is ie terrorist van gisteren dood?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:12 schreef Lauriette91 het volgende:
Waarom moet die godse teringlijer nou weer dood gaan. Hij had jaren lang moeten lijden.
Nu weten we nooit waarom die deze aanslag heeft gepleegd.
Hopelijk was het zeer pijnlijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:12 schreef Lauriette91 het volgende:
Waarom moet die godse teringlijer nou weer dood gaan. Hij had jaren lang moeten lijden.
kloozak ik wou 1e zijn.quote:
Jij ging toch naar een ander forum?quote:
Ja, dat dus.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:15 schreef eQuaL het volgende:
Idd, had z'n leven lang gemarteld moeten worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
Het is geen terrorist. Wel dood.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:16 schreef dagdag het volgende:
ZES DODEN EN TWAALF GEWONDEN
De Koninklijke familie heeft...
Aanslag op Koninklijke familie kost zeker 5 mensen het leven
APELDOORN - UPDATE 08.42 Karst T., de man die op Koninginnedag een aanslag pleegde op het Koninklijk Huis is overleden. Hiermee komt het aantal dodelijke slachtoffers op zes
Misschien ook wel. Maar dat zullen we nu nooit wetenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hij pleegde geen aanslag op het Koninklijk Huis. Dat wou hij (waarschijnlijk ) doen en dat is mislukt.
oh echt wel.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oneens met de klacht. Belachelijk dat jullie iemand lijdend dood willen laten gaan, dat verdient niemand.
zodat hij gelijk was overleden, en je evt helemaal niet had kunnen ondervragen???quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:25 schreef J.Herrer het volgende:
Die politiemannen ook die op de auto af kwamen, beetje nazorg regelen enzorot toch op, die vent had je meteen uit z'n auto moeten trekken en naar het bureau moeten trappen
Oooh. Hij wel. Geloof me.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oneens met de klacht. Belachelijk dat jullie iemand lijdend dood willen laten gaan, dat verdient niemand.
Als je familie bij de slachtoffers had zitten, had je deze post niet gedaanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En waarom zou ik jou daarop moeten geloven? Wat geeft jou het recht om te oordelen hoe erg iemand moet lijden?quote:
het was trouwens nog niet duidelijk of het een ongeluk wasquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:25 schreef J.Herrer het volgende:
Die politiemannen ook die op de auto af kwamen, beetje nazorg regelen enzorot toch op, die vent had je meteen uit z'n auto moeten trekken en naar het bureau moeten trappen
In mijn ogen, en ik ben echt niet de enige, moet die gast vast gebonden worden, en moeten ze vervolgens allemaal kleine sneetjes maken, en die vol strooien met zout, dan al zijn vingers en tenen er af snijden enz.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En waarom zou ik jou daarop moeten geloven? Wat geeft jou het recht om te oordelen hoe erg iemand moet lijden?
De camaramanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:29 schreef Heider00sje het volgende:
Wie was degene die uit de auto was gesprongen dan?
Als iemand zoiets aanricht wel hoor. Geen problemen mee.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En waarom zou ik jou daarop moeten geloven? Wat geeft jou het recht om te oordelen hoe erg iemand moet lijden?
Je rijdt idd per ongeluk op een groep van 20 mensen ofzo in en dan raak je ook nog heel per ongeluk zo'n monumentquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:29 schreef dagdag het volgende:
[..]
het was trouwens nog niet duidelijk of het een ongeluk was
Dat dan weer wel. Maar ja, wat wil je met die 5 sterren hotels als bajes in Nederland.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:31 schreef KingGone het volgende:
Jep!
Al scheelt het wel een pak belastingcentjes.
gastquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:30 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
In mijn ogen, en ik ben echt niet de enige, moet die gast vast gebonden worden, en moeten ze vervolgens allemaal kleine sneetjes maken, en die vol strooien met zout, dan al zijn vingers en tenen er af snijden enz.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:30 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
In mijn ogen, en ik ben echt niet de enige, moet die gast vast gebonden worden, en moeten ze vervolgens allemaal kleine sneetjes maken, en die vol strooien met zout, dan al zijn vingers en tenen er af snijden enz.
Ja, wat. In mijn ogen verdient hij dat.quote:
Dat laatste wel, doel was natuurlijk de bus.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:32 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Je rijdt idd per ongeluk op een groep van 20 mensen ofzo in en dan raak je ook nog heel per ongeluk zo'n monument
Mensen die het belastinggeld als argument gaan nemen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:31 schreef KingGone het volgende:
Jep!
Al scheelt het wel een pak belastingcentjes.
Waar moet hij lijden dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:12 schreef Lauriette91 het volgende:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Maar ja, wat wil je met die 5 sterren hotels als bajes in Nederland.
Met deze post bewijs je dat je er geen kut vanaf weet. Dag geloofwaardigheid!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Maar ja, wat wil je met die 5 sterren hotels als bajes in Nederland.
Ja, maar dat is allemaal niet erg.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:34 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ja, wat. In mijn ogen verdient hij dat.
Kijk wat hij al die onschuldige mensen heeft aangedaan.
Iedereen betaalt belasting, ook als je niet werkt. En verder, zie vorige post.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:35 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
Waar moet hij lijden dan?
Eerst miljoenen uit moeten geven aan rechtszaken etc.
Daarna levenslang op sluiten in de bak waar de belasingbetaler voor opdraaid?
En de antwoorden die hij gegeven had KUNNEN hebben waren misschien toch maar 10% geloofwaardig, dus aan antwoorden heb je niks...
Maar goed dat die dood is....
Oh wacht, TS is een tiener die niet werkt en geen belasting hoeft te betalen....
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mensen die het belastinggeld als argument gaan nemen.Dat is zeker ook de reden waarom je voor de doodstraf bent?
!
Ach vent, flikker toch op. De straffen en gevangenissen in Nederland zijn gewoon een lachertje. En ik weet er genoeg van af. Ga nu maar weer lekker naar je buizenversterker luisteren.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:36 schreef sinadO het volgende:
[..]
Met deze post bewijs je dat je er geen kut vanaf weet. Dag geloofwaardigheid!
Hij beaamt toch wat TS zegt, waarom zou hij dan voor de doodstraf zijn?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mensen die het belastinggeld als argument gaan nemen.Dat is zeker ook de reden waarom je voor de doodstraf bent?
!
Geen reden maar wel een fijne bijkomstigheid.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |