Ik wil eerst even opgemerkt hebben dat ik liefst meer dan 5 spelers zou noemen, die allemaal niet of weinig voor elkaar onder doen. Maar goed, 5 is 5. Ik laat de Suaresen en Afellay's dus maar even weg, aangezien die toch wel hoog eindigen.
Garcia (Fabuleuze voetballer met ongekende techniek en inzicht)
Perez (Bij Ajax en PSV vond ik hem altijd al onder gewaardeerd. nu laat hij zien hoe enorm belangrijk hij kan zijn wanneer hij gewoon elke week speelt. Groot scorend vermogen, geweldige assist en verdeeld het spel vaak met veel inzicht.
Dembele Een op een niet van de bal te krijgen. Zowel puur op techniek als fysiek beresterk. Nachtmerie voor elke verdediger)
Platje natuurlijk niet de beste speler van de eredivisie, maar ik vind wel dat hij genoemd mag worden. Bij een toch zwak te noemen team telkens weer een goal weten te maken (en niet de minst fraaie ook) in de paar minuten die je krijgt, is een groot compliment waard.
Wisgerhof Enorm solide en betrouwbaar. En zich heel snel waar weten te maken zijn nieuwe club.
Btw, voor de Melvin Platje sympathisanten, ik heb van deze nu al cultheld ook weer een printje gemaakt. Mocht iemand de opdruk op een shirt of wat dan ook willen ; let me know!
[ Bericht 11% gewijzigd door -Jynx- op 04-05-2009 14:07:26 ]
//
www.geboortejaarshirts.nl //
Vette prints met een geboortejaar naar keuze.