abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 april 2009 @ 23:22:10 #276
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_68544341
quote:
Op donderdag 30 april 2009 23:20 schreef Chanel het volgende:
Alles is al honderd keer gezegd en voorbij gekomen, maar toch blijf ik er naar kijken.
Chanel, ik heb precies hetzelfde.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_68544350
Afschuwelijke gebeurtenis. Ik zat vanmorgen gewoon te kijken en zag het allemaal gebeuren, live. Heel gek.
Ik heb er een beetje moeite mee dat ze spreken over een aanslag, want stel als de auto tegen de bus was gereden, wat zou er gebeurd zijn? Toch niet veel. Was de dader echt van plan om de koninklijke familie te doden of te verwonden. IK denk het niet, en daarom kun je niet echt van een aanslag spreken vind ik. Wat vinden jullie?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 30 april 2009 @ 23:23:18 #278
163650 Greys
pi_68544376
quote:
Op donderdag 30 april 2009 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Ok een beetje vergezocht misschien maar het moment net bij P&W dat die fotograaf ook aangaf dat hij het vreemd vond dat de dader een bekentenis zou hebben gedaan gezien zijn fysieke toestand... je zag een beetje een rare gelaatstrek bij Ter Horst alsof ze er meer van wist...
Sorry dat ik steeds op jou reageer hoor, dat is toeval
Maar de fotograaf moet de bewegende beelden dan nog maar eens nakijken, want de dader in de auto was nog duidelijk bij bewustzijn net na de crash. Toen de eerste agent er bij stond bewoog hij echt nog duidelijk met zijn armen. Niet een stuiptrekking alleen ofzo. Dus dan kan het echt zijn dat er ook nog woorden uit kwamen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68544381
quote:
Op donderdag 30 april 2009 23:22 schreef FredWielergek het volgende:
Afschuwelijke gebeurtenis. Ik zat vanmorgen gewoon te kijken en zag het allemaal gebeuren, live. Heel gek.
Ik heb er een beetje moeite mee dat ze spreken over een aanslag, want stel als de auto tegen de bus was gereden, wat zou er gebeurd zijn? Toch niet veel. Was de dader echt van plan om de koninklijke familie te doden of te verwonden. IK denk het niet, en daarom kun je niet echt van een aanslag spreken vind ik. Wat vinden jullie?
Kan iemand mij...
pi_68544400
quote:
Het is meer een mislukte aanslag, de bedoeling was om leden van het koninklijk huis te verwonden.
Life is Music
  Moderator donderdag 30 april 2009 @ 23:24:10 #281
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_68544405
quote:
Op donderdag 30 april 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
Ze had een hoofdwond waar niet alleen bloed uit kwam.

Het zal wel door de zenuwen komen, maar het staat gek dat die man dat met een soort half lachend gezicht zegt.
Soms is een lachje niet echt een lachje maar meer een zwaarmoedige grijns of zo. Ik leg het vast niet goed uit maar ik heb wel vaker mensen hele heftige dingen horen vertellen met een soort van lachje op hun gezicht en die mensen waren toch enorm begaan en aangeslagen.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  donderdag 30 april 2009 @ 23:24:29 #282
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_68544411
quote:
Op donderdag 30 april 2009 23:12 schreef Pakspul het volgende:
sinds 9/11 al ja? ik denk al tijdje eerder... sinds... 1945 misschien al?
Er is sinds 1966 tot 1995 vanwege de koude oorlog in Duitsland een luchtmachteenheid geweest die altijd paraat stond, omdat de Russen toch vrij snel bij Oost Duitsland de grens over konden vliegen. In Nederland zelf had men meer tijd, en stonden ze niet altijd paraat. Nadat de koude oorlog afliep, is deze eenheid uiteindelijk teruggetrokken uit Duitsland. Tussen 1995 en 2002 was er geen luchtmacht eenheid die ten alle tijden binnen enkele minuten in de lucht kon zijn, in 2002 is dat naar aanleiding van 9/11 veranderd.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 30 april 2009 @ 23:24:44 #283
13462 BansheeBoy
pi_68544419
Voor iemand die bij de radio werk is hij aardig onverstaanbaar.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_68544424
quote:
Op donderdag 30 april 2009 23:24 schreef senesta het volgende:

[..]

Soms is een lachje niet echt een lachje maar meer een zwaarmoedige grijns of zo. Ik leg het vast niet goed uit maar ik heb wel vaker mensen hele heftige dingen horen vertellen met een soort van lachje op hun gezicht en die mensen waren toch enorm begaan en aangeslagen.
Kan ook een reactie op stress of ongemak aanduiden idd.
Death is just another state of mind.
pi_68544442
quote:
Of de 'aanslag' zou slagen als de auto gerichter richting de bus was gegaan is twijfelachtig. Maar het gaat er wellicht meer om dat de dader in kwestie een daad van wanhoop uitvoerde. Puur om angst te zaaien en zichzelf te pletter te rijden op die bus.
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
  donderdag 30 april 2009 @ 23:25:37 #286
13462 BansheeBoy
pi_68544448
Het is de schuld van Red Herring.

²
  donderdag 30 april 2009 @ 23:25:56 #287
8875 Mdk
Smart-ass
pi_68544461
quote:
Op donderdag 30 april 2009 23:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Voor iemand die bij de radio werk is hij aardig onverstaanbaar.

²
Radio Fryslân?
Latest releases: http://www.dekooker.nl
  Moderator donderdag 30 april 2009 @ 23:26:03 #288
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_68544465
quote:
Op donderdag 30 april 2009 23:24 schreef Fredo55 het volgende:

[..]

Het is meer een mislukte aanslag, de bedoeling was om leden van het koninklijk huis te verwonden.
Ik vraag me wel af hoe hij dat bedacht had dan met zo'n klein autootje. Hij zal dan een theorie hebben gehad over hoe zijn autootje een impact zou kunnen hebben op die bus neem ik aan.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_68544473
quote:
Inderdaad, de impact zou relatief beperkt geweest zijn.

Het zal een wanhoopsactie geweest zijn (al dan niet met korte voorbereiding), maar dat betekent niet dat hij niet de Koninklijke Familie tot doelwit zou kunnen hebben gehad.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  donderdag 30 april 2009 @ 23:27:10 #290
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_68544501
Niemand weet echt iets te vertellen.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 30 april 2009 @ 23:27:34 #291
163650 Greys
pi_68544513
quote:

[..]

Dat zal ook wel hoor. Geloof ik. Maar het stond een beetje gek.
Kan die man waarschijnlijk ook niets aan doen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 30 april 2009 @ 23:27:37 #292
13462 BansheeBoy
pi_68544516
Guusje ter Horst heeft een aardig gerimpelde nek, hoe offtopic dit ook lijkt.

²
  Donald Duck held donderdag 30 april 2009 @ 23:27:41 #293
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_68544519
quote:
Op donderdag 30 april 2009 23:17 schreef Pakspul het volgende:
bron? durf te wedden vanuit defensief standpunt gekeken dat ze daar wel eerder aan denken.
Kan er niks over vinden nu eigenlijk. Maar ik dacht toch echt ooit eens gelezen te hebben dat dat protocol van altijd gevechtsklaar zijn iets nieuws was. Maar dat kan dan net zo goed op een forum ofzo geweest zijn en niet geklopt hebben
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Moderator donderdag 30 april 2009 @ 23:28:23 #294
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_68544548
quote:
Op donderdag 30 april 2009 23:15 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dat nieuwe protocol is toch echt iets nieuws. Die F16's kunnen nu met een paar minuten weg zijn, normaal stonden ze niet gevechtsklaar.
er staan ten alle tijden een aantal toestellen klaar om op te stijgen voor de QRA taak
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_68544556
quote:

[..]

Sommige mensen huilen van angst maar ze kunnen ook een lach op het gezicht krijgen.(pure stress reactie)
  donderdag 30 april 2009 @ 23:28:50 #296
13462 BansheeBoy
pi_68544563
Ik vraag me af welke gasten er gecanseld zijn vandaag. Ik mag toch aannemen dat dit niet de geplande uitzending was voor vandaag.

Wie is die junkie?

²
pi_68544566
quote:
Op donderdag 30 april 2009 23:27 schreef Zero2Nine het volgende:
Niemand weet echt iets te vertellen.
Er valt in principe ook niet veel meer over te vertellen dan dat een malloot het leven van 5 mensen definitief naar de vaantjes heeft geholpen en nog van flink wat anderen voor het leven heeft getekend...

Dat we het er nu met zijn allen over hebben is puur een proces van verwerken maar het bevredigende antwoord zal toch nooit komen.... domweg omdat het er niet is
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_68544574
quote:
Op donderdag 30 april 2009 23:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vraag me af welke gasten er gecanseld zijn vandaag. Ik mag toch aannemen dat dit niet de geplande uitzending was voor vandaag.

Wie is die junkie?

²
Ze zouden een vooraf opgenomen uitzending uitzenden.
pi_68544580
quote:
Op donderdag 30 april 2009 23:26 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik vraag me wel af hoe hij dat bedacht had dan met zo'n klein autootje. Hij zal dan een theorie hebben gehad over hoe zijn autootje een impact zou kunnen hebben op die bus neem ik aan.
Ja, daar denk ik dus ook de hele avond aan.
Life is Music
pi_68544586
quote:
Op donderdag 30 april 2009 23:28 schreef BansheeBoy het volgende:

Wie is die junkie?

²
Je kijkt voor het eerst zeker? Natuurlijk waren dit niet de geplande gasten. Misschien Peter van der Vorst ofzo wel, maar de rest vast niet.
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')