Hoi lieverdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet OF hij komt, en al helemaal niet wat hij komt doen, maar ik dacht dat ik hem gister hoorde zeggen dat hij dan ook kwam.
Nee hoor, er zijn ook mensen die met hun poten in de modder tussen de COS-sers staan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:04 schreef Manu82 het volgende:
Gaan jullie nu morgen allemaal naar die bunker?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:04 schreef Manu82 het volgende:
Gaan jullie nu morgen allemaal naar die bunker?
Hey Gert, jammer dat je al weg was vanochtend. Dementor heeft vanochtend twee uurtjes geslapen, toen was ie weer wakker en sindsdien weer hard aan het werk hier.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:43 schreef Gert het volgende:
Hee Paleis Soestdijk-schorriemorrie.![]()
Nog een beetje geslapen, dementor?
Oei, da's ook niet veel!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:34 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Hey Gert, jammer dat je al weg was vanochtend. Dementor heeft vanochtend twee uurtjes geslapen, toen was ie weer wakker en sindsdien weer hard aan het werk hier.
Als ik klaar ben met stappen + voordat ik moet gaan werken ( daar zit waarschijnlijk maar een uurtje of 3 tussenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:29 schreef Manu82 het volgende:
En dan mij weer alleen achterlaten in de SC zeker
Eigenlijk ben je toch ook een lieve meidquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:01 schreef luciano het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met stappen + voordat ik moet gaan werken ( daar zit waarschijnlijk maar een uurtje of 3 tussen) dan hou Ik je misschien wel ff gezelschap ouwe kontenbonker
![]()
![]()
Had de laatste tijd ook zo mijn twijfels over jouw situatiequote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:05 schreef Mike1964 het volgende:
Ik dacht dat die kerel hierboven allang dood was?
I'm alive!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Had de laatste tijd ook zo mijn twijfels over jouw situatie
Nope..... als ze betaalbaar zijn dan zijn ze te klein (framemaat 55 ofzo....) schiet dus niet opquote:Op zondag 3 mei 2009 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heej Leandra heb je inmiddels al een fiets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |