IK GA NIET NAAAAAKT!!!!!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Eensch. Maar ik heb geen vergelijk met andere soorten sauna's
Ik maak ze ook met biefstukquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:56 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Beuh, sushi. Geef mij maar vitamine biefstuk.
quote:
Je hoeft niet naakt mopquote:
Welles! Stomme preutse gedoe met kleding ook altijd!quote:
Je wil niet dat hij mij gaat? Wat is er met JB gebeurd?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat dat betreft mis je heel wat aan het feit dat ik je niet mee wil naar de bios
loop over me heenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat dat betreft mis je heel wat aan het feit dat ik je niet mee wil naar de bios
Steve Buscemiquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:23 schreef zbbrox het volgende:
Or that guy who played in "Fargo"
I think his name is Steve
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Steve Buscemi![]()
Ook wel een grappig nummer trouwens!
Daar speelt hij toch die pedofiel?quote:
Jaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar speelt hij toch die pedofiel?
Do you know what this is? Its the world's smallest violin playing just for the waitresses.
hmnee als ik het goed begrepen had was het een butcher...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar speelt hij toch die pedofiel?
Do you know what this is? Its the world's smallest violin playing just for the waitresses.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:29 schreef tijnbrein het volgende:
Goede middag![]()
Zo net even geklust bij mij zusje.
Tja. Zelf ook wat rondgeneusd op een datingsite, maar zo gauw ik student, informatica en voetbal heb genoemd wordt de chat alweer gesloten na 5 minuten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:24 schreef vencodark het volgende:
Zo, ik heb (een beetje uit verveling) een beetje lopen speuren op www.knuz.nl
Gratis datingsite maar had nog geen zin me in te schrijven ofzo. Ik ben gewoon eens nieuwsgierig en voordat ik me in een impuls inschrijf (uiteraard niet omdat ik wanhopig ben) zoek ik eerst of er überhaupt iets leuks tussen staat.
Altijd grappig om te lezen hoe sommigen hun best doen een semi origineel verhaal over zichzelf te schrijven en allemaal schrijven hoe leuk, lief, aardig en gezellig ze zijn.
Dat deed hij na afloop ja!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:30 schreef zbbrox het volgende:
hmnee als ik het goed begrepen had was het een butcher...
zal m eens 'doorspoelen' (doorspoelen op een dvd)
Nee zo handig ben ik nu ook weer niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |