Chanel, ik heb precies hetzelfde.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:20 schreef Chanel het volgende:
Alles is al honderd keer gezegd en voorbij gekomen, maar toch blijf ik er naar kijken.
Sorry dat ik steeds op jou reageer hoor, dat is toevalquote:Op donderdag 30 april 2009 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Ok een beetje vergezocht misschien maar het moment net bij P&W dat die fotograaf ook aangaf dat hij het vreemd vond dat de dader een bekentenis zou hebben gedaan gezien zijn fysieke toestand... je zag een beetje een rare gelaatstrek bij Ter Horst alsof ze er meer van wist...
Kan iemand mij...quote:Op donderdag 30 april 2009 23:22 schreef FredWielergek het volgende:
Afschuwelijke gebeurtenis. Ik zat vanmorgen gewoon te kijken en zag het allemaal gebeuren, live. Heel gek.
Ik heb er een beetje moeite mee dat ze spreken over een aanslag, want stel als de auto tegen de bus was gereden, wat zou er gebeurd zijn? Toch niet veel. Was de dader echt van plan om de koninklijke familie te doden of te verwonden. IK denk het niet, en daarom kun je niet echt van een aanslag spreken vind ik. Wat vinden jullie?
Het is meer een mislukte aanslag, de bedoeling was om leden van het koninklijk huis te verwonden.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:22 schreef FredWielergek het volgende:
Afschuwelijke gebeurtenis. Ik zat vanmorgen gewoon te kijken en zag het allemaal gebeuren, live. Heel gek.
Ik heb er een beetje moeite mee dat ze spreken over een aanslag, want stel als de auto tegen de bus was gereden, wat zou er gebeurd zijn? Toch niet veel. Was de dader echt van plan om de koninklijke familie te doden of te verwonden. IK denk het niet, en daarom kun je niet echt van een aanslag spreken vind ik. Wat vinden jullie?
Soms is een lachje niet echt een lachje maar meer een zwaarmoedige grijns of zo. Ik leg het vast niet goed uit maar ik heb wel vaker mensen hele heftige dingen horen vertellen met een soort van lachje op hun gezicht en die mensen waren toch enorm begaan en aangeslagen.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
Ze had een hoofdwond waar niet alleen bloed uit kwam.![]()
Het zal wel door de zenuwen komen, maar het staat gek dat die man dat met een soort half lachend gezicht zegt.
Er is sinds 1966 tot 1995 vanwege de koude oorlog in Duitsland een luchtmachteenheid geweest die altijd paraat stond, omdat de Russen toch vrij snel bij Oost Duitsland de grens over konden vliegen. In Nederland zelf had men meer tijd, en stonden ze niet altijd paraat. Nadat de koude oorlog afliep, is deze eenheid uiteindelijk teruggetrokken uit Duitsland. Tussen 1995 en 2002 was er geen luchtmacht eenheid die ten alle tijden binnen enkele minuten in de lucht kon zijn, in 2002 is dat naar aanleiding van 9/11 veranderd.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:12 schreef Pakspul het volgende:
sinds 9/11 al ja? ik denk al tijdje eerder... sinds... 1945 misschien al?
Kan ook een reactie op stress of ongemak aanduiden idd.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Soms is een lachje niet echt een lachje maar meer een zwaarmoedige grijns of zo. Ik leg het vast niet goed uit maar ik heb wel vaker mensen hele heftige dingen horen vertellen met een soort van lachje op hun gezicht en die mensen waren toch enorm begaan en aangeslagen.
Of de 'aanslag' zou slagen als de auto gerichter richting de bus was gegaan is twijfelachtig. Maar het gaat er wellicht meer om dat de dader in kwestie een daad van wanhoop uitvoerde. Puur om angst te zaaien en zichzelf te pletter te rijden op die bus.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:22 schreef FredWielergek het volgende:
Radio Fryslân?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Voor iemand die bij de radio werk is hij aardig onverstaanbaar.²
Ik vraag me wel af hoe hij dat bedacht had dan met zo'n klein autootje. Hij zal dan een theorie hebben gehad over hoe zijn autootje een impact zou kunnen hebben op die bus neem ik aan.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:24 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Het is meer een mislukte aanslag, de bedoeling was om leden van het koninklijk huis te verwonden.
Inderdaad, de impact zou relatief beperkt geweest zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:22 schreef FredWielergek het volgende:
Dat zal ook wel hoor. Geloof ik. Maar het stond een beetje gek.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Soms is een lachje niet echt een lachje maar meer een zwaarmoedige grijns of zo. Ik leg het vast niet goed uit maar ik heb wel vaker mensen hele heftige dingen horen vertellen met een soort van lachje op hun gezicht en die mensen waren toch enorm begaan en aangeslagen.
Kan er niks over vinden nu eigenlijk. Maar ik dacht toch echt ooit eens gelezen te hebben dat dat protocol van altijd gevechtsklaar zijn iets nieuws was. Maar dat kan dan net zo goed op een forum ofzo geweest zijn en niet geklopt hebbenquote:Op donderdag 30 april 2009 23:17 schreef Pakspul het volgende:
bron? durf te wedden vanuit defensief standpunt gekeken dat ze daar wel eerder aan denken.
er staan ten alle tijden een aantal toestellen klaar om op te stijgen voor de QRA taakquote:Op donderdag 30 april 2009 23:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat nieuwe protocol is toch echt iets nieuws. Die F16's kunnen nu met een paar minuten weg zijn, normaal stonden ze niet gevechtsklaar.
Sommige mensen huilen van angst maar ze kunnen ook een lach op het gezicht krijgen.(pure stress reactie)quote:Op donderdag 30 april 2009 23:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Er valt in principe ook niet veel meer over te vertellen dan dat een malloot het leven van 5 mensen definitief naar de vaantjes heeft geholpen en nog van flink wat anderen voor het leven heeft getekend...quote:Op donderdag 30 april 2009 23:27 schreef Zero2Nine het volgende:
Niemand weet echt iets te vertellen.
Ze zouden een vooraf opgenomen uitzending uitzenden.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vraag me af welke gasten er gecanseld zijn vandaag. Ik mag toch aannemen dat dit niet de geplande uitzending was voor vandaag.
Wie is die junkie?²
Ja, daar denk ik dus ook de hele avond aan.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe hij dat bedacht had dan met zo'n klein autootje. Hij zal dan een theorie hebben gehad over hoe zijn autootje een impact zou kunnen hebben op die bus neem ik aan.
Je kijkt voor het eerst zeker? Natuurlijk waren dit niet de geplande gasten. Misschien Peter van der Vorst ofzo wel, maar de rest vast niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vraag me af welke gasten er gecanseld zijn vandaag. Ik mag toch aannemen dat dit niet de geplande uitzending was voor vandaag.
Wie is die junkie?²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |