IK GA NIET NAAAAAKT!!!!!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Eensch. Maar ik heb geen vergelijk met andere soorten sauna's
Ik maak ze ook met biefstukquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:56 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Beuh, sushi. Geef mij maar vitamine biefstuk.
quote:
Je hoeft niet naakt mopquote:
Welles! Stomme preutse gedoe met kleding ook altijd!quote:
Je wil niet dat hij mij gaat? Wat is er met JB gebeurd?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat dat betreft mis je heel wat aan het feit dat ik je niet mee wil naar de bios
loop over me heenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat dat betreft mis je heel wat aan het feit dat ik je niet mee wil naar de bios
Steve Buscemiquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:23 schreef zbbrox het volgende:
Or that guy who played in "Fargo"
I think his name is Steve
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Steve Buscemi![]()
Ook wel een grappig nummer trouwens!
Daar speelt hij toch die pedofiel?quote:
Jaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar speelt hij toch die pedofiel?
Do you know what this is? Its the world's smallest violin playing just for the waitresses.
hmnee als ik het goed begrepen had was het een butcher...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar speelt hij toch die pedofiel?
Do you know what this is? Its the world's smallest violin playing just for the waitresses.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:29 schreef tijnbrein het volgende:
Goede middag![]()
Zo net even geklust bij mij zusje.
Tja. Zelf ook wat rondgeneusd op een datingsite, maar zo gauw ik student, informatica en voetbal heb genoemd wordt de chat alweer gesloten na 5 minuten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:24 schreef vencodark het volgende:
Zo, ik heb (een beetje uit verveling) een beetje lopen speuren op www.knuz.nl
Gratis datingsite maar had nog geen zin me in te schrijven ofzo. Ik ben gewoon eens nieuwsgierig en voordat ik me in een impuls inschrijf (uiteraard niet omdat ik wanhopig ben) zoek ik eerst of er überhaupt iets leuks tussen staat.
Altijd grappig om te lezen hoe sommigen hun best doen een semi origineel verhaal over zichzelf te schrijven en allemaal schrijven hoe leuk, lief, aardig en gezellig ze zijn.
Dat deed hij na afloop ja!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:30 schreef zbbrox het volgende:
hmnee als ik het goed begrepen had was het een butcher...
zal m eens 'doorspoelen' (doorspoelen op een dvd)
Nee zo handig ben ik nu ook weer niet.quote:
met geoliede ontblote borst en je tanden dan toch wel?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee zo handig ben ik nu ook weer niet.![]()
Ik heb nietjes uit de trap getrokken.
Nah, niks mis met een beetje nerdschap. Gaat om het karakter en dat soort dingen. Waar je van houdt precies lijkt me niet eens enorm belangrijk voor een eerste contact.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:31 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Tja. Zelf ook wat rondgeneusd op een datingsite, maar zo gauw ik student, informatica en voetbal heb genoemd wordt de chat alweer gesloten na 5 minuten.
Dames hebben kennelijk geen zin in een saaie nerd.
Als jij dat wilt wel.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:35 schreef zbbrox het volgende:
[..]
met geoliede ontblote borst en je tanden dan toch wel?
Denk dat het het gros van de mannen is.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah, niks mis met een beetje nerdschap. Gaat om het karakter en dat soort dingen. Waar je van houdt precies lijkt me niet eens enorm belangrijk voor een eerste contact.
Ik zoek ook niet iemand die precies houdt waar ik van houdt. Als hij maar een beetje iets met zijn leven doet en dat soort dingen.
Ik heb in het verleden ook heel wat uurtjes gechat maar uiteindelijk komt het bij chatsessies op dezelfde dingen neer voor een hoop mensen: webcam, foto, ben je geil.![]()
Vind ik erg jammer bij het chatten. Van de 20 mensen die je bijv. waar je op een avond ff contact mee hebt, zijn er misschien 2 de moeite waard. Misschien is dat een vrouwen ding hoor, maar ik trek altijd gasten aan die bovenstaande willen.
Dat hebben alle vrouwen op datingsites.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah, niks mis met een beetje nerdschap. Gaat om het karakter en dat soort dingen. Waar je van houdt precies lijkt me niet eens enorm belangrijk voor een eerste contact.
Ik zoek ook niet iemand die precies houdt waar ik van houdt. Als hij maar een beetje iets met zijn leven doet en dat soort dingen.
Ik heb in het verleden ook heel wat uurtjes gechat maar uiteindelijk komt het bij chatsessies op dezelfde dingen neer voor een hoop mensen: webcam, foto, ben je geil.![]()
Vind ik erg jammer bij het chatten. Van de 20 mensen die je bijv. waar je op een avond ff contact mee hebt, zijn er misschien 2 de moeite waard. Misschien is dat een vrouwen ding hoor, maar ik trek altijd gasten aan die bovenstaande willen.
Nerds en voetbal. Dat is niet standaard. Tenzij je alleen maar PES speelt natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:31 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Tja. Zelf ook wat rondgeneusd op een datingsite, maar zo gauw ik student, informatica en voetbal heb genoemd wordt de chat alweer gesloten na 5 minuten.
Dames hebben kennelijk geen zin in een saaie nerd.
Wat is wel standaard dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:38 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nerds en voetbal. Dat is niet standaard. Tenzij je alleen maar PES speelt natuurlijk.
De laatste FIFA was beterquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:38 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nerds en voetbal. Dat is niet standaard. Tenzij je alleen maar PES speelt natuurlijk.
Meeste zijn ook mannen ja. Geeft niet, heb ik meer keusquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:37 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Denk dat het het gros van de mannen is.
Op paiq gaat het matchen enorm traag dus je spreekt eigenlijk amper iemand. Verder wel gezellig chatten, maar liever heb ik dat ze op een forum zitten ofzo.
moet opeens aan PP denken, zou die nog leven!?!?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Steve Buscemi![]()
Ook wel een grappig nummer trouwens!
Geweldig dat soort mannen. Mede dankzij hen heb ik best wat vrouwen gedate via datingsites. Over het algemeen waren die ook niet vies van sex, je moet er alleen niet na vijf minuten chatten al over beginnen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:38 schreef tijnbrein het volgende:
Dat hebben alle vrouwen op datingsites.Omdat daar alleen maar kansloze mannen zitten die seks willen.
Daar heb je het punt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geweldig dat soort mannen. Mede dankzij hen heb ik best wat vrouwen gedate via datingsites. Over het algemeen waren die ook niet vies van sex, je moet er alleen niet na vijf minuten chatten al over beginnen.
Ligt er aan wat je onder sporten verstaat natuurlijk.quote:
en niet elk gesprek er op aansturen, een vrouw moet t idee houden dat er ook normale gesprekken plaatsvinden gheghequote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geweldig dat soort mannen. Mede dankzij hen heb ik best wat vrouwen gedate via datingsites. Over het algemeen waren die ook niet vies van sex, je moet er alleen niet na vijf minuten chatten al over beginnen.
Oh? Eerste paar zinnen gaan over waar ik/zij woon, op mezelf ja/nee, wat ik/zij studeert/werkt en wat ik/haar interesses zijn. Verder komt het eigenlijk nooit.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
paiq foto's kan je unblurren met een firefox pluginquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Meeste zijn ook mannen ja. Geeft niet, heb ik meer keusMaar het gaat me erom hoe sommige me benaderen. Doe gewoon normaal weetje
Gelukkig zijn zulke gasten ook al snel genegeerd.
![]()
Het is wel jammer iig omdat het plezier van chatten (wat best leuk kan zijn) al snel voorbij is. Voor de rest moet je je bij veel chatsites aanmelden en profielen aanmaken. Heb ik voor 1 avondje dat ik ooit chatzin heb, ook geen zin in.
Paiq heb ik ook tijdje op gezeten. Contact gaat me ook te traag en je ziet een foto pas na een tijdje. 9 vd 10 keer vind ik ze dan alsnog niet boeiend dus schiet ook niet op.
Misschien moet je zelf dan eens met wat originelere vragen komen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:45 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Oh? Eerste paar zinnen gaan over waar ik/zij woon, op mezelf ja/nee, wat ik/zij studeert/werkt en wat ik/haar interesses zijn. Verder komt het eigenlijk nooit.
Kan me wel voorstellen dat jouw ervaring kan overeen komen met andere vrouwen en dat ze daarom kortaf zijn.
Wanneer is dan wel het moment om over seks te beginnen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je serieus iets zoekt moet inderdaad niet over seks beginnen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar heb je het punt.Een vrouw is dan blijkbaar op zoek naar zoiets ofzo.
Ik totaal niet. Ik wil wel beetje serieus contact en niet de 100e op een avond zijn ofzo.Misschien wil ik een ideaal persoon ofzo, i don't know.
Stel dat jij echt op zoek bent naar een serieus iemand, zou je dan ook al snel over seks beginnen en webcams enzo? Want ik heb het idee dat gasten die zo beginnen, alleen een beetje geilheid willen.
Er zitten er genoeg tussen die serieus op zoek zijn naar een relatie. Daar is ook niks mis mee. En tja, praten over sex, vroeg of laat komt het onderwerp altijd wel ter sprake. En dat kan best op een normale manier.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:44 schreef vencodark het volgende:
Ik totaal niet. Ik wil wel beetje serieus contact en niet de 100e op een avond zijn ofzo.Misschien wil ik een ideaal persoon ofzo, i don't know.
Stel dat jij echt op zoek bent naar een serieus iemand, zou je dan ook al snel over seks beginnen en webcams enzo? Want ik heb het idee dat gasten die zo beginnen, alleen een beetje geilheid willen.
paiq is funest voor iemand die nieuwsgierig isquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Paiq heb ik ook tijdje op gezeten. Contact gaat me ook te traag en je ziet een foto pas na een tijdje. 9 vd 10 keer vind ik ze dan alsnog niet boeiend dus schiet ook niet op.
Fok!dating is veel beter.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
paiq is funest voor iemand die nieuwsgierig is
kletsen is nooit t probleem en dan wil ik de foto zien en denk ik IEKKKKKK maar dan nog twijfelen om toch maar te kiezen dat ik wel meer wil kletsen gewoon om te zien wat die ander kiest
nee kom niet meer op paiq en die matches slaan nergens op
Daar is geen gouden regel voor. Gewoon als het moment daar is. Nog beter is het gesprek zodanig te sturen dat zij er over begint.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:47 schreef tijnbrein het volgende:
Wanneer is dan wel het moment om over seks te beginnen?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:45 schreef Duimelot het volgende:
en niet elk gesprek er op aansturen, een vrouw moet t idee houden dat er ook normale gesprekken plaatsvinden gheghe
ben ik het weer niet mee eensquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je serieus iets zoekt moet inderdaad niet over seks beginnen.
mwah ik ben nog altjd singlequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |