quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 14:38 schreef Mr-Coffee het volgende:Op vrijdag 1 mei 2009 14:13 schreef koningdavid het volgende:
Gelukkig hebben we een rechtvaardige God die het verder wel afhandelt.
Mijn klacht heeft vooral te maken met de bovenstaande opmerking uit een van de topics inzake de terror actie van gisteren in Apeldoorn.
Godverdomme Koningdavid, ben je nou zo kortzichtig???
Met je: God zet het wel even recht??
Weet je dan niet hoeveel leed er is geleden gisteren????
Uhm... jawel.
quote:
Waar heb ik dat gezegd?
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 14:38 schreef Mr-Coffee het volgende:Als jouw God alles zo rechtvaardig zou afhandelen, dan was dit niet eens gebeurt, net als zoveel ernstige gebeurtenissen die onze geschiedenis rijk is.
Ik zeg toch niet dat God alles hier op aarde rechtvaardig afhandelt? Je verdraait mijn woorden vriend.
Mensen hebben de vrije wil om goed of kwaad te doen. Helaas kiest de mens, zoals die idioot gisteren, er maar al te vaak voor om kwaad te doen. Als God dat telkens zou voorkomen zou de mens geen vrije wil meer hebben en zijn wij niets meer dan robotten, of marionettepoppen in Gods handen. Zo zijn wij niet geschapen.
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 14:38 schreef Mr-Coffee het volgende:En dit is nou een van de redenen waarom ik een godsgruwelijke tyfus hekel heb aan gefundamenteerde religie.
Nou, nou. Je hebt een hekel aan mijn religie omdat je mijn woorden verdraait? Chapeau.

!
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 14:38 schreef Mr-Coffee het volgende:
Denk verdomme eens na voor je een opmerking plaatst, en ga dan vooral niet het heilige boontje uithangen met je: God fixt het wel.
Ik dacht na. Het probleem is dat jij niet nadenkt in je zielige blinde woede en mijn woorden totaal verkeerd opvat.
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 14:38 schreef Mr-Coffee het volgende:Je doet me denken aan die botmongool van een Jehova, die toen bij een maat van me aan de deur kwam terwijl net z,n oma was overleden.
Dus de pa van m,n maat doet open, en zegt heel vriendelijk: sorry mener we hebben net een dierbaar familielid verloren, we hebben nu even geen tijd.
En dat die Jehova dan de opmerking maakt: Ow uw moeder is dood? Dan heeft God dat vast zo gewild.
Ja, en wat ik zeg is precies hetzelfde?
Idioot.
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 14:38 schreef Mr-Coffee het volgende:Opvallend dat die kutchristen nog behoorlijk hard kon lopen met een kapot geslagen neus.
Stoere jongen.