Zag het, nog last gehad van Theta?quote:Op zondag 24 mei 2009 21:16 schreef Kluupkluup het volgende:
Vandaag met Skøll 2e in het B8+ veld..
Gyas heeft geblikt..
Nee.. Hij doelt op dat D_A met zijn 3 mede beginnelingen in het B4+veld zullen starten op zondag (degenen die nu dus niet in de boot zaten).quote:Op zondag 24 mei 2009 21:22 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Zag het, nog last gehad van Theta?
D_A gefeliciteerd met je halfblik
Dodona? jullie starten alleen het N4+ veld? volgens mij zie je die Okeanos dan niet, als ze gaan achten want zaterdag is namelijk ook het EJK, dus dan is er geen tijd voor het N4+ veld, anders had je er ons ook wel in kunnen vinden, snel gevaren vandaag, kon alleen beter.
Kwamen in het SA8+ veld wel als eerste uit de start, alleen waren de benen daarna simpel weg gewoon op, jammer is dat.
O ik dacht dat je al Nieuweling was, maar nee. Succes dan nog hé!quote:Op zondag 24 mei 2009 21:34 schreef Dodona het volgende:
Was het maar waar...wij zijn gewoon EJZ B4+; alleen randstad door ploegwijziging laten lopen.
Maar op ARB gewoon weer in N4 en B4 present
Wij gaan deze week weer even in 4'tjes trainen..quote:Op zondag 24 mei 2009 22:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
En we gaan weer achten!
Niets geen viertje meer, afriggeren dat ding hopla!
puh, ontkenningsfase?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:28 schreef Delnooz het volgende:
En wil die iemand bij mij dan "tourroeier" veranderen in "coach"?
Zegt trouwens ook heel weinig hoor... Je kan ook starten in boutvelden (bijv. B4+ en dan N4+, die tegenstand is daar echt miniem. Vooral ook omdat betere ploegen in het (Development) 4- veld varenquote:Op zondag 24 mei 2009 12:02 schreef Orionis het volgende:
[..]
DIt weekend is wel weer getoond door Proteus TjZ dat een blik in je eerste jaar niet bijzonder veel zegt. Die gasten voeren vorig jaar met hun acht achteraan het veld en hoefden nooit serieus genomen te worden als je er mee in de voorwedstrijd lag (ik roeide vorig jaar nog tegen ze in de 8+). Nu zijn die lui in twee weekenden overgangs geworden.
Ja inderdaad, de tegenstand is daar echt miniem. Vaak zie je dat lichte achten die een blik trekken daarna ook nog even in het N4+ een blik op komen halen. Dat is zo'n boutveld zeg, daar kunnen zelfs mijn zusje met haar vriendinnetjes nog winnen...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:18 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Zegt trouwens ook heel weinig hoor... Je kan ook starten in boutvelden (bijv. B4+ en dan N4+, die tegenstand is daar echt miniem. Vooral ook omdat betere ploegen in het (Development) 4- veld varen
Kattepis, vandaar ook dat er regelmatig slecht een ploeg of 20 meedoet om dat makkelijke blikje op te halenquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:52 schreef Boomrups het volgende:
[..]
Ja inderdaad, de tegenstand is daar echt miniem. Vaak zie je dat lichte achten die een blik trekken daarna ook nog even in het N4+ een blik op komen halen. Dat is zo'n boutveld zeg, daar kunnen zelfs mijn zusje met haar vriendinnetjes nog winnen...
Weet je wel wat het idee achter dit nieuwe klassement is?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:29 schreef pullup het volgende:
Er is dan ook geen enkele reden om voor deze categorie roeiers nog een extra veld te creëren mijns inziens.
Het leidt alleen maar tot verdere verspreiding van de velden en extra mogelijkheden om elkaar te ontwijken.
Klassement varen is wellicht leuk hoor maar ik vind die beperkingen in het aantal blikken om mee te mogen doen onzinnig. Laat gewoon iedere vereniging een zo goed mogelijke ploeg maken zoals voorheen en integreer de race met het SA veld dan lijkt het tenminste nog ergens op.
Dit is drie keer niks
Ik ben goed op de hoogte en vind het een stimulans voor de grauwe middelmaat, in tegenstelling tot de vorige opzet van het klassement dat toen de Challenge Cup heette. Het is absoluut geen stimulans voor verenigingen om zelf goede ploegen te maken en zorgt zo voor verdere verspreiding van de velden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:33 schreef Koert het volgende:
[..]
Weet je wel wat het idee achter dit nieuwe klassement is?
Ik sluit me geheel aan bij de visie van Pulp. Dit is een klassement dat geen glans heeft. De eerste ploegen zijn al gestopt in dit klassement mee te doen omdat ze tegenstand willen opzoeken. Daarnaast zorgt het er ook voor dat een leuke wedstrijd in het buitenland voor de deelnemende ploegen eigenlijk niet goed mogelijk is. Als je dan ook de teruggang van het niveau in het (DL)N4+ veld ziet dan is nog meer duidelijk dat dit een onzinnig verhaal is. Het wordt tijd om roeiers te stimuleren beter te worden, en te zorgen dat toppers door willen gaan in plaats van al dat middelmaatwerk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben goed op de hoogte en vind het een stimulans voor de grauwe middelmaat, in tegenstelling tot de vorige opzet van het klassement dat toen de Challenge Cup heette. Het is absoluut geen stimulans voor verenigingen om zelf goede ploegen te maken en zorgt zo voor verdere verspreiding van de velden.
huh! GEEN vin?! hoe kan datquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:19 schreef Kluupkluup het volgende:
Deze week zijn we weer even in 4'tjes aan het trainen, ipv in de acht.
Vandaag echt een klote training gehad.
We waren er al uit dat we de schuld aan het weer zouden geven toen we de boot eruit haalden en zagen dat we geen vin hadden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |