quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 22:48 schreef sooty het volgende:De glazen bol van sooty mbt het volgende seizoen:
Waar 2008-2009 slechts 1 rookie (Buemi), 1 afscheid (DC) en 1 verschuiving (Vettel) zag, voorspel ik nu de volgende veranderingen:
Voortijdig vertrek:
Piquet.
Transfers:
Alonoso gaat naar Ferrari. (En haalt daarbij zijn derde WK).
Exits/transfers:
Raikkonnen: Gaat lekker vissen en wodka drinken
Fisichella : Reeds lang over de houdbaarheidsdatum heen. Gaat vissen.
Bourdais : Mislukt in F1, teriug naar nascar ??
Kovalainen : Mislukt in F1, gaat naar Force India.
Nakajima : Mislukt in F!, wordt vervangen door Sato.
Sutil, weg bij Force India.
Heidfeld : Weg bij BMW, gaat carriere afbouwen bij Force India.
Keren terug:
Takumo Sato naar Williams.
Anthony Davidson naar Torro Rosso
Dat laat de volgende plaatsen open:
Renault (2x)
McLaren (1x)
BMW (1x)
Je vergeet een factor die heel veel invloed kan gaan hebben op de transfermarkt: Nieuwe teams!
Maximaal drie nieuwe constructeurs kunnen zich inschrijven voor het 2010 seizoen.
Waarschijnlijk worden dat USGP, Lola en Dave Richards (Prodrive), maar er zijn blijkbaar meer gegadigden.
Enkele aanpassingen:
Bourdais: Niet Nascar, maar de Indycar series lijkt me waarschijnlijker.
Kovalainen: Onder de maat bij McLaren, zou zomaar één van de coureurs kunnen zijn die ervoor kiest om eerste coureur te worden bij één van de nieuwe teams.
Heidfeld: Zou idd kunnen vertrekken bij BMW, ik zie hem niet als iemand die verder moddert bij Force India, eerste rijder van één van de nieuwe teams kan wel een leuke uitdaging zijn.
Sutil: Zijn overlevingskansen stijgen gezien de komst van mogelijk zes nieuwe stoeltjes.
Nakajima: Sponsor-baby van Toyota, gestald bij Williams. Ik ben benieuwd wanneer Frank met z'n vuist op tafel slaat en eist dat hij een competitieve coureur in die bolide mag zetten. Zou ook zomaar eens dit seizoen al kunnen gebeuren.
Rubinho: Legt het vooralsnog flink af tegen Button (in tegenstelling tot vorig seizoen), er zijn geruchten dat Barrichello zijn F1-carričre voorbij is na dit seizoen.
De volgende vraag moet dan natuurlijk zijn:
Welke nieuwe coureurs kunnen we verwachten in 2010?
USGP heeft natuurlijk het doel om minimaal 1 Amerikaan rond te laten rijden. Maar wie?

Marco Andretti? Danica Patrick? Graham Rahal?

En welke coureurs staan er nog meer aan de zijlijn? Sato, Liuzzi, Klien, Grosjean, de la Rosa, Paffet, Davidson, Hartley?
[ Bericht 0% gewijzigd door Kleffe_Dop op 04-05-2009 11:59:33 ]