abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68549417
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 06:40 schreef Twerk het volgende:

[..]

Jawel, maar niet selectief. Vandaar mijn vraag ook waarom die selectie. Goed beschouwd is het natuurlijk vooral terug te voeren op een vrij eenvoudige geest... De laatste woorden van jouw zin skip ik maar even.
Grote woorden, het is alleen weer op weinig gebaseerd. Maar nee, ik heb hier de eenvoudige geest.

Je bent dus wel eens verontwaardigd. Ik geloof er niks van dat deze verontwaardiging non-variabel is in jouw leven. Mijn stelling is dan ook dat je per definitie selectief verontwaardigd bent als je ooit verontwaardigd bent geweest.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 06:57:34 #152
237059 Twerk
The Spurs
pi_68549427
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 06:48 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Grote woorden, het is alleen weer op weinig gebaseerd. Maar nee, ik heb hier de eenvoudige geest.

Je bent dus wel eens verontwaardigd. Ik geloof er niks van dat deze verontwaardiging non-variabel is in jouw leven. Mijn stelling is dan ook dat je per definitie selectief verontwaardigd bent als je ooit verontwaardigd bent geweest.
Nouja, de "eenvoudige geest" was meer in het algemeen. Maar idd, als je het zo wil lezen bezit jij die inderdaad van ons twee.

De gedachte is zo gek nog niet dat als je ooit verontwaardigd bent geweest dat er een zekere selectie aan ten grondslag ligt. Dat klopt ook (deels) wel denk ik.

Maar je gaat dan natuurlijk voorbij aan de feitelijke discussie. Natuurlijk is vrijwel elke normale burger wel ff geschokt in eerste instantie, maar wat wij betoogden was dat het niemand echt raakt gedurende een hele dag. Los van de direct betrokkenen. Het is overigens vrij logisch en in de psychologie ook een vrij algemeen bekend verschijnsel dat mensen weinig oprecht en lang meeleven met een voorval die hun niet direct in de omgeving raakt. Het is eigenlijk heel eenvoudig.. Over 3 dagen heeft "niemand" het er meer over. Simple.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 07:12:54 #153
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_68549462
Hoe fout is dit:

edit: Het 9-jarig meisje dat op het asfalt ligt (blauwe hesje op de overbekend foto) was 1 van 5 (zwaar)gewonde leden van een Tilburgse gehandicaptendrumband.
Heeft ze het overleefd?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 07:15:26 #154
237059 Twerk
The Spurs
pi_68549468
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 07:12 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Hoe fout is dit:

[ afbeelding ]
http://video.google.com/videoplay?docid=7257039203594165963
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_68549475
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 07:12 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Hoe fout is dit:

[ afbeelding ]

edit: Het 9-jarig meisje dat op het asfalt ligt (blauwe hesje op de overbekend foto) was 1 van 5 (zwaar)gewonde leden van een Tilburgse gehandicaptendrumband.
Heeft ze het overleefd?
quote:
In Eindhoven gingen de feestlijkheden gisteravond gewoon door. Zelfs de minuut stilte om acht uur werd nauwelijks in acht genomen.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 07:19:45 #156
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_68549480
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 07:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

[..]
Die minuut stilte op het Museumplein was ook eentje voor De TV Draait Door geweest.
pi_68549507
"De combinatie van een economische crisis en een dreigende pandemie kan de aanleiding zijn geweest voor de rampzalige daad van Karst tijdens Koninginnedag.

Dat zegt de Duitse professor Adolf Gallwitz in het AD."

bron: http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2009/05/niemand_mocht_erin_bij_karst.html

vrijdag 1 mei 2009 @ 07:32:22 #158
237059 Twerk
The Spurs
pi_68549514
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 07:30 schreef fespo het volgende:
"De combinatie van een economische crisis en een dreigende pandemie kan de aanleiding zijn geweest voor de rampzalige daad van Karst tijdens Koninginnedag.

Dat zegt de Duitse professor Adolf Gallwitz in het AD."

bron: http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2009/05/niemand_mocht_erin_bij_karst.html

Goh,. dat kon ik zelfs bedenken na 17 bier en zonder titel voor mijn naam. En dat nog wel in 2 seconde.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 07:36:08 #159
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_68549529
Wat een kul. Dat ze zoiets ook moeite waard vinden om te quoten.
pi_68549557
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 06:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Simplistisch gesteld: Waarom mag bijvoorbeeld Jantje wel z'n werk in inkomen houden en moet Pietje alles wat hij heeft opgeven omdat hij zonder werk komt te zitten, waardoor dat soort noodsprongen en maffe acties dichterbij komen!
Simplistisch gesteld, niet iedereen reageert hetzelfde, we zijn geen robots met een voorgeprogrammeerd pad. Als Pietje bij een bedrijf werkte waar hij niet goed zijn best deed, of het bedrijf gaat slechter en moet mensen ontslaan heeft Pietje botte pech. En jantje die bij hetzelfde bedrijf werkt mazzel of deed wel zijn best. Dat Pietje daarna doordraait is ook een kans, maar Jantje kan, ondanks zijn baan en inkomen, ook doordraaien om andere dingen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 1 mei 2009 @ 07:50:33 #161
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
  vrijdag 1 mei 2009 @ 07:52:25 #162
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_68549589
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 05:32 schreef Strani het volgende:
Tóch vind ik dit niet het moment om het bestaansrecht van het koningshuis ter discussie te stellen. Laten we er gemakshalve maar van uit gaan dat de overledenen wel vrij koningsgezind waren, die zouden hier niet blij mee zijn.
dat dus!
  vrijdag 1 mei 2009 @ 07:55:57 #163
237059 Twerk
The Spurs
pi_68549609
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 07:52 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

dat dus!
Wat een lulkoek. 3 van de 4 overledenen kwamen uit een dansgroepje bestaande uit wat surinamers uit Almere.. Die zullen zeker veel waarde hebben gehecht aan dat (betekenisloze en sneue) koningshuis... Schiet toch op.
pi_68549611
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 07:55 schreef Twerk het volgende:

[..]

Wat een lulkoek. 3 van de 4 overledenen kwamen uit een dansgroepje bestaande uit wat surinamers uit Almere.. Die zullen zeker veel waarde hebben gehecht aan dat (betekenisloze en sneue) koningshuis...
Wat boeit het? Als die man niet op het koningshuis was gereden had hij wel wat anders gedaan. My god, kortzichtige meuk hier.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 07:58:11 #165
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_68549619
Wtf, wat een topic is dit ineens geworden. .
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 05:09 schreef Twerk het volgende:
Bij nader inzien: Ik betreur de onschuldige slachtoffers etc., maar het is anderzijds een goede zaak dat de nutteloze grootverbruikers zoals Jostie Alexander en Bea het echte leven eens van dichtbij hebben meegemaakt na decennia lang in een ivoren toren geouwehoerd te hebben....
Dit het echte leven noemen , wtf dude
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  vrijdag 1 mei 2009 @ 08:09:22 #166
237059 Twerk
The Spurs
pi_68549660
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 07:56 schreef Pheno het volgende:

[..]

Wat boeit het? Als die man niet op het koningshuis was gereden had hij wel wat anders gedaan. My god, kortzichtige meuk hier.
De kortzichtigheid zit hem vooral in het feit dat jij maar weereens op de feiten vooruit loopt. Je hebt geen idee wat hem bezielde (nog geen dag geleden).. In dat kader zou jij je misschien bij de feiten kunnen houden en niet zo dom schreeuwen.. Kortzichtigheid kent geen tijd. Thats right.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 08:12:38 #167
237059 Twerk
The Spurs
pi_68549679
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 07:58 schreef Bowlingbal het volgende:
Wtf, wat een topic is dit ineens geworden. .
[..]

Dit het echte leven noemen , wtf dude
Yep. Dagelijks. Denk je nou serieus dat dit zo bijzonder erg is? Eenmaal in het juiste perspectief gezien..
pi_68549693
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 08:09 schreef Twerk het volgende:

[..]

De kortzichtigheid zit hem vooral in het feit dat jij maar weereens op de feiten vooruit loopt. Je hebt geen idee wat hem bezielde (nog geen dag geleden).. In dat kader zou jij je misschien bij de feiten kunnen houden en niet zo dom schreeuwen.. Kortzichtigheid kent geen tijd. Thats right.
Jij denkt dat die man 100% bij was? Lollerz.
pi_68549705
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 08:09 schreef Twerk het volgende:

[..]

Volgens mij heeft jou papa extra zijn best gedaan toen hij je verwekte. Zo erg zijn best dat hij een chromosoompje meer heeft meegeleverd. Gewoon voor niets.

Serious dude. Ga slapen en werk die alcohol uit je lichaam.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 08:20:44 #170
237059 Twerk
The Spurs
pi_68549731
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 08:15 schreef Pheno het volgende:

[..]

Jij denkt dat die man 100% bij was? Lollerz.
Vanzelfsprekend niet. Dat kun je ook vaststellen. Het slaat vervolgens nergens op om zeker denken te weten dat hij later wel iets anders had gedaan. Mensen die vanuit een bepaalde obsessie handelen (wat zou kunnen), hebben totaal geen interesse voor anderen doelwitten enz. In dat kader is het is dan ook een vrij domme opmerking.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 08:21:46 #171
237059 Twerk
The Spurs
pi_68549733
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 08:16 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

Volgens mij heeft jou papa extra zijn best gedaan toen hij je verwekte. Zo erg zijn best dat hij een chromosoompje meer heeft meegeleverd. Gewoon voor niets.

Serious dude. Ga slapen en werk die alcohol uit je lichaam.
Zoveel woorden en geen enkel argument of standpunt? Ga idd slapen jij. Dumbass.
pi_68549743
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 08:20 schreef Twerk het volgende:

[..]

Vanzelfsprekend niet. Dat kun je ook vaststellen. Het slaat vervolgens nergens op om zeker denken te weten dat hij later wel iets anders had gedaan. Mensen die vanuit een bepaalde obsessie handelen (wat zou kunnen), hebben totaal geen interesse voor anderen doelwitten enz. In dat kader is het is dan ook een vrij domme opmerking.
Waarom weet jij zo zeker dat hij dan de aanslag alleen richting koninklijk huis deed? Vooral omdat de politie nu een aanname doet wat de man wilde. De man zelf heeft wat gezegd waaruit de politie opmaakt dat het een aanslag tegen het Huis was, maar assumptions is the mother of all fuckups.
pi_68549751
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 02:45 schreef Rots het volgende:

[..]

Als je op Fok! gaat verkondigen dat je tranen in je ogen krijgt van deze "aanslag" ben je wel een beetje raar bezig.
En wie ben jij om daar over te oordelen?
pi_68549761
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 08:23 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Rots, iemand zonder empatisch vermogen.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 08:26:45 #175
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_68549771
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 08:23 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Iemand met gezond verstand en een redelijk relativeringsvermogen?
Gokje maar hoor.
-
pi_68549773
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 08:25 schreef Pheno het volgende:

[..]

Rots, iemand zonder empatisch vermogen.
Rotsen hebben meestal geen empatisch vermogen

Of verstand... for that matter
  vrijdag 1 mei 2009 @ 08:28:00 #177
237059 Twerk
The Spurs
pi_68549782
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 08:23 schreef Pheno het volgende:

[..]

Waarom weet jij zo zeker dat hij dan de aanslag alleen richting koninklijk huis deed? Vooral omdat de politie nu een aanname doet wat de man wilde. De man zelf heeft wat gezegd waaruit de politie opmaakt dat het een aanslag tegen het Huis was, maar assumptions is the mother of all fuckups.
Als je goed zou lezen, dan zeg ik dus dat we het simpelweg NIET weten. Blijkbaar ben jij ook tot dat inzicht gekomen en daarom is de opmerking van "blabla, dan had hij het wel ergens anders gedaan" ook zo dom en betekenisloos.

Je sluit zelfs af met een mooie zin (die mooi is), maar jouw gedrag staat haaks op diezelfde mooie zin. Think again.
pi_68549789
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 08:12 schreef Twerk het volgende:

[..]

Yep. Dagelijks. Denk je nou serieus dat dit zo bijzonder erg is? Eenmaal in het juiste perspectief gezien..
Ja, zo kun je alles wel dood relativeren. In het perspectief van het feit dat we allemaal een keer doodgaan, was de holocaust zeker ook niet erg?
pi_68549793
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 08:21 schreef Jostie Twerk het volgende:

[..]

Zoveel woorden en geen enkel argument of standpunt? Ga idd slapen jij. Dumbass.
Een prachtige samenvatting van -tig trollposts van je zelf over de afgelopen drie paginas.
quote:
Bij nader inzien: Ik betreur de onschuldige slachtoffers etc., maar het is anderzijds een goede zaak dat de nutteloze grootverbruikers zoals Jostie Alexander en Bea het echte leven eens van dichtbij hebben meegemaakt na decennia lang in een ivoren toren geouwehoerd te hebben....
pi_68549794
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 08:28 schreef Twerk het volgende:

[..]

Als je goed zou lezen, dan zeg ik dus dat we het simpelweg NIET weten. Blijkbaar bent jij ook tot dat inzicht gekomen en daarom is de opmerking van "blabla, dan had hij het wel ergens anders gedaan" ook zo dom en betekenisloos.

Je sluit zelfs af met een mooie zin (die mooi is), maar jouw gedrag staat haaks op diezelfde mooie zin. Think again.
Dan is de opmerking dat we het koninklijk huis maar moeten opbossen ook dikke onzin, dus wie is er nu dom bezig
pi_68549811
De laatste update, vers van de pers, is dat de dader is overleden.
Ik hoorde het net op 3FM.
pi_68549818
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 07:55 schreef Jostie Twerk het volgende:

[..]

Wat een lulkoek. 3 van de 4 overledenen kwamen uit een dansgroepje bestaande uit wat surinamers uit Almere.. Die zullen zeker veel waarde hebben gehecht aan dat (betekenisloze en sneue) koningshuis... Schiet toch op.
Want Surinamers kunnen niet koningsgezind zijn? Wat ben jij voor een mafketel?

Laat me raden. Je loopt tegen de veertig, je bent net ontslagen, je relatie loopt niet lekker en je hebt het gevoel dat de hele wereld tegen je is, met name het koningshuis.

Pas maar op als je vandaag in de auto stapt.
pi_68549826
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 08:32 schreef Light het volgende:
Jammer. Hopelijk komt men toch nog achter het motief van zijn daad.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 08:35:29 #184
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68549830
quote:
Zonde.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 08:36:09 #185
237059 Twerk
The Spurs
pi_68549837
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 08:29 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ja, zo kun je alles wel dood relativeren. In het perspectief van het feit dat we allemaal een keer doodgaan, was de holocaust zeker ook niet erg?
Dat is een heel ander verhaal. Er ligt een totaal anders iets aan ten grondslag, om nog maar te zwijgen over de schaal etc.

Meerdere malen wordt zelfs aangegeven dat het erg is (en zeker voor de direct betrokkenen), maar dat is voor jou niet genoeg. Je huilt het liefst in koor mee met alles en iedereen mee die je maar spreekt. Zo zit jij immers in elkaar.

Ik zeg alleen dat het erg is ( vanzelfsprekend), maar geen reden voor mij om me er druk om te maken. Ik weet niet of jij enig benul hebt van de wereld buiten jouw dorp, maar dan zijn er talloze andere zaken die nog wel wat eger zijn dan wat gewonden en doden in de Nederlandse provincie.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 08:37:29 #186
181657 LordNemephis
computer says no
pi_68549844
quote:
Ik ook. Jammer, hij moest nog straf krijgen
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 08:37:40 #187
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_68549846
Altijd zo ironisch dat de dader het dan overleeft. Goed eigenlijk.

Net als van die terroristen die met hun bom riemen op marktjes rondlopen en vervolgens nog levend met 1 been en 1 arm en je darmen tussen je oksels tussen de menigte liggen.

Edit: Ah dader toch overleden..
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_68549849
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 08:36 schreef Twerk het volgende:

[..]
Je huilt het liefst in koor mee met alles en iedereen mee die je maar spreekt. Zo zit jij immers in elkaar.
Waar haal je die belachelijke onzin nu weer vandaan?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 mei 2009 @ 08:38:25 #189
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_68549856
quote:
Staat ook op NOSTT.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 1 mei 2009 @ 08:38:31 #190
237059 Twerk
The Spurs
pi_68549858
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 08:33 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

Want Surinamers kunnen niet koningsgezind zijn? Wat ben jij voor een mafketel?

Laat me raden. Je loopt tegen de veertig, je bent net ontslagen, je relatie loopt niet lekker en je hebt het gevoel dat de hele wereld tegen je is, met name het koningshuis.

Pas maar op als je vandaag in de auto stapt.
Dezelfde speculatieve lulkoek als waarmee je het nieuws lijkt te volgen.. Je hebt er maar weinig van begrepen.
pi_68549866
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 08:38 schreef Twerk het volgende:

[..]

Dezelfde speculatieve lulkoek als waarmee je het nieuws lijkt te volgen.. Je hebt er maar weinig van begrepen.
Hoe ironisch...

Als er iemand hier (foutieve) speculaties aan het maken is over hoe mensen in elkaar zitten en hoe ze denken, dan ben jij het wel...
  vrijdag 1 mei 2009 @ 08:40:56 #192
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_68549877
Betrouwbare bronnen melden dat de dader vanacht is overleden. Mja, gisteren waren er ook al betrouwbare bronnen die dat zeiden maar dat was blijkbaar dus niet correct.
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 1 mei 2009 @ 08:41:07 #193
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_68549879
nu.nl heeft ook bevestigd dat de dader is overleden, dat hij mag rotten in de hel.
Ontkomt hij zo mooi aan zijn straf.....
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
  vrijdag 1 mei 2009 @ 08:41:47 #194
237059 Twerk
The Spurs
pi_68549882
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 08:39 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Hoe ironisch...

Als er iemand hier (foutieve) speculaties aan het maken is over hoe mensen in elkaar zitten en hoe ze denken, dan ben jij het wel...
Geef eens 1 voorbeeld.

Je lult en denkt in jouw eenvoudige belevingswereld zelfs ook nog dat je scoort. Over ironisch gesproken..
pi_68549885
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 08:36 schreef Twerk het volgende:

[..]
Ik zeg alleen dat het erg is ( vanzelfsprekend), maar geen reden voor mij om me er druk om te maken. Ik weet niet of jij enig benul hebt van de wereld buiten jouw dorp, maar dan zijn er talloze andere zaken die nog wel wat eger zijn dan wat gewonden en doden in de Nederlandse provincie.
Je steekt volgens mij onevenredig veel tijd en energie in iets wat je een stuk minder erg vindt dan andere zaken in de wereld. Wat dat betreft zing jij nog veel harder mee dan ik in dat koor waar je over spreekt.
pi_68549894
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 08:37 schreef LordNemephis het volgende:

[..]

Ik ook. Jammer, hij moest nog straf krijgen
Ja, want we huilen mee om de dood van de ene mens die we slachtoffer noemen en we kwijlen van genot bij de gedachte dat we hem of haar, die we dader noemen, z'n straf krijgt. Het liefst lang, zwaar en hard, da's pas kicken

De ene medemens is de andere niet nietwaar?

Maar ik persoonlijk weet in dit soort gevallen nooit precies wie er nu exact de daders en de slachtoffers zijn. Ik blijf daar vaak nog lang over nadenken. En in dit verband toch nog een paar aardige reacties in de Telegraaf waar je wel iets van kunt vinden.
quote:
Met deze aanslag wordt een spiegel voor gehouden aan "onze" levensstijl. Het wordt nu eens tijd om echt te leren wat compassie betekent. Bijvoorbeeld voor iemand als Karst T. In plaats van hem de verdomhoek in te trappen, probeer door zijn ogen naar "onze" stuurloze en bekrompen samenleving te kijken: afgunstig, een ikke-ikke-en de rest kan stikke mentaliteit en totaal geen gevoel om elkaar te helpen.
quote:
Saamhorigheid en het feit dat we nederlander zijn, dat hadden jullie wel weg mogen laten dat was 30 jaar geleden zo ,die saamhorigheid is teniet gedaan door nederlanders aan de zijlijn te zetten als zij hulp nodig hebben en goudzoekers op de eerste rij te zetten.Maar dit is niet de manier om problemen kenbaar te maken treurig allemaal
pi_68549901
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 08:41 schreef IJsblock het volgende:
nu.nl heeft ook bevestigd dat de dader is overleden, dat hij mag rotten in de hel.
Ontkomt hij zo mooi aan zijn straf.....
FUCK nu weten we niet wat er achter zat.
pi_68549905
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 08:38 schreef Jostie Twerk het volgende:

[..]

Oh jee, ik heb weer niet goed gekeken. Heb ik het complot er weer niet uitgehaald? Was het een aktie van de Bilderberggroep om ervoor te zorgen dat we de start van de varkensgriep (oh nee influenza A) niet zouden opmerken? Gaan ze nu bijproducten stoppen in de tamuflu pillen? Worden we dan alemaal meegaande burgers die geen kritiek meer leveren? Ik ga gauw mijn aluminium hoedje halen hoor. gelukkig hebben we Jostie Twerk die voor ons waakt.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 08:44:10 #199
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_68549908
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 08:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, want we huilen mee om de dood van de ene mens die we slachtoffer noemen en we kwijlen van genot bij de gedachte dat we hem of haar, die we dader noemen, z'n straf krijgt. Het liefst lang, zwaar en hard, da's
Jep.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 08:44:26 #200
202348 Susi
Temple of Love
pi_68549911
Zonde dat hij is overleden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')