Het is toch 3?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 12:56 schreef KingGone het volgende:
[..]
1 en 2 vond je niets. De nieuwe , 4 dus , is van hetzelfde liedje. Dus ..
Mocht je willen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 12:56 schreef nijnja het volgende:
Nee, ik heb een slotje gezet op die ander
Kloptquote:
de kat van ome willem ?quote:
Eerste 3 vet, alleen 4 ken ik nog nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:57 schreef KingGone het volgende:
[..]
Nee.![]()
Fast & Furious.
2 Fast 2 Furious.
Fast & Furious : Tokyo Drift.
Fast & Furious 2009.
Valt wel mee inderdaad, maar hij was wel waardeloosquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nogal obv.
[..]
Ohja! Maar die is toch ook niet zo oud?
flauwe garp hequote:
Daar ben ik vanquote:
Wtf heeft ze op haar hoofdquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:02 schreef Remsjo het volgende:
Lieve vogel aan de zijkant van Maxima's hoofd
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:02 schreef Remsjo het volgende:
[ afbeelding ]
Neem een andere foto, van eerder op de dag of zoquote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 13:02 schreef Remsjo het volgende:
[afbeelding]
Ik zag 't vanmorgen ook in de krant jaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:02 schreef Remsjo het volgende:
[ afbeelding ]
Willem lijkt wel 100quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:02 schreef Remsjo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:03 schreef Desunoto het volgende:
Het ziet er niet uit nee.
Nouquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jij zou ook niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
doen als er een mens door de lucht vliegt omdat een malloot aan komt rijden
Niet zo met mijn hand voor m'n mond, ik zou meer zoiets hebben van "mmkay?"quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jij zou ook niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
doen als er een mens door de lucht vliegt omdat een malloot aan komt rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja bijnaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:07 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Niet zo met mijn hand voor m'n mond, ik zou meer zoiets hebben van "mmkay?"
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:07 schreef Remsjo het volgende:
Ik schrik elke dagZijn wij even blij dat je hem zelf inkopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
Ook met GS dan?quote:
En wat wil je hier nou mee zeggen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als er een aanslag wordt gepleegd, ben jij ook niet het doelwit
Ik ben wel lievvvquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:08 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zijn wij even blij dat je hem zelf inkopt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als er een aanslag wordt gepleegd, ben jij ook niet het doelwit
Die versie van miranda?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:11 schreef Daniane het volgende:
Vamos a la playa.
a mí me gusta bailar
el ritmo de la noche,
sounds of fiesta
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:12 schreef nijnja het volgende:
Lieverds, ik ben weg, ik ga mn auto weer PROBEREN rood te maken
Succesquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:12 schreef nijnja het volgende:
quote:
Dankequote:
Hoe?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:12 schreef nijnja het volgende:
Aiiiiiiii.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat je dan inderdaad zou denken. Hmkay. En niet. OMGWTF.
Op dat moment mag je alles denken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat je dan inderdaad zou denken. Hmkay. En niet. OMGWTF.
Een vriend van me heeft zoeen soort wax, rood, en de zwarte plekken met een spuitbus, spuitbus op een stuk karton, en dan met een kwastje over de plekkenquote:
Ik ken iemand die z'n auto gewoon met een roller en muurverf geschilderd heeftquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft zoeen soort wax, rood, en de zwarte plekken met een spuitbus, spuitbus op een stuk karton, en dan met een kwastje over de plekken
Doel je op mij?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:19 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik ken iemand die z'n auto gewoon met een roller en muurverf geschilderd heeft
Dat doe ik welquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij leest niet wat ik typ. En daar kan ik niet tegen.
Nee, iemand die doet racen in de volvo 360 cup. Als hij hem zou laten spuiten zou het duurder zijn dan een standaard volvo 360quote:
Ik denk alleen dat je wel IETS harder schrikt, als je weet dat die auto het misschien wel op jou of je moeder heeft gemunt. Dat je niet snel zal denken van. Oké, nou boem.quote:
Net of ze op dát moment er over nadachten: 'Zal het op mij zijn geweest?'quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat je wel IETS harder schrikt, als je weet dat die auto het misschien wel op jou of je moeder heeft gemunt. Dat je niet snel zal denken van. Oké, nou boem.
Maar echt dicht kwam die niet. Maar je hebt wel gelijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat je wel IETS harder schrikt, als je weet dat die auto het misschien wel op jou of je moeder heeft gemunt. Dat je niet snel zal denken van. Oké, nou boem.
Ze dachten toen nog aan een ongeluk ipv een aanslagquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Net of ze op dát moment er over nadachten: 'Zal het op mij zijn geweest?'
Ja precies.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:24 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ze dachten toen nog aan een ongeluk ipv een aanslag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |