Een vriend van me heeft zoeen soort wax, rood, en de zwarte plekken met een spuitbus, spuitbus op een stuk karton, en dan met een kwastje over de plekkenquote:
Ik ken iemand die z'n auto gewoon met een roller en muurverf geschilderd heeftquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft zoeen soort wax, rood, en de zwarte plekken met een spuitbus, spuitbus op een stuk karton, en dan met een kwastje over de plekken
Doel je op mij?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:19 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik ken iemand die z'n auto gewoon met een roller en muurverf geschilderd heeft
Dat doe ik welquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij leest niet wat ik typ. En daar kan ik niet tegen.
Nee, iemand die doet racen in de volvo 360 cup. Als hij hem zou laten spuiten zou het duurder zijn dan een standaard volvo 360quote:
Ik denk alleen dat je wel IETS harder schrikt, als je weet dat die auto het misschien wel op jou of je moeder heeft gemunt. Dat je niet snel zal denken van. Oké, nou boem.quote:
Net of ze op dát moment er over nadachten: 'Zal het op mij zijn geweest?'quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat je wel IETS harder schrikt, als je weet dat die auto het misschien wel op jou of je moeder heeft gemunt. Dat je niet snel zal denken van. Oké, nou boem.
Maar echt dicht kwam die niet. Maar je hebt wel gelijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat je wel IETS harder schrikt, als je weet dat die auto het misschien wel op jou of je moeder heeft gemunt. Dat je niet snel zal denken van. Oké, nou boem.
Ze dachten toen nog aan een ongeluk ipv een aanslagquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Net of ze op dát moment er over nadachten: 'Zal het op mij zijn geweest?'
Ja precies.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:24 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ze dachten toen nog aan een ongeluk ipv een aanslag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |