Als de dader eenmaal bekend is, heeft het idd weinig zin erover door te zeveren.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:25 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Och, dat mensen het willen weten kan ik nog begrijpen. Maar dat ze er uren later nog steeds over doorgaan als blijkt dat het een autochtone Nederlander is, vind ik wel een beetje vreemd.
Voorpagina van de NRC was er vandaag ook al aan gewijd hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:23 schreef __Saviour__ het volgende:
de kranten van morgen zullen ook wel weer collector's items worden
Dat komt vast nog wel ..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarom hoor je dan nu geen PVV uitspraken waarbij overdreven termen gebruikt worden?
Dat zeg jij.....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Na een bepaald aantal maanden wel ja. Zeker als het al levensvatbaar is. Zonder enige twijfel. Jij dus niet.
Werd niet in de persconferentie gezegd dat dat er totaal los van stond?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:26 schreef Jor_Dii het volgende:
Zou dit er nou echt iets mee te maken kunnen hebben?
'Bom' in verongelukte auto op A12
Dit lijkt me niet het juiste topic voor die discussie. En gezien het laatste deel van je post heeft een discussie ook geen zin meer.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:27 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dat zeg jij.....
Waarom na een aantal maanden pas? Meteen na bevruchting is het levensvatbaar.
Dat lijkt me wel ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Werd niet in de persconferentie gezegd dat dat er totaal los van stond?
Jij trekt snel conclusies. Ik stel alleen maar vragen. Zo verdedigend is nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit lijkt me niet het juiste topic voor die discussie. En gezien het laatste deel van je post heeft een discussie ook geen zin meer.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:29 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Jij trekt snel conclusies. Ik stel alleen maar vragen. Zo verdedigend is nergens voor nodig.
Maargoed, dan niet.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Mensen letten tegenwoordig dankzij de PVV zo erg op noord-Afrikanen, dat ze hun psychotische buurman verwaarlozen.
Dat is deze. Zie m net pas voor het eerst, daar heeft genoeg vaart achter gezeten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is zo. Ook al klinkt het lullig, ik moest er ook aan denken.
Die foto waarop je de schoenen letterlijk zag vliegen. Het moet echt zó keihard zijn gegaan.
Waarom denk je zelf?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarom hoor je dan nu geen PVV uitspraken waarbij overdreven termen gebruikt worden?
Voor mij inmiddels de 421e keer, echt in elk topic al 30 keer voorbij gekomenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:31 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Dat is deze. Zie m net pas voor het eerst, daar heeft genoeg vaart achter gezeten.
en hij blijft indrukwekkend/schokkend.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voor mij inmiddels de 421e keer, echt in elk topic al 30 keer voorbij gekomen.
Nou ik zie 'm daar niet hoor.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:55 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Telegraaf it is, thanks. Zelfs Bea dr haar zit treurig.
Wat plaatst dat geenstijl weer lekkere foto's.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:31 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Dat is deze. Zie m net pas voor het eerst, daar heeft genoeg vaart achter gezeten.
quote:Werd dader Apeldoorn neergeschoten tijdens rit?
Steeds meer geruchten doen de ronde dat Karst Tates, de man die vermoedelijk op de Koninklijke familie in probeerde te rijden in Apeldoorn, tijdens zijn dollemansrit werd neergeschoten. Diverse mensen beweren dat ze schoten hebben gehoord. Dit melden ook diverse media.
Zouden politie of beveiligingsmensen zijn rit hebben geprobeerd te onderbreken door middel van schoten? Sommige beweren zelfs dat op een foto van de dader (let op: schokkende foto!) die op het Internet rondgaat aan de rechterzijde van het hoofd van de bestuurder kogelgaatjes te zien zouden zijn…
Ontoerekeningsvatbaar.. Kan die man niks aan doen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op het nieuws zeiden ze een paar keer: "De man was niet gek". Nou, ik wil niet veel zeggen, maar als je zoiets doet ben je toch echt wel zo gek als een deur.
Ah leuk. Laten we die discussie hier gaan voeren.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:31 schreef Lkw het volgende:
[..]
Waarom denk je zelf?
Een politieke partij - zeker de PVV - zal oproer kraaien bij misdaden gepleegd vanuit een (islamitische) ideologie. Bij een actie van een gestoorde eenling kun je echter moeilijk extrapoleren en een ideologie of een groepering aanvallen. Simpelweg omdat de misdaad niet uit naam van een ideologie of groepering is gepleegd, maar slechts om kleine, persoonlijke redenen.
Het is een wezenlijk onderscheid. Een gestoorde eenling is minder ernstig dan een hele groepering die gestoorde ideeën aanhangt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Mensen letten tegenwoordig dankzij de PVV zo erg op noord-Afrikanen, dat ze hun psychotische buurman verwaarlozen.
een eenling pleegt een moord, daar kunnen omstanders/medeplichtigen bij zijn, maar de gene die de vitale slag toedient blijft een eenling, door welke levenswijze hij ook beinvloedt word.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:31 schreef Lkw het volgende:
[..]
Het is een wezenlijk onderscheid. Een gestoorde eenling is minder ernstig dan een hele groepering die gestoorde ideeën aanhangt.
En jij verwacht van mij dat ik 20 paginas terug ga lezen nadat ik thuis kom van het werk?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voor mij inmiddels de 421e keer, echt in elk topic al 30 keer voorbij gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |