Dan zal dat wel weer op een permban uitdraaienquote:
Eerst nog even wachten op zijn monologenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zal dat wel weer op een permban uitdraaien![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zal dat wel weer op een permban uitdraaien![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 07:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Eerst nog even wachten op zijn monologen
iddquote:
Was heel de nacht toch vrij druk in de cos geloof ikquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:32 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Murning! Zitten jullie hier allemaal, ik hing in de cos maar nog errug rustig.
Das handig, ben ik wakker en ligt de rest plat.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was heel de nacht toch vrij druk in de cos geloof ik
Misschien dat iedereen nu slaapt....
Weer de hele dag het dilemma dat het eigenlijk te goed weer is om binnen te zitten.quote:
Gaat even kloten, schijnt een half jaar tot een jaar te kunnen duren totdat m'n geheugen helemaal is hersteld......quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:37 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Das handig, ben ik wakker en ligt de rest plat.
Hoest met de studie?
Nog iemand met hetzelfde, zoiets heb ik nu ook altijdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:44 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Weer de hele dag het dilemma dat het eigenlijk te goed weer is om binnen te zitten.
Das niet mooi zeg maar, maar ja wat doe je eraan? Ik zou zeggen: til er niet te zwaar aan en dan maar wat langer onderweg.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gaat even kloten, schijnt een half jaar tot een jaar te kunnen duren totdat m'n geheugen helemaal is hersteld......
Ik ben er bang voor ...quote:
Ik ben de hele week al.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:01 schreef liesje1979 het volgende:
Tof Cc!
Ik neem wel Remlof mee als dat mag!
@ Juud geen idee hoe laat, iig ben ik er wel de middag, kom je ook?
Ik zal hem strak houdenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:04 schreef Copycat het volgende:
We hebben het even in de groep gegooid ... Remlof mag mee. Als ie zijn plaats kent.
Ben benieuwd of ik dan wakker ben, ik draai nu 36 uur met 1 uur slaap.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:08 schreef liesje1979 het volgende:
Iteejer komt geloof ik ook morgen, tof!
Al dat gemeet!
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:15 schreef Dementor het volgende:
Wat komt Iteejer doen?
Even bellen of het uitkomt morgen lijkt mij wel zo handig.
Hoi lieverdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet OF hij komt, en al helemaal niet wat hij komt doen, maar ik dacht dat ik hem gister hoorde zeggen dat hij dan ook kwam.
Nee hoor, er zijn ook mensen die met hun poten in de modder tussen de COS-sers staan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:04 schreef Manu82 het volgende:
Gaan jullie nu morgen allemaal naar die bunker?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:04 schreef Manu82 het volgende:
Gaan jullie nu morgen allemaal naar die bunker?
Hey Gert, jammer dat je al weg was vanochtend. Dementor heeft vanochtend twee uurtjes geslapen, toen was ie weer wakker en sindsdien weer hard aan het werk hier.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:43 schreef Gert het volgende:
Hee Paleis Soestdijk-schorriemorrie.![]()
Nog een beetje geslapen, dementor?
Oei, da's ook niet veel!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:34 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Hey Gert, jammer dat je al weg was vanochtend. Dementor heeft vanochtend twee uurtjes geslapen, toen was ie weer wakker en sindsdien weer hard aan het werk hier.
Als ik klaar ben met stappen + voordat ik moet gaan werken ( daar zit waarschijnlijk maar een uurtje of 3 tussenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:29 schreef Manu82 het volgende:
En dan mij weer alleen achterlaten in de SC zeker
Eigenlijk ben je toch ook een lieve meidquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:01 schreef luciano het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met stappen + voordat ik moet gaan werken ( daar zit waarschijnlijk maar een uurtje of 3 tussen) dan hou Ik je misschien wel ff gezelschap ouwe kontenbonker
![]()
![]()
Had de laatste tijd ook zo mijn twijfels over jouw situatiequote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:05 schreef Mike1964 het volgende:
Ik dacht dat die kerel hierboven allang dood was?
I'm alive!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Had de laatste tijd ook zo mijn twijfels over jouw situatie
Nope..... als ze betaalbaar zijn dan zijn ze te klein (framemaat 55 ofzo....) schiet dus niet opquote:Op zondag 3 mei 2009 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heej Leandra heb je inmiddels al een fiets?
't Gaat toch best goed?quote:Op zondag 3 mei 2009 03:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar we gaan vrolijk verder!![]()
Zonder enige vorm van slaap, verzorging of voedsel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |