Lekker boeiend, iedereen heeft dezelfde argumentatiequote:
quote:
Voornaam te moeilijk tong?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:30 schreef tong80 het volgende:
Luis Suarez
Ibrahim Afellay
Demy de Zeeuw
Mounir El Hamdaoui
Elia
Dus Aissati heeft een betere indruk gemaakt dan bijvoorbeeld Pranjic, Schaars, De Zeeuw of Berg?quote:
Dit was mijn zesdequote:
De 'a' hperdquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zegt iemand die El Hamdaoui fout schrijft.
Het is hapert.quote:
Ik wil niet te lang offtopic gaan, maar ik moet gewoon gezegd hebben dat "toch" dan "doch" moet zijnquote:
Strak plan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:01 schreef methodmich het volgende:
Leuk initiatief. Kan er ook niet zoiets worden gedaan met de beste jongeling, het gouden schoentje ofzo?
Kud.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik wil niet te lang offtopic gaan, maar ik moet gewoon gezegd hebben dat "toch" dan "doch" moet zijn.
Leuk initiatief trouwens, borisz (ontopic!).
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:31 schreef Rots het volgende:
[..]
Heb je het nou nog niet geleerd? Waar blijft Wijnaldum, feyenoord-haters.![]()
Afellay
tot 21quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:00 schreef borisz het volgende:
Over het gouden schoentje als talent van het jaar wil ik ook wel doen. Welke leeftijdsgrens zal ik hanteren ?
Ja of die spelers uitsluiten die op het hoogste niveau al een x aantal seizoenen hebben gevoetbald.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:02 schreef RayMania het volgende:
Dan moet je naar redelijk jong gaan, want spelers als Suárez, Afellay en Elia zijn ook jong en worden hier ook erg vaak gekozen.
Denk misschien spelers die minder dan 10 of 20 duels in de eredivisie hadden gespeeld en jonger zijn dan 21?? Al zit je dan met buitenlandse aankopen misschien.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:00 schreef borisz het volgende:
Over het gouden schoentje als talent van het jaar wil ik ook wel doen. Welke leeftijdsgrens zal ik hanteren ?
Anders speciaal een prijs voor beste Nederlander?quote:Op zondag 3 mei 2009 12:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Denk misschien spelers die minder dan 10 of 20 duels in de eredivisie hadden gespeeld en jonger zijn dan 21?? Al zit je dan met buitenlandse aankopen misschien.
Nee, niet nodig, maar je hebt natuurlijk buitenlanders die elders al op het hoogste niveau speelden en nog geen 20 eredivisieduels hadden, logischerwijs. Al waren die doorgaans wel boven de 21.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:51 schreef Barca het volgende:
[..]
Anders speciaal een prijs voor beste Nederlander?
4 van je 5 spelers hebben net 10 wedstrijden gespeeld.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:05 schreef dockx het volgende:
Kenneth Perez omdat deze man een magnifieke balbehandeling heeft.
Danny Koevermans omdat deze man uit allerlei hoeken en standen toch weer goed weet weg te draaien van zijn directe tegenstander.
Melvin Platje omdat deze man de revelatie van de eredivisie is.
Joey Didulica omdat deze man respect verdient voor zijn terug komst en de vechtersmentaliteit.
Ismail Aissati omdat deze man beschikt over een bak met talent en goed door gevochten heeft tijdens zijn revalidatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |