Die laatste zin doet het mquote:Door Erwin (Peterselieman) op zondag 3 mei 2009 23:50
Bron: F1-Live.com
Formule 1-baas Bernie Ecclestone heeft gezegd dat Brawn GP definitief geen aanspraak kan maken op het geld dat voor Honda bestemd was. De renstal wordt beschouwd als nieuw team en heeft daardoor in het eerste jaar geen recht op tv-gelden.
De Formule 1-teams wilden Brawn aan het begin van het seizoen de twintig miljoen Britse ponden die voor Honda bestemd waren wel toezeggen, maar daar heeft Ecclestone nu een stokje voor gestoken door te wijzen op de uitspraak van de FIA die de renstal als een nieuw team beschouwt na de buy-out van Ross Brawn.
In de Independent bevestigde Ecclestone dat hij het geld in zijn zak wil houden. De Brit wil het bedrag mogelijk zelfs helemaal niet uitkeren als de Formule 1-teams er geen bestemming voor vinden. "We kunnen het houden," aldus de Formule 1-baas. Ook meldde de Brit dat de naam Brawn GP wat hem betreft best veranderd mag worden. "Het is geen goede naam. Het zegt het publiek helemaal niets."
Bellof was snel, maar geen F3, F2 of F1 kampioen en (door zijn vroegtijdige dood) niet te vergelijken met Senna.quote:
Ik hoop het niet. Dan wordt hij door Rosberg weer net zo weg gereden als door Button bij Honda. Sato heeft zijn tijd gehad in de F1 en heeft het niet waar kunnen maken. Het enige van Sato dat bijblijft is zijn spectaculaire rijstijl, maar resultaten kan ik me niet herinneren.quote:
Vergeet zijn prestaties niet bij Super Aguri.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:07 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Dan wordt hij door Rosberg weer net zo weg gereden als door Button bij Honda. Sato heeft zijn tijd gehad in de F1 en heeft het niet waar kunnen maken. Het enige van Sato dat bijblijft is zijn spectaculaire rijstijl, maar resultaten kan ik me niet herinneren.
Je vergeet een factor die heel veel invloed kan gaan hebben op de transfermarkt: Nieuwe teams!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:48 schreef sooty het volgende:
De glazen bol van sooty mbt het volgende seizoen:
Waar 2008-2009 slechts 1 rookie (Buemi), 1 afscheid (DC) en 1 verschuiving (Vettel) zag, voorspel ik nu de volgende veranderingen:
Voortijdig vertrek:
Piquet.
Transfers:
Alonoso gaat naar Ferrari. (En haalt daarbij zijn derde WK).
Exits/transfers:
Raikkonnen: Gaat lekker vissen en wodka drinken
Fisichella : Reeds lang over de houdbaarheidsdatum heen. Gaat vissen.
Bourdais : Mislukt in F1, teriug naar nascar ??
Kovalainen : Mislukt in F1, gaat naar Force India.
Nakajima : Mislukt in F!, wordt vervangen door Sato.
Sutil, weg bij Force India.
Heidfeld : Weg bij BMW, gaat carriere afbouwen bij Force India.
Keren terug:
Takumo Sato naar Williams.
Anthony Davidson naar Torro Rosso
Dat laat de volgende plaatsen open:
Renault (2x)
McLaren (1x)
BMW (1x)
Jaquote:Op maandag 4 mei 2009 12:51 schreef sanger het volgende:
En die Ferrari mag na het stukje rechtelijn test niet terugkeren naar het rechte stuk
quote:Op maandag 4 mei 2009 11:24 schreef Atreidez het volgende:
Zoiezo niet slim om iemand van 70 in die auto's te zetten
Zijn laatste race was voor zover ik weet in 2000 (24 uur van Le Mans), maar hij testte in 2003 nog wel de IndyCar van zijn zoon Michael, waarmee hij de brokstukken van de wagen van Kenny Brack raakte en de lucht invloog. Gelukkig kwam hij er met wat lichte verwondingen vanaf.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Een jaar of 5/6 geleden nog in een IRL wagen gereden toch?
Bron Wikipediaquote:After retiring, Andretti was testing for his son Michael's IndyCar on April 24, 2003 in place of the injured Tony Kanaan at Indianapolis. At 5:58 pm -- two minutes before the scheduled end of the session -- Andretti powered out of the first turn onto the "south chute" of the circuit. In his path lay a chunk of debris from Kenny Bräck's car, which had crashed seconds earlier. The object forced the nose of Andretti's car to become airborne, and Andretti's car went into a rapid double reverse somersault at speeds estimated to be above 200 miles per hour (320 km/h). Television footage from a local TV station's helicopter showed that the car was nearly high enough to clear the debris fence mounted atop the circuit's outer retaining wall. Andretti's car fell back to earth, having been slowed by its mid-air tumble, and slid to a stop. Luckily, the car landed right side up and Andretti walked away from the crash with very minor injuries
Die test bedoelde ik ja, was dat niet in een poging om die bolide te kwalificeren voor de Indy 500?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zijn laatste race was voor zover ik weet in 2000 (24 uur van Le Mans), maar hij testte in 2003 nog wel de IndyCar van zijn zoon Michael, waarmee hij de brokstukken van de wagen van Kenny Brack raakte en de lucht invloog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |