abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68584444
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 17:45 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]

Mooie foto
Mooie foto!
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:36:26 #27
131800 Tarado
capô de fusca
pi_68587603
TVP
pi_68588782
tvp
pi_68594412
Meeleesgeval
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zaterdag 2 mei 2009 @ 22:48:56 #30
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_68605886
De glazen bol van sooty mbt het volgende seizoen:

Waar 2008-2009 slechts 1 rookie (Buemi), 1 afscheid (DC) en 1 verschuiving (Vettel) zag, voorspel ik nu de volgende veranderingen:

Voortijdig vertrek:
Piquet.

Transfers:
Alonoso gaat naar Ferrari. (En haalt daarbij zijn derde WK).

Exits/transfers:
Raikkonnen: Gaat lekker vissen en wodka drinken
Fisichella : Reeds lang over de houdbaarheidsdatum heen. Gaat vissen.
Bourdais : Mislukt in F1, teriug naar nascar ??
Kovalainen : Mislukt in F1, gaat naar Force India.
Nakajima : Mislukt in F!, wordt vervangen door Sato.
Sutil, weg bij Force India.
Heidfeld : Weg bij BMW, gaat carriere afbouwen bij Force India.


Keren terug:
Takumo Sato naar Williams.
Anthony Davidson naar Torro Rosso

Dat laat de volgende plaatsen open:
Renault (2x)
McLaren (1x)
BMW (1x)
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
  zondag 3 mei 2009 @ 02:43:00 #31
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_68610110
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 22:48 schreef sooty het volgende:


Keren terug:
Takumo Sato naar Williams.
we kunnen alleen maar hopen
blablablablablablablablablablablablablabla
  zondag 3 mei 2009 @ 15:34:40 #32
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_68620935
Zou Alonso nog steeds naar Ferrari willen?
Please, make yourself uncomfortable.
  maandag 4 mei 2009 @ 01:24:27 #33
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_68643463
Van de frontpage
Ecclestone machtsbeluste eikel

Ecclestone: "Brawn GP krijgt geld niet"
quote:
Door Erwin (Peterselieman) op zondag 3 mei 2009 23:50
Bron: F1-Live.com

Formule 1-baas Bernie Ecclestone heeft gezegd dat Brawn GP definitief geen aanspraak kan maken op het geld dat voor Honda bestemd was. De renstal wordt beschouwd als nieuw team en heeft daardoor in het eerste jaar geen recht op tv-gelden.


De Formule 1-teams wilden Brawn aan het begin van het seizoen de twintig miljoen Britse ponden die voor Honda bestemd waren wel toezeggen, maar daar heeft Ecclestone nu een stokje voor gestoken door te wijzen op de uitspraak van de FIA die de renstal als een nieuw team beschouwt na de buy-out van Ross Brawn.
In de Independent bevestigde Ecclestone dat hij het geld in zijn zak wil houden. De Brit wil het bedrag mogelijk zelfs helemaal niet uitkeren als de Formule 1-teams er geen bestemming voor vinden. "We kunnen het houden," aldus de Formule 1-baas. Ook meldde de Brit dat de naam Brawn GP wat hem betreft best veranderd mag worden. "Het is geen goede naam. Het zegt het publiek helemaal niets."
Die laatste zin doet het m Wat denkt hij wel niet.
Zulke mensen maken de sport dus kapot, die conservatieve oude garde.
Bij de FIFA hebben ze ook zo'n volk zitten
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_68646013
Vervelende kerel indd. Zoals ik wel eens eerder gezegd heb, ik ben niet iemand die snel een ander iets negatiefs toewenst...maar Bernie daagt me wel erg uit de laatste tijd...

Vooruit Bernie, omdat jij het bent: Val dood.
pi_68646697
En als ze dan de naam veranderen, kan Bernie weer zeggen dat ze het jaarlijkse bedrag niet krijgen omdat het een 'nieuw team' is. Eikel :|

Even wat anders, als de budgetten beperkt worden op 40milj. (wat een geld ) per jaar betekent dat dat ze dus nog steeds 20milj. 'krijgen'? Dat het dan dus 'maar' 20milj. extra gaat kosten om een renstal te runnen p.j.? En waar komt die 20milj. eigenlijk vandaan? vast niet uit Bernies kontzak
pi_68646770
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 00:19 schreef voyeur het volgende:

[..]

En Bellof dan?
Bellof was snel, maar geen F3, F2 of F1 kampioen en (door zijn vroegtijdige dood) niet te vergelijken met Senna.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_68646821
quote:
Op zondag 3 mei 2009 02:43 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

we kunnen alleen maar hopen
Ik hoop het niet. Dan wordt hij door Rosberg weer net zo weg gereden als door Button bij Honda. Sato heeft zijn tijd gehad in de F1 en heeft het niet waar kunnen maken. Het enige van Sato dat bijblijft is zijn spectaculaire rijstijl, maar resultaten kan ik me niet herinneren.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 4 mei 2009 @ 10:22:20 #38
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_68647140
quote:
Op maandag 4 mei 2009 10:07 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ik hoop het niet. Dan wordt hij door Rosberg weer net zo weg gereden als door Button bij Honda. Sato heeft zijn tijd gehad in de F1 en heeft het niet waar kunnen maken. Het enige van Sato dat bijblijft is zijn spectaculaire rijstijl, maar resultaten kan ik me niet herinneren.
Vergeet zijn prestaties niet bij Super Aguri.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 4 mei 2009 @ 10:26:52 #39
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_68647278
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 22:48 schreef sooty het volgende:
De glazen bol van sooty mbt het volgende seizoen:

Waar 2008-2009 slechts 1 rookie (Buemi), 1 afscheid (DC) en 1 verschuiving (Vettel) zag, voorspel ik nu de volgende veranderingen:

Voortijdig vertrek:
Piquet.

Transfers:
Alonoso gaat naar Ferrari. (En haalt daarbij zijn derde WK).

Exits/transfers:
Raikkonnen: Gaat lekker vissen en wodka drinken
Fisichella : Reeds lang over de houdbaarheidsdatum heen. Gaat vissen.
Bourdais : Mislukt in F1, teriug naar nascar ??
Kovalainen : Mislukt in F1, gaat naar Force India.
Nakajima : Mislukt in F!, wordt vervangen door Sato.
Sutil, weg bij Force India.
Heidfeld : Weg bij BMW, gaat carriere afbouwen bij Force India.


Keren terug:
Takumo Sato naar Williams.
Anthony Davidson naar Torro Rosso

Dat laat de volgende plaatsen open:
Renault (2x)
McLaren (1x)
BMW (1x)
Je vergeet een factor die heel veel invloed kan gaan hebben op de transfermarkt: Nieuwe teams!
Maximaal drie nieuwe constructeurs kunnen zich inschrijven voor het 2010 seizoen.
Waarschijnlijk worden dat USGP, Lola en Dave Richards (Prodrive), maar er zijn blijkbaar meer gegadigden.

Enkele aanpassingen:
Bourdais: Niet Nascar, maar de Indycar series lijkt me waarschijnlijker.
Kovalainen: Onder de maat bij McLaren, zou zomaar één van de coureurs kunnen zijn die ervoor kiest om eerste coureur te worden bij één van de nieuwe teams.
Heidfeld: Zou idd kunnen vertrekken bij BMW, ik zie hem niet als iemand die verder moddert bij Force India, eerste rijder van één van de nieuwe teams kan wel een leuke uitdaging zijn.
Sutil: Zijn overlevingskansen stijgen gezien de komst van mogelijk zes nieuwe stoeltjes.
Nakajima: Sponsor-baby van Toyota, gestald bij Williams. Ik ben benieuwd wanneer Frank met z'n vuist op tafel slaat en eist dat hij een competitieve coureur in die bolide mag zetten. Zou ook zomaar eens dit seizoen al kunnen gebeuren.
Rubinho: Legt het vooralsnog flink af tegen Button (in tegenstelling tot vorig seizoen), er zijn geruchten dat Barrichello zijn F1-carričre voorbij is na dit seizoen.

De volgende vraag moet dan natuurlijk zijn: Welke nieuwe coureurs kunnen we verwachten in 2010?
USGP heeft natuurlijk het doel om minimaal 1 Amerikaan rond te laten rijden. Maar wie? Marco Andretti? Danica Patrick? Graham Rahal?

En welke coureurs staan er nog meer aan de zijlijn? Sato, Liuzzi, Klien, Grosjean, de la Rosa, Paffet, Davidson, Hartley?

[ Bericht 0% gewijzigd door Kleffe_Dop op 04-05-2009 11:59:33 ]
pi_68648162
Ik hoop op mijn blote knietjes dat ze MArio Andretti niet, ik herhaal, NIET in die auto zetten

Godsklere, als je ziet wat voor een mongool dat is. Op ovals kan ie best leuk mee ja, maar ook niet meer dan dat.
Op een circuit ben ik nog nooit echt van hem onder de indruk geweest.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_68649152
Zoiezo niet slim om iemand van 70 in die auto's te zetten

Mijn voorspellingsdubetanten van volgend jaar zijn Grosjean en Bruno Senna. Ander materiaal zie ik nog niet
Where facts are few, experts are many.
pi_68650250
Dit vind ik absoluut , ja hoe zal ik het verwoorden , curieus


Dit is geen rechte lijn test ! Ondanks dat het niet op volle snelheid is
<>
  maandag 4 mei 2009 @ 12:51:30 #43
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_68652253
En die Ferrari mag na het stukje rechtelijn test niet terugkeren naar het rechte stuk
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_68653435
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:51 schreef sanger het volgende:
En die Ferrari mag na het stukje rechtelijn test niet terugkeren naar het rechte stuk
Ja Ik dacht even wat sensatie in dit topic stoppen
<>
  maandag 4 mei 2009 @ 13:57:29 #45
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_68654299
quote:
Op maandag 4 mei 2009 11:24 schreef Atreidez het volgende:
Zoiezo niet slim om iemand van 70 in die auto's te zetten
Hij leeft nog wel dus?
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  maandag 4 mei 2009 @ 13:59:56 #46
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_68654367
quote:
Op maandag 4 mei 2009 13:57 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Hij leeft nog wel dus?
Een jaar of 5/6 geleden nog in een IRL wagen gereden toch?
pi_68655160
Laatste officieele race was Le Mans 2000 in een Panoz, en toen werd ie 16e.. Laatste indycar appearance was 1994, maar voor de show zal ie misschien nog wel een paar rondjes hebben gereden?
Where facts are few, experts are many.
pi_68655188
quote:
Op maandag 4 mei 2009 13:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Een jaar of 5/6 geleden nog in een IRL wagen gereden toch?
Zijn laatste race was voor zover ik weet in 2000 (24 uur van Le Mans), maar hij testte in 2003 nog wel de IndyCar van zijn zoon Michael, waarmee hij de brokstukken van de wagen van Kenny Brack raakte en de lucht invloog. Gelukkig kwam hij er met wat lichte verwondingen vanaf.
quote:
After retiring, Andretti was testing for his son Michael's IndyCar on April 24, 2003 in place of the injured Tony Kanaan at Indianapolis. At 5:58 pm -- two minutes before the scheduled end of the session -- Andretti powered out of the first turn onto the "south chute" of the circuit. In his path lay a chunk of debris from Kenny Bräck's car, which had crashed seconds earlier. The object forced the nose of Andretti's car to become airborne, and Andretti's car went into a rapid double reverse somersault at speeds estimated to be above 200 miles per hour (320 km/h). Television footage from a local TV station's helicopter showed that the car was nearly high enough to clear the debris fence mounted atop the circuit's outer retaining wall. Andretti's car fell back to earth, having been slowed by its mid-air tumble, and slid to a stop. Luckily, the car landed right side up and Andretti walked away from the crash with very minor injuries
Bron Wikipedia
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 4 mei 2009 @ 14:33:52 #49
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_68655292
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:30 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Zijn laatste race was voor zover ik weet in 2000 (24 uur van Le Mans), maar hij testte in 2003 nog wel de IndyCar van zijn zoon Michael, waarmee hij de brokstukken van de wagen van Kenny Brack raakte en de lucht invloog.
Die test bedoelde ik ja, was dat niet in een poging om die bolide te kwalificeren voor de Indy 500?
Ik kan me de beelden nog herinneren, hij vloog aardig de muur/hekken in.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 4 mei 2009 @ 18:08:04 #50
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_68663116
De FIA heeft tussen neus en lippen door het scoresysteem in de Formule 1 gewijzigd. De coureur met de meeste zeges wordt vanaf 2010 kampioen.

FIA voert nieuw scoresysteem in F1 in
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')