Beter om deze foto via link te plaatsen.quote:
Plus dat er aan die kant van de weg geen hoge gebouwen zijn die de sniper gebruikt kan hebben.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:16 schreef Atreidez het volgende:
Scherpschutter... Maarja, dat gat zit veels te laag om van een scherpschutter te zijn. Lijkt me echt sterk als er in dat korte moment nog geschoten is.
Hij zeigde waarschijnlijk de huur op omdat hij wist wat hij ging doen op 30 april.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:29 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat je voor zoiets de huur opzegt. Ik denk eerder dat ie het niet meer kon betalen, of een andere reden had. Waarom zou je, als je van plan bent de koningin van haar sokken te rijden, je huur opzeggen?
Geen mensen over de vloer kan ook "gewoon" een teken zijn dat het niet zo lekker ging met de persoon, dat 'ie depressief was...
En de route, misschien kende hij de weg, misschien was het niet zo ingewikkeld daar.
Kortom, er is nog veel te veel twijfel om te kunnen concluderen dat dit ruimschoots gepland was.
Zegt niets......De dader kan het bewustzijn kort na de verklaring immers zijn verloren.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:44 schreef -jos- het volgende:
[..]
http://www.google.com/sea(...)20Koninklijk%20Huis.
Zoals je op deze fotos kunt zien is de dader absoluut niet bij bewustzijn als de auto gestopt is.
Zie hierboven.quote:De dader is dus duidelijk buiten bewustzijn dus hoe kan hij ooit een verklaring hebben afgelegd.
Hoeft niet. Dader kan immers zijn bewuste daad verantwoorden? Verder: de mogelijkheid van iemand in zware wanhoop doet zeer ondoordachte dingen.quote:Verder is het behoorlijk dom om toe te geven dat je van plan was het koninklijk huis aan te vallen.
Ik zie daar geen aanleiding voor.quote:Ik heb sterk het vermoeden dat er gelogen wordt over deze mogelijke verklaring van de dader ...
Graag.quote:Graag alleen onderbouwde meningen in dit topic!
dat blijkt onzin te zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:22 schreef Atreidez het volgende:
Hij had een huurachterstand, de huur zal door de huurbaas opgezegd zijn en niet door hemzelf.
Misschien iets van: "Sinds wanneer heeft een bus een stalen hek?".quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat zei die. "heb ik BEA geraakt, of de Iron lady " Ik heb er ook mijn twijfels over.
Gaat er om dat er dus wel degelijk geschoten is. Misschien al wel VOOR dat het publiek aangereden werd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:10 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Owja. De rest van de auto is ook geheeel onbeschadigd he!
Wel een beroerde sniper dan trouwens. Veel te laag.
En half nederland heeft daarna nog gezien dat zijn armen bewogen toen die in de auto zat.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:24 schreef RechtseRukker het volgende:
die fotograaf en de journaliste bij NOVA gisteren dachten dat hij meteen dood was
Nou, duidelijk hoor!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://img299.imageshack.us/img299/1026/kogelofschaduw.jpg
Duidelijk geschoten op de auto.
Nee geen feiten met vermoedens gaan verwarren. Het is geen feit dat er geschoten is. Aan een auto die totaal in de puin ligt valt moeilijk te zeggen wat een kogelgat is en wat niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Gaat er om dat er dus wel degelijk geschoten is. Misschien al wel VOOR dat het publiek aangereden werd.
Of het een sniper was, dat doet er dus niet toe.
Hoe zie je dat dan? Want dat omcirkelde gedeelte op die foto kan echt 100 verschillende dingen zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Gaat er om dat er dus wel degelijk geschoten is. Misschien al wel VOOR dat het publiek aangereden werd.
Die auto reed wel rond de 100km/h he...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:10 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Owja. De rest van de auto is ook geheeel onbeschadigd he!
Wel een beroerde sniper dan trouwens. Veel te laag.
Pardon? Bron?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet eens een deuk, maar gewoon een reflectie van een omstander of de fotograaf zelf.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:34 schreef Atreidez het volgende:
Moet ook flink kaliber zijn geweest wil je zo'n grote deuk om je entry point heen krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |