niet of je deze reeks nog volgt, maar ik wilde je complimenteren met je stukken op NLroei. Ze steken er qua diepte vaak bovenuit, hulde daarvoor en ga zo door alsjeblieft
Think of how stupid the average person is...and then realise that half of them is even more stupid than that!
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 25 mei 2009 @ 20:40:46 #283
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_69395083
EJ klassement

1 Vidar
59 (58 )
2 Laga
50 (48 )
3 Pro/Lag
35 (32)
4 Theta
34 (32)
5 Okeanos
30 (30)
6 Gyas
29 (27)

Dat gaat nog spannend worden komende weken

En we gaan uiteraard weer achten op de ARB.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_69396975
Plaatst iemand mij trouwens in de lijst van deelnemers in deze topic, als er een nieuwe open wordt gemaakt?
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_69410504
En wil die iemand bij mij dan "tourroeier" veranderen in "coach"?
pi_69417352
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:28 schreef Delnooz het volgende:
En wil die iemand bij mij dan "tourroeier" veranderen in "coach"?
puh, ontkenningsfase?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:47:53 #287
185006 Dodona
Coach EJL'13, EJZ'11
pi_69422197
Nouja ergens wel logisch, gezien Delnooz een stuk meer coacht dan in de roeiboot te vinden is.
Reach for what you wanna do - 2Pac
pi_69437695
Joechei, beginneling-af dus!

Zondag nog tot heel laat de stad in geweest, lekker biertjes gedronken en de volgende dag toch je heel fit voelen. vreemd
quote:
Op zondag 24 mei 2009 12:02 schreef Orionis het volgende:

[..]

DIt weekend is wel weer getoond door Proteus TjZ dat een blik in je eerste jaar niet bijzonder veel zegt. Die gasten voeren vorig jaar met hun acht achteraan het veld en hoefden nooit serieus genomen te worden als je er mee in de voorwedstrijd lag (ik roeide vorig jaar nog tegen ze in de 8+). Nu zijn die lui in twee weekenden overgangs geworden.
Zegt trouwens ook heel weinig hoor... Je kan ook starten in boutvelden (bijv. B4+ en dan N4+, die tegenstand is daar echt miniem. Vooral ook omdat betere ploegen in het (Development) 4- veld varen
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:52:45 #289
8185 Boomrups
Kabbelt rustig voort
pi_69445487
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 23:18 schreef Nappeklapperapper het volgende:

Zegt trouwens ook heel weinig hoor... Je kan ook starten in boutvelden (bijv. B4+ en dan N4+, die tegenstand is daar echt miniem. Vooral ook omdat betere ploegen in het (Development) 4- veld varen
Ja inderdaad, de tegenstand is daar echt miniem. Vaak zie je dat lichte achten die een blik trekken daarna ook nog even in het N4+ een blik op komen halen. Dat is zo'n boutveld zeg, daar kunnen zelfs mijn zusje met haar vriendinnetjes nog winnen...
Think of how stupid the average person is...and then realise that half of them is even more stupid than that!
pi_69446585
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:52 schreef Boomrups het volgende:

[..]

Ja inderdaad, de tegenstand is daar echt miniem. Vaak zie je dat lichte achten die een blik trekken daarna ook nog even in het N4+ een blik op komen halen. Dat is zo'n boutveld zeg, daar kunnen zelfs mijn zusje met haar vriendinnetjes nog winnen...
Kattepis, vandaar ook dat er regelmatig slecht een ploeg of 20 meedoet om dat makkelijke blikje op te halen
  woensdag 27 mei 2009 @ 10:52:02 #291
107631 Pikhoofd
What's in a name?
pi_69447441
als we het daarentegen over het lichte beginnelingen en nieuwelingen vier met veld hebben met 4 en 3 inschrijvingen, dan is het een ander verhaal ja.

Al geloof ik wel dat de zware vier-met velden wel lichter zijn geworden dan voorheen, maar relatief gezien zijn ze nog zoveel zwaarder dan de dames en lichte-velden
pi_69452827
Er is dan ook geen enkele reden om voor deze categorie roeiers nog een extra veld te creëren mijns inziens.
Het leid alleen maar tot verdere verspreiding van de velden en extra mogelijkheden om elkaar te ontwijken.

Klassement varen is wellicht leuk hoor maar ik vind die beperkingen in het aantal blikken om mee te mogen doen onzinnig. Laat gewoon iedere vereniging een zo goed mogelijke ploeg maken zoals voorheen en integreer de race met het SA veld dan lijkt het tenminste nog ergens op.
Dit is drie keer niks
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_69458685
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:29 schreef pullup het volgende:
Er is dan ook geen enkele reden om voor deze categorie roeiers nog een extra veld te creëren mijns inziens.
Het leidt alleen maar tot verdere verspreiding van de velden en extra mogelijkheden om elkaar te ontwijken.

Klassement varen is wellicht leuk hoor maar ik vind die beperkingen in het aantal blikken om mee te mogen doen onzinnig. Laat gewoon iedere vereniging een zo goed mogelijke ploeg maken zoals voorheen en integreer de race met het SA veld dan lijkt het tenminste nog ergens op.
Dit is drie keer niks
Weet je wel wat het idee achter dit nieuwe klassement is?
pi_69462548
pff vandaag watervrij proberen te skiffen ... ik heb twee halen watervrij gehaald, (voor de rest alleen telkens watervrij aan één boord ) mag ik de schuld geven aan windkracht 4?

na een paar honderd meter heen en terug kwam ik er trouwens achter dat de skiff een flinke afwijking naar bakboord had, even uit het water gehaald, en bleek de vin getordeerd te zijn de coach heeft 'm toen maar enigszins recht gebogen en ik ben weer verder gaan skiffen.

sowieso was de hele afstelling naar de klote na een jaarfeest en een vereniginsweekend waar die skiff talloze malen is omgeslagen.

vandaag toch nog wel mooi 14 km/u gehaald in een opzetje (vorige keer nog maar 12 km/u), dat gaat steeds beter (en later in een goede skiff met bigblades moet dat helemaal goedkomen).

[ Bericht 11% gewijzigd door immortalsean op 27-05-2009 18:40:46 ]
pi_69463807
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 16:33 schreef Koert het volgende:

[..]

Weet je wel wat het idee achter dit nieuwe klassement is?
Ik ben goed op de hoogte en vind het een stimulans voor de grauwe middelmaat, in tegenstelling tot de vorige opzet van het klassement dat toen de Challenge Cup heette. Het is absoluut geen stimulans voor verenigingen om zelf goede ploegen te maken en zorgt zo voor verdere verspreiding van de velden.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_69468833
Deze week zijn we weer even in 4'tjes aan het trainen, ipv in de acht.

Vandaag echt een klote training gehad.
We waren er al uit dat we de schuld aan het weer zouden geven toen we de boot eruit haalden en zagen dat we geen vin hadden..
pi_69471530
Heeft iedereen vin-pech de laatste tijd ofzo? En wat is dan het idee achter dat nieuwe klassement, ik weet het namelijk niet.

Wij doen ook 4+ en en 8en, en hoewel ik vorig jaar het hele jaar glad heb geroeid valt het me dit jaar toch echt tegen... Alsof je constant tegen een stenen muur zit te trappen, mijn god. En het composeizoen duurt nog maar drie weken...

pi_69474030
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:11 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik ben goed op de hoogte en vind het een stimulans voor de grauwe middelmaat, in tegenstelling tot de vorige opzet van het klassement dat toen de Challenge Cup heette. Het is absoluut geen stimulans voor verenigingen om zelf goede ploegen te maken en zorgt zo voor verdere verspreiding van de velden.
Ik sluit me geheel aan bij de visie van Pulp. Dit is een klassement dat geen glans heeft. De eerste ploegen zijn al gestopt in dit klassement mee te doen omdat ze tegenstand willen opzoeken. Daarnaast zorgt het er ook voor dat een leuke wedstrijd in het buitenland voor de deelnemende ploegen eigenlijk niet goed mogelijk is. Als je dan ook de teruggang van het niveau in het (DL)N4+ veld ziet dan is nog meer duidelijk dat dit een onzinnig verhaal is. Het wordt tijd om roeiers te stimuleren beter te worden, en te zorgen dat toppers door willen gaan in plaats van al dat middelmaatwerk.

[ Bericht 0% gewijzigd door jw3 op 28-05-2009 08:20:42 ]
  donderdag 28 mei 2009 @ 10:41:23 #299
107631 Pikhoofd
What's in a name?
pi_69483043
Maar zou je dat dan niet beter kunnen stimuleren met een 'top' 2-klassement waar gewoon iedereen ongeacht status aan mee mag doen?
pi_69484876
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 21:19 schreef Kluupkluup het volgende:
Deze week zijn we weer even in 4'tjes aan het trainen, ipv in de acht.

Vandaag echt een klote training gehad.
We waren er al uit dat we de schuld aan het weer zouden geven toen we de boot eruit haalden en zagen dat we geen vin hadden..
huh! GEEN vin?! hoe kan dat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')