Dat werd bij de persconferenties verteld. De man was niet bekend bij politie, justitie, inlichtingendiensten, en de geestelijke gezondheidszorg.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:16 schreef maartena het volgende:
[..]
Er was al vrij snel vastgesteld dat het niet om een allochtoon ging. Waarom moet het dan TOCH nog steeds bediscussieerd worden?
Speculaties over hoe rood het hoofd van Wilders zou aanlopen, wanneer de eerste moskees de fik in gaan? Lijkt me toch allemaal een beetje overbodig lijkt me..... Waarom dat na 20 topics ook nog steeds weer besproken moet worden snap ik niet helemaal.
Ga er dan zelf ook niet over door.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:18 schreef maartena het volgende:
[..]
Tja, de PVV moet het dan ook hebben van dat soort zaken.... er gebeurd iets, een Marokkaan is de dader, Wilders roept moord en brand in een paar slim gespeelde populistische kreten, en hoppakee, weer 5 zetels aan stemmen die dat allemaal als zoete koek slikken en geloven dat de Marokkanen de oorzaak zijn van alle ellende in Nederland.
Doet me een beetje aan de brand in de Rijksdag eigenlijk, slim gebruik maken van een gebeurtenis om SNEL veel steun te vergaren.
nadat de abortustermijn is verstreken wordt het wat mij betreft ook als een dodelijk slachtoffer gerekend.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Na een bepaald aantal maanden wel ja. Zeker als het al levensvatbaar is. Zonder enige twijfel. Jij dus niet.
Als het oversimplificatie zou zijn, dan past hij zich aan aan de mensen waar hij het over had.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:20 schreef Jalu het volgende:
[..]
En nu voer je zelf de discussie ook nog een keer, en bedien je je ook nog eens van oversimplificatie.
Point taken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:21 schreef Greys het volgende:
Ga er dan zelf ook niet over door.
Op het nieuws zeiden ze een paar keer: "De man was niet gek". Nou, ik wil niet veel zeggen, maar als je zoiets doet ben je toch echt wel zo gek als een deur.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:21 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Dat werd bij de persconferenties verteld. De man was niet bekend bij politie, justitie, inlichtingendiensten, en de geestelijke gezondheidszorg.
Zielig .. maar passend snik .. Ik ben er nog steeds van onder de indruk ..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:19 schreef Stephan1237 het volgende:
The day after Koninginnedag is wel een goede topictitel bij #21
Dan was er meer aan de hand geweest waarschijnlijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nouja, het is meer van: hoe reageert de maatschappij als er een allochtoon (moslim?) een aanslag zou plegen in Nederland.
Ja, dan kan ik het begrijpen dat je door deze tegenslagen de wil verliest om verder te leven.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb alleen heel vroeg in de middag het verhaal gehoord dat hij zijn huur niet meer komt betalen. Dat is later op alle zenders rechtgezet.
Het maakt uit of iemand handelt vanuit ideële motieven of slechts vanuit zijn eigen kleine motieven. En bij een moslim is de kans op handelen vanuit ideologie groter dan bij een blanke. Dat was 20 jaar geleden niet zo, maar nu wel.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jammer dat die discussie uberhaupt nodig is. Eigenlijk zou het niks uit moeten maken.
Ach, soms kun je maar het beste kiezen voor bagatelliseren inderdaad.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als het oversimplificatie zou zijn, dan past hij zich aan aan de mensen waar hij het over had.
een of ander defille-concert ging niet door. leden van de muziek vereniging moesten dus weer naar huis met de bus. Buschauffeur was echter rest van de middag niet te bereiken. later bleek hij te zijn geschept en te zijn overleden toen hij even ging kijken bij de stoet.quote:
Oh he ja, laten we die discussie hier ook nog eens gaan voeren.quote:
Die reactie snap ik nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik het begrijpen dat je door deze tegenslagen de wil verliest om verder te leven.
Inderdaad, dat was een best apart stuk om te zien. Het deed haar echt gigantisch veel.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:20 schreef Damzkieee het volgende:
Beatrix' zucht bezorgde mij rillingen over mijn hele lichaam net
Dat is aan artsen en wetgevers om te bepalen, als de man het overleeft. Echter hoef je niet gek-gek te zijn om zoiets te doen, als in ontoerekeningsvatbaar.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op het nieuws zeiden ze een paar keer: "De man was niet gek". Nou, ik wil niet veel zeggen, maar als je zoiets doet ben je toch echt wel zo gek als een deur.
Och, dat mensen het willen weten kan ik nog begrijpen. Maar dat ze er uren later nog steeds over doorgaan als blijkt dat het een autochtone Nederlander is, vind ik wel een beetje vreemd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:23 schreef Lkw het volgende:
[..]
Het maakt uit of iemand handelt vanuit ideële motieven of slechts vanuit zijn eigen kleine motieven. En bij een moslim is de kans op handelen vanuit ideologie groter dan bij een blanke. Dat was 20 jaar geleden niet zo, maar nu wel.
Daarom willen mensen graag de afkomst weten als zoiets plaatsvindt. Dat is niet jammer of laakbaar, maar volkomen begrijpelijk.
Waarom hoor je dan nu geen PVV uitspraken waarbij overdreven termen gebruikt worden?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:23 schreef Lkw het volgende:
[..]
Het maakt uit of iemand handelt vanuit ideële motieven of slechts vanuit zijn eigen kleine motieven. En bij een moslim is de kans op handelen vanuit ideologie groter dan bij een blanke. Dat was 20 jaar geleden niet zo, maar nu wel.
Daarom willen mensen graag de afkomst weten als zoiets plaatsvindt. Dat is niet jammer of laakbaar, maar volkomen begrijpelijk.
Bedankt voor de tip zal ze morgen inlijsten ..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:23 schreef __Saviour__ het volgende:
de kranten van morgen zullen ook wel weer collector's items worden
Vreselijk...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:24 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
een of ander defille-concert ging niet door. leden van de muziek vereniging moesten dus weer naar huis met de bus. Buschauffeur was echter rest van de middag niet te bereiken. later bleek hij te zijn geschept en te zijn overleden toen hij even ging kijken bij de stoet.
Die hadden ze al klaar liggen, maar zijn nu in de prullebak gegooid.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarom hoor je dan nu geen PVV uitspraken waarbij overdreven termen gebruikt worden?
Nou, dat zie ik dan toch anders. Maar het ligt er wel aan wat je definitie van 'gek' is. Volgens mijn definitie scoort die man heel hoog op de 'gek zijn' ladder in ieder geval.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:24 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Dat is aan artsen en wetgevers om te bepalen, als de man het overleeft. Echter hoef je niet gek-gek te zijn om zoiets te doen, als in ontoerekeningsvatbaar.
Als de dader eenmaal bekend is, heeft het idd weinig zin erover door te zeveren.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:25 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Och, dat mensen het willen weten kan ik nog begrijpen. Maar dat ze er uren later nog steeds over doorgaan als blijkt dat het een autochtone Nederlander is, vind ik wel een beetje vreemd.
Voorpagina van de NRC was er vandaag ook al aan gewijd hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:23 schreef __Saviour__ het volgende:
de kranten van morgen zullen ook wel weer collector's items worden
Dat komt vast nog wel ..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarom hoor je dan nu geen PVV uitspraken waarbij overdreven termen gebruikt worden?
Dat zeg jij.....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Na een bepaald aantal maanden wel ja. Zeker als het al levensvatbaar is. Zonder enige twijfel. Jij dus niet.
Werd niet in de persconferentie gezegd dat dat er totaal los van stond?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:26 schreef Jor_Dii het volgende:
Zou dit er nou echt iets mee te maken kunnen hebben?
'Bom' in verongelukte auto op A12
Dit lijkt me niet het juiste topic voor die discussie. En gezien het laatste deel van je post heeft een discussie ook geen zin meer.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:27 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dat zeg jij.....
Waarom na een aantal maanden pas? Meteen na bevruchting is het levensvatbaar.
Dat lijkt me wel ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Werd niet in de persconferentie gezegd dat dat er totaal los van stond?
Jij trekt snel conclusies. Ik stel alleen maar vragen. Zo verdedigend is nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit lijkt me niet het juiste topic voor die discussie. En gezien het laatste deel van je post heeft een discussie ook geen zin meer.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:29 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Jij trekt snel conclusies. Ik stel alleen maar vragen. Zo verdedigend is nergens voor nodig.
Maargoed, dan niet.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Mensen letten tegenwoordig dankzij de PVV zo erg op noord-Afrikanen, dat ze hun psychotische buurman verwaarlozen.
Dat is deze. Zie m net pas voor het eerst, daar heeft genoeg vaart achter gezeten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is zo. Ook al klinkt het lullig, ik moest er ook aan denken.
Die foto waarop je de schoenen letterlijk zag vliegen. Het moet echt zó keihard zijn gegaan.
Waarom denk je zelf?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Voor mij inmiddels de 421e keer, echt in elk topic al 30 keer voorbij gekomenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:31 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Dat is deze. Zie m net pas voor het eerst, daar heeft genoeg vaart achter gezeten.
en hij blijft indrukwekkend/schokkend.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voor mij inmiddels de 421e keer, echt in elk topic al 30 keer voorbij gekomen.
Nou ik zie 'm daar niet hoor.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:55 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Telegraaf it is, thanks. Zelfs Bea dr haar zit treurig.
Wat plaatst dat geenstijl weer lekkere foto's.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:31 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Dat is deze. Zie m net pas voor het eerst, daar heeft genoeg vaart achter gezeten.
quote:Werd dader Apeldoorn neergeschoten tijdens rit?
Steeds meer geruchten doen de ronde dat Karst Tates, de man die vermoedelijk op de Koninklijke familie in probeerde te rijden in Apeldoorn, tijdens zijn dollemansrit werd neergeschoten. Diverse mensen beweren dat ze schoten hebben gehoord. Dit melden ook diverse media.
Zouden politie of beveiligingsmensen zijn rit hebben geprobeerd te onderbreken door middel van schoten? Sommige beweren zelfs dat op een foto van de dader (let op: schokkende foto!) die op het Internet rondgaat aan de rechterzijde van het hoofd van de bestuurder kogelgaatjes te zien zouden zijn…
Ontoerekeningsvatbaar.. Kan die man niks aan doen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op het nieuws zeiden ze een paar keer: "De man was niet gek". Nou, ik wil niet veel zeggen, maar als je zoiets doet ben je toch echt wel zo gek als een deur.
Ah leuk. Laten we die discussie hier gaan voeren.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:31 schreef Lkw het volgende:
[..]
Waarom denk je zelf?
Een politieke partij - zeker de PVV - zal oproer kraaien bij misdaden gepleegd vanuit een (islamitische) ideologie. Bij een actie van een gestoorde eenling kun je echter moeilijk extrapoleren en een ideologie of een groepering aanvallen. Simpelweg omdat de misdaad niet uit naam van een ideologie of groepering is gepleegd, maar slechts om kleine, persoonlijke redenen.
Het is een wezenlijk onderscheid. Een gestoorde eenling is minder ernstig dan een hele groepering die gestoorde ideeën aanhangt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Mensen letten tegenwoordig dankzij de PVV zo erg op noord-Afrikanen, dat ze hun psychotische buurman verwaarlozen.
een eenling pleegt een moord, daar kunnen omstanders/medeplichtigen bij zijn, maar de gene die de vitale slag toedient blijft een eenling, door welke levenswijze hij ook beinvloedt word.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:31 schreef Lkw het volgende:
[..]
Het is een wezenlijk onderscheid. Een gestoorde eenling is minder ernstig dan een hele groepering die gestoorde ideeën aanhangt.
En jij verwacht van mij dat ik 20 paginas terug ga lezen nadat ik thuis kom van het werk?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voor mij inmiddels de 421e keer, echt in elk topic al 30 keer voorbij gekomen.
True that. Vanmiddag ook niks van gemerkt in Eindhoven. Maar Eindhoven is sowieso gezelligquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:34 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Ah leuk. Laten we die discussie hier gaan voeren.
Er was ook een of andere Almeerse band 'zwaar getroffen' o.i.d. volgens de Telegraaf. Die zou het ook kunnen zijn...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:32 schreef senesta het volgende:
Ik heb trouwens een rondgelezen omdat het me opviel dat een hoop van de slachtoffers soortgelijke kleding aanhad, namelijk een wit shirtje met een blauw hesje of bodywarmer. Een FOK!ker attendeerde me erop dat een aantal van de slachtoffers bestonden uit de leden van een drumbandje.
Die drumband schijnt volgens berichten deze drumband te zijn: http://www.dpj-tilburg.nl/index.html
Als je bij de foto's kijkt van dat bandje zie je ook inderdaad de witte shirtjes met blauwe hesjes terug komen dus het lijkt inderdaad te kloppen. Dan zou denk ik ook het 9 jarig meisje lid zijn van het drumbandje, tenminste uitgaande van de kleding neem ik dat aan.
Ik hoop zo dat het goed komt
Als ik met Photoshop die foto wat bijwerk kan ik geen (kogel)gat ontdekken.quote:Sommige beweren zelfs dat op een foto van de dader (let op: schokkende foto!) die op het Internet rondgaat aan de rechterzijde van het hoofd van de bestuurder kogelgaatjes te zien zouden zijn…
Zullen wel wondjes van glasscherven zijn geweest.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:37 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Als ik met Photoshop die foto wat bijwerk kan ik geen (kogel)gat ontdekken.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:37 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Zegt niks, een psychose kan spontaan beginnen zonder voorgeschiedenis.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:16 schreef Ambrosius het volgende:
Tijdens de persconferentie (de eerste) is iig gezegd dat hij niet bekend was bij dat soort instanties. Iig geen geregistreerde problemen dus.
En wat wil je hiermee zeggen? Dat het niet uitmaakt of de dader namens een groepering of slechts uit zichzelf tot de daad komt? Nee toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
een eenling pleegt een moord, daar kunnen omstanders/medeplichtigen bij zijn, maar de gene die de vitale slag toedient blijft een eenling, door welke levenswijze hij ook beinvloedt word.
Zou wel knap zijn dat hij met kogelgaten in zijn hoofd toch nog de politie kan vertellen dat het allemaal opzet was.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:37 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Heb naar de plekken in de auto gekeken die volgens sites van kogels zouden zijn (dat zijn ze niet) en niet naar die kerel.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:38 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Zullen wel wondjes van glasscherven zijn geweest.
Origineel was toch van V for Vendetta, right?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:37 schreef Provinciaal het volgende:
“Remember, remember the 30th of April,
The car, treason and plot,
I know of no reason
Why this treason
Should ever be forgot.”
Dat is waar, maar meestal wordt zoiets wel opgemerkt door de omgeving voor zoiets zo ernstig wordt dat iemand gevaarlijk gaat zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zegt niks, een psychose kan spontaan beginnen zonder voorgeschiedenis.²
Kan geen echt duidelijk aanwijzingen vinden hier over op foto's en filmpjes.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:33 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
http://glamour.blog.nl/ro(...)eschoten-tijdens-rit
Het achterportier heeft wel een flink gat..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:37 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Nee, het origineel ging over Guy Fawkesquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Origineel was toch van V for Vendetta, right?
Waarschijnlijk. Bespaar me in ieder geval allerlei conspiracy-malloten die weblogs vol gaan schrijven over 'de informatie die de overheid achterhield'.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:38 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Zullen wel wondjes van glasscherven zijn geweest.
Volgens mij hé, hebben ze ook op hem geschoten als ik zo naar die foto kijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:33 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
http://glamour.blog.nl/ro(...)eschoten-tijdens-rit
Tenzij zo'n iemand geen omgeving heeft: geen vrienden, familie of ander stuff.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:40 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Dat is waar, maar meestal wordt zoiets wel opgemerkt door de omgeving voor zoiets zo ernstig wordt dat iemand gevaarlijk gaat zijn.
sowieso heeft de politie tijdens de eerste persconferentie al gezegd dat er niet geschoten is.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:40 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Heb naar de plekken in de auto gekeken die volgens sites van kogels zouden zijn (dat zijn ze niet) en niet naar die kerel.
Klopt, maar het gerucht blijft hardnekkig de kop op steken dus wou ik het zelf even checken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
sowieso heeft de politie tijdens de eerste persconferentie al gezegd dat er niet geschoten is.
Ook mogelijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tenzij zo'n iemand geen omgeving heeft: geen vrienden, familie of ander stuff.²
En toch, het had een allochtoon kunnen zijn. Denk daar maar eens over!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:36 schreef Isdatzo het volgende:
Wilders zal trouwens wel gefrustreerd zijn![]()
Is er een keer eens een aanslag in Nederland is 't niet eens een allochtoon.
Iemand die hersendood is ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou wel knap zijn dat hij met kogelgaten in zijn hoofd toch nog de politie kan vertellen dat het allemaal opzet was.
En dat is vaak het geval bij dit soort types inderdaad. Ze zijn volgens de buurt rustig, keurig en op zichzelf, maar van binnen wordt er steeds meer olie op het vuur gegooid. Tot de bom barst.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heb je het nieuws wel gevolgd? Dat is later gebeurd in het ziekenhuis ná de operatie.quote:
Mijn moeder is katholiek, toch vind ze het goed dat ik een condoom gebruik als ik met vreemde meisjes naar bed ga. Stel dat de dader katholiek zou zijn, zou ik dan, omdat ik toevallig in een gezin geboren ben waar ze babys dopen, mijn excuses moeten maken omdat er door een extreme groepering die zegt het zelfde geloof te hebben en de Bijbel letterlijk na leeft?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:39 schreef Lkw het volgende:
[..]
En wat wil je hiermee zeggen? Dat het niet uitmaakt of de dader namens een groepering of slechts uit zichzelf tot de daad komt? Nee toch?
Dat is meestal zo. Het is vaak een autochtoon of een allochtoon. Dat heb jij goed bedacht.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:43 schreef Wicha het volgende:
[..]
En toch, het had een allochtoon kunnen zijn. Denk daar maar eens over!
Teruggetrokken leventje zeiden ze op het nieuws. Dus ja, dat klopt wat je zegt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat na dat kaartje met zijn route bij p&w dat die bocht naar links op het einde naar de naald wel raar is. Dat moet haast wel komen omdat hij niet meer kon sturen anders had hij wel rechtdoor/naar rechts richting de bus gestuurd. Dan kan het dus zijn dat hij door de impact van de hekken en mensen al gewond is geraakt of doordat hij idd toch beschoten is en daardoor die afwijking in zijn route is ontstaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:37 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Dat deden we al.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:43 schreef Wicha het volgende:
[..]
En toch, het had een allochtoon kunnen zijn. Denk daar maar eens over!
Laat die kneus lekker lullen joh.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:35 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
En jij verwacht van mij dat ik 20 paginas terug ga lezen nadat ik thuis kom van het werk?
Zo wordt er (helaas) wel geredeneerd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mijn moeder is katholiek, toch vind ze het goed dat ik een condoom gebruik als ik met vreemde meisjes naar bed ga. Stel dat de dader katholiek zou zijn, zou ik dan, omdat ik toevallig in een gezin geboren ben waar ze babys dopen, mijn excuses moeten maken omdat er door een extreme groepering die zegt het zelfde geloof te hebben en de Bijbel letterlijk na leeft?
Nee en nee.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je het nieuws wel gevolgd? Dat is later gebeurd in het ziekenhuis ná de operatie.
Weet je wat er met Natasha Richardson is gebeurd?
Idem ik zie ook geen enkel kogelgatquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:37 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Hij kon ook geen zak meer zien volgens mij en reed op 'goed geluk'.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat na dat kaartje met zijn route bij p&w dat die bocht naar links op het einde naar de naald wel raar is. Dat moet haast wel komen omdat hij niet meer kon sturen anders had hij wel rechtdoor/naar rechts richting de bus gestuurd. Dan kan het dus zijn dat hij door de impact van de hekken en mensen al gewond is geraakt of doordat hij idd toch beschoten is en daardoor die afwijking in zijn route is ontstaan.
Er was ook niet echt veel meer te zien door die kapotte voorpartij van die Suzuki, denk dat dat genoeg verklaart.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat na dat kaartje met zijn route bij p&w dat die bocht naar links op het einde naar de naald wel raar is. Dat moet haast wel komen omdat hij niet meer kon sturen anders had hij wel rechtdoor/naar rechts richting de bus gestuurd. Dan kan het dus zijn dat hij door de impact van de hekken en mensen al gewond is geraakt of doordat hij idd toch beschoten is en daardoor die afwijking in zijn route is ontstaan.
Hoe hij dan nog heeft kunnen spreken weet ik niet, maar je hoort weleens verhalen dat mensen die in hun hoofd geschoten zijn niet overlijden en zelfs nog bijkomen of overleven.
Maar ja dit is hoe ik het zie, ik ben erg benieuwd naar de onderzoeken en ik hoop echt dat we zijn verhaal nog te horen krijgen.
En nu heb je het opeens over excuses maken? Waarom is dat? Dat is helemaal niet aan de orde hier.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mijn moeder is katholiek, toch vind ze het goed dat ik een condoom gebruik als ik met vreemde meisjes naar bed ga. Stel dat de dader katholiek zou zijn, zou ik dan, omdat ik toevallig in een gezin geboren ben waar ze babys dopen, mijn excuses moeten maken omdat er door een extreme groepering die zegt het zelfde geloof te hebben en de Bijbel letterlijk na leeft?
Een schot in het hoofd van een sniper rifle ziet er toch veel enger uit dan dat..... neem als voorbeeld even het schot op Kennedy, waar de hersens door de hele auto terug te vinden waren.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:41 schreef Fredo55 het volgende:
Volgens mij hé, hebben ze ook op hem geschoten als ik zo naar die foto kijk.
Ik vraag me alleen af of ze daar achter kunnen komen mocht de dader overlijden. Kunnen ze dan bij de lijkschouwing achterhalen of hij een psychose had de ja of de nee.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:46 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Teruggetrokken leventje zeiden ze op het nieuws. Dus ja, dat klopt wat je zegt.
is dat echt, en 1 fotoquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:49 schreef maartena het volgende:
[..]
Een schot in het hoofd van een sniper rifle ziet er toch veel enger uit dan dat..... neem als voorbeeld even het schot op Kennedy, waar de hersens door de hele auto terug te vinden waren.
Een schot van een sniper ziet er zo uit. (NIET VOOR ZWAKKE MAGEN!!)
De politie weet vast al wel veel meer. Best storend dat ze dat dan niet bekend maken, maar zal wel met het onderzoek te maken hebben.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af of ze daar achter kunnen komen mocht de dader overlijden. Kunnen ze dan bij de lijkschouwing achterhalen of hij een psychose had de ja of de nee.²
Jah... ik wordt er nog steeds kwaad over als ik me bedenk dat het een allochtoon geweest had kunnen zijn.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:51 schreef Wicha het volgende:
[..]
Jah... ik wordt er nog steeds kwaad over als ik me bedenk dat het een allochtoon geweest had kunnen zijn.
Er is niets op die foto te zien dat specifiek op een schotwond duidt...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:41 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Volgens mij hé, hebben ze ook op hem geschoten als ik zo naar die foto kijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |