is ie terrorist van gisteren dood?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:12 schreef Lauriette91 het volgende:
Waarom moet die godse teringlijer nou weer dood gaan. Hij had jaren lang moeten lijden.
Nu weten we nooit waarom die deze aanslag heeft gepleegd.
Hopelijk was het zeer pijnlijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:12 schreef Lauriette91 het volgende:
Waarom moet die godse teringlijer nou weer dood gaan. Hij had jaren lang moeten lijden.
kloozak ik wou 1e zijn.quote:
Jij ging toch naar een ander forum?quote:
Ja, dat dus.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:15 schreef eQuaL het volgende:
Idd, had z'n leven lang gemarteld moeten worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
Het is geen terrorist. Wel dood.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:16 schreef dagdag het volgende:
ZES DODEN EN TWAALF GEWONDEN
De Koninklijke familie heeft...
Aanslag op Koninklijke familie kost zeker 5 mensen het leven
APELDOORN - UPDATE 08.42 Karst T., de man die op Koninginnedag een aanslag pleegde op het Koninklijk Huis is overleden. Hiermee komt het aantal dodelijke slachtoffers op zes
Misschien ook wel. Maar dat zullen we nu nooit wetenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hij pleegde geen aanslag op het Koninklijk Huis. Dat wou hij (waarschijnlijk ) doen en dat is mislukt.
oh echt wel.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oneens met de klacht. Belachelijk dat jullie iemand lijdend dood willen laten gaan, dat verdient niemand.
zodat hij gelijk was overleden, en je evt helemaal niet had kunnen ondervragen???quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:25 schreef J.Herrer het volgende:
Die politiemannen ook die op de auto af kwamen, beetje nazorg regelen enzorot toch op, die vent had je meteen uit z'n auto moeten trekken en naar het bureau moeten trappen
Oooh. Hij wel. Geloof me.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oneens met de klacht. Belachelijk dat jullie iemand lijdend dood willen laten gaan, dat verdient niemand.
Als je familie bij de slachtoffers had zitten, had je deze post niet gedaanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En waarom zou ik jou daarop moeten geloven? Wat geeft jou het recht om te oordelen hoe erg iemand moet lijden?quote:
het was trouwens nog niet duidelijk of het een ongeluk wasquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:25 schreef J.Herrer het volgende:
Die politiemannen ook die op de auto af kwamen, beetje nazorg regelen enzorot toch op, die vent had je meteen uit z'n auto moeten trekken en naar het bureau moeten trappen
In mijn ogen, en ik ben echt niet de enige, moet die gast vast gebonden worden, en moeten ze vervolgens allemaal kleine sneetjes maken, en die vol strooien met zout, dan al zijn vingers en tenen er af snijden enz.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En waarom zou ik jou daarop moeten geloven? Wat geeft jou het recht om te oordelen hoe erg iemand moet lijden?
De camaramanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:29 schreef Heider00sje het volgende:
Wie was degene die uit de auto was gesprongen dan?
Als iemand zoiets aanricht wel hoor. Geen problemen mee.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En waarom zou ik jou daarop moeten geloven? Wat geeft jou het recht om te oordelen hoe erg iemand moet lijden?
Je rijdt idd per ongeluk op een groep van 20 mensen ofzo in en dan raak je ook nog heel per ongeluk zo'n monumentquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:29 schreef dagdag het volgende:
[..]
het was trouwens nog niet duidelijk of het een ongeluk was
Dat dan weer wel. Maar ja, wat wil je met die 5 sterren hotels als bajes in Nederland.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:31 schreef KingGone het volgende:
Jep!
Al scheelt het wel een pak belastingcentjes.
gastquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:30 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
In mijn ogen, en ik ben echt niet de enige, moet die gast vast gebonden worden, en moeten ze vervolgens allemaal kleine sneetjes maken, en die vol strooien met zout, dan al zijn vingers en tenen er af snijden enz.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:30 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
In mijn ogen, en ik ben echt niet de enige, moet die gast vast gebonden worden, en moeten ze vervolgens allemaal kleine sneetjes maken, en die vol strooien met zout, dan al zijn vingers en tenen er af snijden enz.
Ja, wat. In mijn ogen verdient hij dat.quote:
Dat laatste wel, doel was natuurlijk de bus.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:32 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Je rijdt idd per ongeluk op een groep van 20 mensen ofzo in en dan raak je ook nog heel per ongeluk zo'n monument
Mensen die het belastinggeld als argument gaan nemen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:31 schreef KingGone het volgende:
Jep!
Al scheelt het wel een pak belastingcentjes.
Waar moet hij lijden dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:12 schreef Lauriette91 het volgende:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Maar ja, wat wil je met die 5 sterren hotels als bajes in Nederland.
Met deze post bewijs je dat je er geen kut vanaf weet. Dag geloofwaardigheid!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Maar ja, wat wil je met die 5 sterren hotels als bajes in Nederland.
Ja, maar dat is allemaal niet erg.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:34 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ja, wat. In mijn ogen verdient hij dat.
Kijk wat hij al die onschuldige mensen heeft aangedaan.
Iedereen betaalt belasting, ook als je niet werkt. En verder, zie vorige post.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:35 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
Waar moet hij lijden dan?
Eerst miljoenen uit moeten geven aan rechtszaken etc.
Daarna levenslang op sluiten in de bak waar de belasingbetaler voor opdraaid?
En de antwoorden die hij gegeven had KUNNEN hebben waren misschien toch maar 10% geloofwaardig, dus aan antwoorden heb je niks...
Maar goed dat die dood is....
Oh wacht, TS is een tiener die niet werkt en geen belasting hoeft te betalen....
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mensen die het belastinggeld als argument gaan nemen.Dat is zeker ook de reden waarom je voor de doodstraf bent?
!
Ach vent, flikker toch op. De straffen en gevangenissen in Nederland zijn gewoon een lachertje. En ik weet er genoeg van af. Ga nu maar weer lekker naar je buizenversterker luisteren.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:36 schreef sinadO het volgende:
[..]
Met deze post bewijs je dat je er geen kut vanaf weet. Dag geloofwaardigheid!
Hij beaamt toch wat TS zegt, waarom zou hij dan voor de doodstraf zijn?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mensen die het belastinggeld als argument gaan nemen.Dat is zeker ook de reden waarom je voor de doodstraf bent?
!
Geen reden maar wel een fijne bijkomstigheid.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
!
De doodstraf is duurder dan iemand levenslang opsluitenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
!
Sure... en waar komen die hoge kosten vandaan dan volgens jou? Ik gok dat de doodstraf al minder kost dan 3 maanden detentie eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:01 schreef harry-de-aso het volgende:
[..]
De doodstraf is duurder dan iemand levenslang opsluiten
Alleen daarom al?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:58 schreef denkjedat het volgende:
toen ik hoorde dat alles afgelast was alleen maar vanwege hem kreeg ik wel neigingen zoals paar posts hierboven
Dat is wel gelukt, alleen jammer dat er zoveel mensen de dupe ervan zijn geworden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:05 schreef maartenducrot het volgende:
Misschien wilde hij wel op spectaculaire manier zelfmoord plegen...
kben gebanned op tweakers.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:16 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Jij ging toch naar een ander forum?
Op je 38e nog in een studentenhuis, werken als beveiliger, dan ook nog je baan kwijt, huur niet kunnen betalen, op het punt uit huis gezet te worden, het leven niet meer zien zitten, wanhoopsdaad. Goede kans dat hij inderdaad jarenlang geleden heeft?quote:
Dus dan is het heel logisch dat je met een suzuki op een groep mensen inrijdt?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:15 schreef denkert het volgende:
[..]
Op je 38e nog in een studentenhuis, werken als beveiliger, dan ook nog je baan kwijt, huur niet kunnen betalen, op het punt uit huis gezet te worden, het leven niet meer zien zitten, wanhoopsdaad. Goede kans dat hij inderdaad jarenlang geleden heeft?
En alweer zo'n "rustige jongen" volgens zijn voormalige huisgenoot, net als sommige anderen die met een laatste klapper uit het leven wilden stappen. "Rustig" lijkt synoniem voor geen vrienden, geen familie, geen steun, geen hulp. Dus als je dan eens in het schophoekje van de harde maatschappij terecht komt, dan maak je een prima kans op een dodelijke depressie. Liefst van het soort dat iedereen eens goed wakker zal schudden. Nou dat is dan in ieder geval prima gelukt.
Alleen in de VS waar iemand steeds in dure beroepen kan gaan en waardoor ze pas 10 jaar later iemand kunnen executerenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:01 schreef harry-de-aso het volgende:
[..]
De doodstraf is duurder dan iemand levenslang opsluiten
Niet dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dus dan is het heel logisch dat je met een suzuki op een groep mensen inrijdt?
Ja, en dan blijkt later de beste man (of vrouw) onschuldig te zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:45 schreef JDI het volgende:
[..]
Alleen in de VS waar iemand steeds in dure beroepen kan gaan en waardoor ze pas 10 jaar later iemand kunnen executeren![]()
In China krijg je binnen een maand of zelfs al binnen een week een dodelijke injectie/nekschot.
Dat heet je beroep uitvoeren. En wat valt er te helpen als je niet weet waar je mee bezig bent?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:52 schreef de_boswachter het volgende:
Jammer dat er mensen zijn die het belangrijker vinden om te filmen cq. foto's te maken ipv te helpen.
Nee, die TV zenders dan met hun "Stuur je foto's/filmpjes naar ons"quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:52 schreef de_boswachter het volgende:
Is er ook al bekend wie er van de eerste foto's dood is gebleven ?
Zagen er echt een paar slecht uit, waaronder die negroide man met die witte broek aan. Echt shocking.........
Jammer dat er mensen zijn die het belangrijker vinden om te filmen cq. foto's te maken ipv te helpen.
Tja, dat kun je in dit geval niet zeggen, he? (Als we even het feit negeren dat hij al dood is, natuurlijk)quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en dan blijkt later de beste man (of vrouw) onschuldig te zijn.
Normen en waarden, ooit van gehoord ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat heet je beroep uitvoeren. En wat valt er te helpen als je niet weet waar je mee bezig bent?
Daarmee kun je meer schade aanrichten dan goed doen.
Het is helaas niet zo dat iedereen weet wat te doen in zo'n situatie (qua slachtofferhulp) en dan komt er ook nog bij niet iedereen in staat is om te helpen.
Vervolgens is het ook nog zo dat de politie e.d. buitenstaanders binnen de korste keren op afstand hielden om zo de 'echte' zorgverleners het werk te kunnen laten doen.
Ik had het ook niet over dit geval.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:01 schreef xyz147 het volgende:
[..]
Tja, dat kun je in dit geval niet zeggen, he? (Als we even het feit negeren dat hij al dood is, natuurlijk)
That's life.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Normen en waarden, ooit van gehoord ?
Leuk als je daar ligt te creperen en de Story en het AD zitten foto's van je te maken. Ook erg shockerend voor familieleden van de slachtoffers lijkt me. Ach ja, ze hebben wel hun plaatje![]()
![]()
En het erge is: In het nieuws komen wel al die fotografen (praatprogramma's) die oh zo zielig doen dat ze bijna overreden zijn, maar de mensen die als eerste bij de slachtoffers knielden om hun eerste hulp te verlenen, daar hoor je niets meer van. Die zijn niet belangrijk genoeg.
Waarom vraag je aan mij of ik van normen een waarden heb gehoord?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Leuk als je daar ligt te creperen en de Story en het AD zitten foto's van je te maken. Ook erg shockerend voor familieleden van de slachtoffers lijkt me. Ach ja, ze hebben wel hun plaatje![]()
![]()
En het erge is: In het nieuws komen wel al die fotografen (praatprogramma's) die oh zo zielig doen dat ze bijna overreden zijn, maar de mensen die als eerste bij de slachtoffers knielden om hun eerste hulp te verlenen, daar hoor je niets meer van. Die zijn niet belangrijk genoeg.
Ik vind het ook ontzettend ziek, maar ja, gelukkig zijn er genoeg mensen die zich er op aftrekken want er zijn hele sites met dat soort achterlijke shit.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad.quote:En het erge is: In het nieuws komen wel al die fotografen (praatprogramma's) die oh zo zielig doen dat ze bijna overreden zijn, maar de mensen die als eerste bij de slachtoffers knielden om hun eerste hulp te verlenen, daar hoor je niets meer van. Die zijn niet belangrijk genoeg.
Zet daar maar niet al te veel geld op. Het spuitje of de elektra rekening om iemand om te brengen is niet veel natuurlijk. Maar de doodstraf wordt niet zomaar uitgevoerd daar zijn vele rechtszaken voor nodig. Kijk maar naar Amerika waar de doodstraf in een aantal staten bestaat. Sommige zitten er al jaren vast omdat ze aan het procedeeren zijn, 20 tot 25 jaar is geen uitzondering.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:07 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Sure... en waar komen die hoge kosten vandaan dan volgens jou? Ik gok dat de doodstraf al minder kost dan 3 maanden detentie eerlijk gezegd.
Hij was een gekke wannabe-moslim ! maar hij moest leven ja !quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:12 schreef Lauriette91 het volgende:
ja zo ken ik er ook nog wel een paar. Voordat iemand tot 20 jaar cel wordt veroordeeld, gaat er ook wel een hele tijd overheen. Het verschil is dat ná de veroordeling (en daar begint het vergelijk) de doodstraf toch wel heel wat minder kosten met zich meebrengt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:10 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zet daar maar niet al te veel geld op. Het spuitje of de elektra rekening om iemand om te brengen is niet veel natuurlijk. Maar de doodstraf wordt niet zomaar uitgevoerd daar zijn vele rechtszaken voor nodig. Kijk maar naar Amerika waar de doodstraf in een aantal staten bestaat. Sommige zitten er al jaren vast omdat ze aan het procedeeren zijn, 20 tot 25 jaar is geen uitzondering.
Het nadeel is dat de doodstraf onomkeerbaar is. Het komt voor dat onschuldigen schuldig worden bevonden, als je ze een gevangenisstraf geeft dan kan je ze vrij laten.
NEEHEE.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:27 schreef pisnicht het volgende:
[..]
ja zo ken ik er ook nog wel een paar. Voordat iemand tot 20 jaar cel wordt veroordeeld, gaat er ook wel een hele tijd overheen. Het verschil is dat ná de veroordeling (en daar begint het vergelijk) de doodstraf toch wel heel wat minder kosten met zich meebrengt.
in het begin snapte ik de ernst van de situatie niet in maar nu ik alles zie vind ik het een goed besluitquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen daarom al?
[..]
Dat is wel gelukt, alleen jammer dat er zoveel mensen de dupe ervan zijn geworden.
1 politieman had hem knock out geschoten, want iemand hoorde wel een paar gunshots en op 1 foto zag je die bestuurder ook dood achter het stuur zittenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:26 schreef Adidah het volgende:
Ik denk dat de geheime dienst hem stiekem vermoord heeft.
Voor jou een Haiku.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:54 schreef amvrosios het volgende:
weer 1 minder....
respect voor die kerel,dat wel...kut konings huis.......
van mij had ie ze kapot mogen rijden........
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:54 schreef amvrosios het volgende:
weer 1 minder....
Dat gaat ook echt wel lukken met een Suzuki Swift en een busquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:54 schreef amvrosios het volgende:
weer 1 minder....
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:21 schreef Joooo-pi het volgende:
Laat hem dan maar branden in de hel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moge zijn stinkende rottende karkas langzaam opgevreten worden door met tyfus besmette grafwormen, en in kleine stinkende brokjes door diezelfde wormen worden uitgekakt.Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat geeft jou het recht om te oordelen hoe erg iemand moet lijden?
Ze hadden de honden er op los moeten laten, hadden die beesten ook ff lol.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:25 schreef J.Herrer het volgende:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:07 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Moge zijn stinkende rottende karkas langzaam opgevreten worden door met tyfus besmette grafwormen, en in kleine stinkende brokjes door diezelfde wormen worden uitgekakt.
Ze probeerden die kerel juist in leven te houdenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:25 schreef J.Herrer het volgende:
Mensen die hun emoties niet in bedwang kunnen houden met dit soort dingen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:13 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Ze hadden de honden er op los moeten laten, hadden die beesten ook ff lol.
En dan wel met de camera er boven op staan als ie kermend en stuipend tot bloederige stukken word gedecimeerd.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:13 schreef koningdavid het volgende:
Gelukkig hebben we een rechtvaardige God die het verder wel afhandelt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:13 schreef koningdavid het volgende:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:22 schreef DemonRage het volgende:
Hopelijk reïncarneert die eikel als Tsjernobyl-baby.
Eens.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:15 schreef eQuaL het volgende:
Idd, had z'n leven lang gemarteld moeten worden
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:10 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Zoiets heet gerechtigheid.
Maar die hippie opmerking van jou, laat maar eens en te meer zien wat voor watjes we zijn geworden als samenleving.
Wel lullig van God dat ie daarvoor 5 mensen de dood injaagt en meerdere mensen zeer ernstig verwondt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:13 schreef koningdavid het volgende:
Dat waren dan zeker ongelovigenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:50 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Wel lullig van God dat ie daarvoor 5 mensen de dood injaagt en meerdere mensen zeer ernstig verwondt.
Dat deed God niet, dat deed die idioot. Vrije wil enzo, je kent het.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:50 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Wel lullig van God dat ie daarvoor 5 mensen de dood injaagt en meerdere mensen zeer ernstig verwondt.
Maar dat weet je niet. Misschien was hij wel bezeten door een kwade geest.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat deed God niet, dat deed die idioot. Vrije wil enzo, je kent het.
Maar dat word je niet zomaar natuurlijk. Dan moet je er min of meer om gevraagd hebben, en dat is ook fout.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:32 schreef Adidah het volgende:
[..]
Maar dat weet je niet. Misschien was hij wel bezeten door een kwade geest.
Wat een haat in je post. Ben je eigenlijk wel gelukkig?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:07 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Moge zijn stinkende rottende karkas langzaam opgevreten worden door met tyfus besmette grafwormen, en in kleine stinkende brokjes door diezelfde wormen worden uitgekakt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:09 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Wat een haat in je post. Ben je eigenlijk wel gelukkig?
God doet alleen kanker gevenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat deed God niet, dat deed die idioot. Vrije wil enzo, je kent het.
Lijkt me heel sterk eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:09 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Wat een haat in je post. Ben je eigenlijk wel gelukkig?
de doodstraf is OOK een straf net als 40 uur schoffelen en je kan overal voor in hoger beroep gaan. Wat er verder in de VS gebruikelijk is, is geen maatstaf voor ons. In China zal men ook wel sneller worden veroordeeld, vergelijk het daar anders mee. Je moet leren begrijpend lezen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:34 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
NEEHEE.
Want er wordt tot het einde doorgeprocedeerd. Dit is ondertussen al 10 miljard keer uitgelegd
Oh jawelquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:05 schreef pisnicht het volgende:
[..]
de doodstraf is OOK een straf net als 40 uur schoffelen en je kan overal voor in hoger beroep gaan. Wat er verder in de VS gebruikelijk is, is geen maatstaf voor ons.
Ja, of Sudan. Daar hakken ze je in huis gewoon in stukken. Kost niks joh.quote:In China zal men ook wel sneller worden veroordeeld, vergelijk het daar anders mee.
En jij moet nodig leren begrijpen.quote:Je moet leren begrijpend lezen.
Dan ben je geen haar beter. Ik begrijp dat soort emoties wel, maar als je in een beschaafde rechtstaat wilt leven, ontkom je er niet aan om geweld niet te beantwoorden met geweld.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:30 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:30 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
misschien een uurtje vakwerk dan nog maar dan heb je het ver gehadquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:08 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ja, of Sudan. Daar hakken ze je in huis gewoon in stukken. Kost niks joh.
Mafkees
Vermoedelijk had hij zelf levenslang erger gevonden, lijkt mij in ieder geval erger om 40 jaar met een scheef gezicht aangekeken te worden dan dood op wat voor manier dan ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:30 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
niemand weet dus of het een terrorist isquote:
Jij spoort echt niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:30 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
CLASSIC.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:13 schreef koningdavid het volgende:
Over wie heb je het?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:12 schreef Lauriette91 het volgende:
Wat vergeten?quote:Op zondag 19 juli 2009 15:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Laten we dit topic hoog in de AT houden mensen, opdat wij dit nimmer zullen vergeten.
Die klassieke opmerking van koningdavid, de dorpsgek.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |