Dan zal dat wel weer op een permban uitdraaienquote:
Eerst nog even wachten op zijn monologenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zal dat wel weer op een permban uitdraaien![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zal dat wel weer op een permban uitdraaien![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 07:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Eerst nog even wachten op zijn monologen
iddquote:
Was heel de nacht toch vrij druk in de cos geloof ikquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:32 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Murning! Zitten jullie hier allemaal, ik hing in de cos maar nog errug rustig.
Das handig, ben ik wakker en ligt de rest plat.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was heel de nacht toch vrij druk in de cos geloof ik
Misschien dat iedereen nu slaapt....
Weer de hele dag het dilemma dat het eigenlijk te goed weer is om binnen te zitten.quote:
Gaat even kloten, schijnt een half jaar tot een jaar te kunnen duren totdat m'n geheugen helemaal is hersteld......quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:37 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Das handig, ben ik wakker en ligt de rest plat.
Hoest met de studie?
Nog iemand met hetzelfde, zoiets heb ik nu ook altijdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:44 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Weer de hele dag het dilemma dat het eigenlijk te goed weer is om binnen te zitten.
Das niet mooi zeg maar, maar ja wat doe je eraan? Ik zou zeggen: til er niet te zwaar aan en dan maar wat langer onderweg.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gaat even kloten, schijnt een half jaar tot een jaar te kunnen duren totdat m'n geheugen helemaal is hersteld......
Ik ben er bang voor ...quote:
Ik ben de hele week al.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:01 schreef liesje1979 het volgende:
Tof Cc!
Ik neem wel Remlof mee als dat mag!
@ Juud geen idee hoe laat, iig ben ik er wel de middag, kom je ook?
Ik zal hem strak houdenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:04 schreef Copycat het volgende:
We hebben het even in de groep gegooid ... Remlof mag mee. Als ie zijn plaats kent.
Ben benieuwd of ik dan wakker ben, ik draai nu 36 uur met 1 uur slaap.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:08 schreef liesje1979 het volgende:
Iteejer komt geloof ik ook morgen, tof!
Al dat gemeet!
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:15 schreef Dementor het volgende:
Wat komt Iteejer doen?
Even bellen of het uitkomt morgen lijkt mij wel zo handig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |