abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68601845
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:00 schreef borisz het volgende:
Over het gouden schoentje als talent van het jaar wil ik ook wel doen. Welke leeftijdsgrens zal ik hanteren ?
tot 21
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 mei 2009 @ 21:05:36 #77
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_68601849
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:02 schreef RayMania het volgende:
Dan moet je naar redelijk jong gaan, want spelers als Suárez, Afellay en Elia zijn ook jong en worden hier ook erg vaak gekozen.
Ja of die spelers uitsluiten die op het hoogste niveau al een x aantal seizoenen hebben gevoetbald.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_68601860
Luis Suarez
Ibrahim Afellay
Eljero Elia
Mounir El Hamdaoui
Moussa Dembele
Noot noot.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 21:05:56 #79
67174 Dos37
Come on Twente
pi_68601862
tot 21 jaar lijkt me ook prima
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_68615173
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:00 schreef borisz het volgende:
Over het gouden schoentje als talent van het jaar wil ik ook wel doen. Welke leeftijdsgrens zal ik hanteren ?
Denk misschien spelers die minder dan 10 of 20 duels in de eredivisie hadden gespeeld en jonger zijn dan 21?? Al zit je dan met buitenlandse aankopen misschien.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 3 mei 2009 @ 13:51:35 #81
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_68617094
quote:
Op zondag 3 mei 2009 12:45 schreef methodmich het volgende:

[..]

Denk misschien spelers die minder dan 10 of 20 duels in de eredivisie hadden gespeeld en jonger zijn dan 21?? Al zit je dan met buitenlandse aankopen misschien.
Anders speciaal een prijs voor beste Nederlander?
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_68626500
quote:
Op zondag 3 mei 2009 13:51 schreef Barca het volgende:

[..]

Anders speciaal een prijs voor beste Nederlander?
Nee, niet nodig, maar je hebt natuurlijk buitenlanders die elders al op het hoogste niveau speelden en nog geen 20 eredivisieduels hadden, logischerwijs. Al waren die doorgaans wel boven de 21.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_68626905
Suarez: Veel goals, veel assists. Lijkt me verder logisch.
Schaars: DE leider van AZ. Hij is de man waar alles om draait bij AZ, de echte baas in het veld.
Arnautovic: Heerlijke acties af en toe. Ook aardig wat goals + assists op z'n naam staan.
Dembele: Prachtige acties, prachtige goals. Moet alleen wat meer scoren.
Wijnaldum: Groot talent, heeft dit seizoen op jonge leeftijd al veel wedstrijden voor Feyenoord gespeeld. Ook heeft hij Feyenoord al enkele malen gered, knap op 'zo'n leeftijd.
  maandag 4 mei 2009 @ 13:24:59 #84
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_68653377
Stijn Schaars: Leider van AZ en verdient deze titel
Luis Suárez: Ondanks het feit dat ik hem irritant vind, is het wel een erg goede voetballer
Ibrahim Afellay: Dit seizoen alleen maar doorgegroeid en laat zich ook als leider in het veld zien
Mounir El Hamdaoui: Nooit gedacht dat hij goed zou gaan presteren
Kenneth Perez: Bij Ajax en PSV maakte hij het niet waar, maar bij FC Twente lukt dit hem wel
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  maandag 4 mei 2009 @ 13:30:33 #85
177885 JoaC
Het is patat
pi_68653563
Stijn Schaars: Vormt samen met Demy de Zeeuw de as van het beste middenveld van Nederland.
Demy de Zeeuw: Vormt samen met Stijn Schaars de as van het beste middenveld van Nederland.
Sergio Romero: De beste keeper op de Nederlandse velden.
Ibrahim Afellay: Is nu al te goed voor de nederlandse competitie.
Moussa Dembele: Is nu al te goed voor de nederlandse competitie, kies hem ipv El Hamdaoui omdat ik niet 5 AZ-spelers wil noemen.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_68653761
Stijn Schaars
Niklas Moisander
Ibrahim Afellay
Luis Suarez
Mounir El Hamdaoui
PSN tag: Nick595 (Beter wist ik niet)
pi_68653902
Romero
Arnoutovic
Elia
El Hamdaoui
Afellay
pi_68653915
mijn TOP 5 is:

Eljero Elia Super eerste seizoenshelft na de winterstop iets minder.
Marko Arnautovic De wedstrijden zonder Marko was er een stuk minder dreiging voorin.
Theo Janssen samen met Kenneth heel nuttig voor de ploeg met z'n vrije trappen.
Kenneth Perez net als Theo goeie vrije trappen en naast Wout Brama beheerder van het middenveld.
Nicolay Mihaylov Goede vervanger geweest tijdens de blessure van Sander Boschker.

En ja ik ben Twente suporter.
pi_68653942
Luis Suárez
Mounir El Hamdaoui
Stijn Schaars
Eljero Elia
Moussa Dembélé
Bardee
pi_68653949
El Hamdaoui
Elia
Perez
Dembele
Afellay
  maandag 4 mei 2009 @ 13:44:33 #91
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68653951
quote:
Op maandag 4 mei 2009 13:43 schreef Maikelk het volgende:
En ja ik ben Twente suporter.
Joh?
pi_68654036
Suarez
Affelay
Arnautovic
Schaars
Perez
  maandag 4 mei 2009 @ 13:51:10 #93
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_68654090
El Hamdaoui, heeft dit jaar laten zien dat hij wel kan scoren
Dembele, zeer goede voetballer die het in zich heeft om een echte topper te worden, dit jaar ook weer geweldige acties laten zien
Platje, de supersub, hoef er niet meer over te zeggen denk ik zo ^^
Stevanovic niet veel gespeeld door zijn blessure, maar tijdens zijn wedstrijden bij vitesse laten zien dat hij zeer goed kan voetballen
Romero Zonder twijfel de beste keeper van de eredivisie dit seizoen, kwam natuurlijk ook door het geweldig spelende AZ
PSN: diTani
pi_68654148
Eljero Elia
Ibrahim Affelay
Luis Suarez
Mounir El Hamdaoui
Kenneth Perez
pi_68654300
Mounir El Hamdaoui
Stijn Schaars
Moussa Dembélé
Eljero Elia
Ibrahim Afellay
pi_68654373
Suarez
El Hamdaoui
Pranjic
Afellay
Romero
Vicariously I live while the whole world dies
pi_68654378
Ik wil eerst even opgemerkt hebben dat ik liefst meer dan 5 spelers zou noemen, die allemaal niet of weinig voor elkaar onder doen. Maar goed, 5 is 5. Ik laat de Suaresen en Afellay's dus maar even weg, aangezien die toch wel hoog eindigen.

Garcia (Fabuleuze voetballer met ongekende techniek en inzicht)
Perez (Bij Ajax en PSV vond ik hem altijd al onder gewaardeerd. nu laat hij zien hoe enorm belangrijk hij kan zijn wanneer hij gewoon elke week speelt. Groot scorend vermogen, geweldige assist en verdeeld het spel vaak met veel inzicht.
Dembele Een op een niet van de bal te krijgen. Zowel puur op techniek als fysiek beresterk. Nachtmerie voor elke verdediger)
Platje natuurlijk niet de beste speler van de eredivisie, maar ik vind wel dat hij genoemd mag worden. Bij een toch zwak te noemen team telkens weer een goal weten te maken (en niet de minst fraaie ook) in de paar minuten die je krijgt, is een groot compliment waard.
Wisgerhof Enorm solide en betrouwbaar. En zich heel snel waar weten te maken zijn nieuwe club.

Btw, voor de Melvin Platje sympathisanten, ik heb van deze nu al cultheld ook weer een printje gemaakt. Mocht iemand de opdruk op een shirt of wat dan ook willen ; let me know!

[ Bericht 11% gewijzigd door -Jynx- op 04-05-2009 14:07:26 ]
// www.geboortejaarshirts.nl //
Vette prints met een geboortejaar naar keuze.
pi_68654483
Kenneth Perez omdat deze man een magnifieke balbehandeling heeft.
Danny Koevermans omdat deze man uit allerlei hoeken en standen toch weer goed weet weg te draaien van zijn directe tegenstander.
Melvin Platje omdat deze man de revelatie van de eredivisie is.
Joey Didulica omdat deze man respect verdient voor zijn terug komst en de vechtersmentaliteit.
Ismail Aissati omdat deze man beschikt over een bak met talent en goed door gevochten heeft tijdens zijn revalidatie.
pi_68654516
Oops, foutje...
// www.geboortejaarshirts.nl //
Vette prints met een geboortejaar naar keuze.
  maandag 4 mei 2009 @ 14:26:41 #100
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_68655067
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:05 schreef dockx het volgende:
Kenneth Perez omdat deze man een magnifieke balbehandeling heeft.
Danny Koevermans omdat deze man uit allerlei hoeken en standen toch weer goed weet weg te draaien van zijn directe tegenstander.
Melvin Platje omdat deze man de revelatie van de eredivisie is.
Joey Didulica omdat deze man respect verdient voor zijn terug komst en de vechtersmentaliteit.
Ismail Aissati omdat deze man beschikt over een bak met talent en goed door gevochten heeft tijdens zijn revalidatie.
4 van je 5 spelers hebben net 10 wedstrijden gespeeld.
#FreeHat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')