Ja, maar ze mankeert niets, en ze is ook niet in levensgevaar geweestquote:Op donderdag 30 april 2009 20:00 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Ze zitten id bunker, dus nee, geen gevaar. Maar het gaat over ONZE koningin
Hij was bij het journaalquote:Op donderdag 30 april 2009 20:02 schreef Spooky4u het volgende:
Geen schnabbels voor Johan
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:05 schreef Spooky4u het volgende:
Redactie, please, grijp in!
Laat Johan zitten en haal Renate eruit.
Hij komt oprecht over, hier zit ie niet op te wachten lijkt mequote:
Ja, maar wij zitten ook niet echt op hem te wachten. Nuja, hij gaat weg nuquote:Op donderdag 30 april 2009 20:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij komt oprecht over, hier zit ie niet op te wachten lijkt me
Uiteraard. Dat wens je iedereen toch?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:09 schreef beequeen het volgende:
Johan verlaat de kelder en wenst iedereen een fijne avond.
ik denk dat het ze niet zoveel boeit, dus inderdaad, over naar een ander onderwerp, maar goed, ze hebben niks te doen dus ze zullen er nog wel even over napraten. Maar als ze buiten waren geweest zou het me niet verbazen als een paar gewoon verder waren gaan feesten.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:08 schreef D. het volgende:
Ze gaan over naar het andere nieuws van de dag
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:10 schreef Espabilado het volgende:
Nou, laat de drank en kaarten maar komen
ik vind het goed er even bij stil te staan, maar om nou je agenda om te gooien terwijl je daar toch niets mee bereikt..quote:Op donderdag 30 april 2009 20:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik denk dat het ze niet zoveel boeit, dus inderdaad, over naar een ander onderwerp, maar goed, ze hebben niks te doen dus ze zullen er nog wel even over napraten. Maar als ze buiten waren geweest zou het me niet verbazen als een paar gewoon verder waren gaan feesten.
Dat zei Bobby, Peter wilt juist gewoon kunnen feestenquote:Op donderdag 30 april 2009 20:12 schreef lunareclipse het volgende:
Peter: Ik laat de drank echt staan na zo'n bericht
ben benieuwd....
Juist nu aan het bierquote:Op donderdag 30 april 2009 20:12 schreef Espabilado het volgende:
Ja jezus als we elke dag dat er iets ergs gebeurd ons bier zouden moeten laten staan is Heineken snel failliet
Goed gedaan iddquote:Op donderdag 30 april 2009 20:10 schreef Spooky4u het volgende:
Valt me nu wel pas op dat de oranje tag ook van Fok! weg is.
Ze wilt gewoon aandacht.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:14 schreef snetje het volgende:
Renate : het is verschrikkelijk wat er gebeurd is maar dit hoeft onze avond toch niet te verneuken ..
die denkt echt alleen maar aan eten sigaretten![]()
Ja en Nee, ik ben eigenlijk ook een voorstander ervan om alles verder door te laten gaan, en zo'n gek geen plek in de geschiedenis te geven. Maar als je ziet wat het verder los maakt in het land, dan moet je wel mee.quote:
Dat dusquote:Op donderdag 30 april 2009 20:18 schreef Espabilado het volgende:
Ik vond het vreselijke beelden die me raakten maar je hebt er niets aan om dan de hele dag herhalingen van het nieuws te gaan kijken met een tissue in de handen...
Eetverslaving, drankverslaving, rookverslaving, aandachtverslaving...quote:Op donderdag 30 april 2009 20:18 schreef Rainesz het volgende:
Renate is gewoon echte alcoholist.
Haar gevoel weg drinken is haar enige motto
Wie zegt jou dat je naar herhalingen moet gaan kijken??quote:Op donderdag 30 april 2009 20:18 schreef Espabilado het volgende:
Ik vond het vreselijke beelden die me raakten maar je hebt er niets aan om dan de hele dag herhalingen van het nieuws te gaan kijken met een tissue in de handen...
Beeldspraak is niet aan je besteed?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wie zegt jou dat je naar herhalingen moet gaan kijken??
bieravond gewoon door laten gaan vind ik ... diegene die wil drinken drinkt wie niet wil niet ....quote:Op donderdag 30 april 2009 20:16 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ja en Nee, ik ben eigenlijk ook een voorstander ervan om alles verder door te laten gaan, en zo'n gek geen plek in de geschiedenis te geven. Maar als je ziet wat het verder los maakt in het land, dan moet je wel mee.
Jaquote:Op donderdag 30 april 2009 20:22 schreef Arn0 het volgende:
Op 1 been staan en dan sinaasappelen tegen de oren?
Maar dan verlies je een persoonlijk item.. Geen idee wat ze hebben ingezet eigenlijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:25 schreef D. het volgende:
Peter heeft gelijk. Waarom meedoen aan een opdracht waarbij je toch geen interesse hebt in de prijs
Shirt en petje dat daar op de tafel liggenquote:Op donderdag 30 april 2009 20:26 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Maar dan verlies je een persoonlijk item.. Geen idee wat ze hebben ingezet eigenlijk.
Peter zetten een petje in dat ie toch niet mocht dragenquote:Op donderdag 30 april 2009 20:26 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Maar dan verlies je een persoonlijk item.. Geen idee wat ze hebben ingezet eigenlijk.
Wel zo gezelligquote:Op donderdag 30 april 2009 20:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze kunnen ook samen 6 minuten warm douchen
Vast wel, denk zelfs wel een rijtje of 3 ofzoquote:Op donderdag 30 april 2009 20:32 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Heeft Bobby onder geen tanden?
[ afbeelding ]
Ik zie alleen maar ondertandenquote:Op donderdag 30 april 2009 20:32 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
dit is nou de befaamde Adje lipquote:Op donderdag 30 april 2009 20:32 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:32 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Open widthquote:Op donderdag 30 april 2009 20:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vast wel, denk zelfs wel een rijtje of 3 ofzo
checkquote:Op donderdag 30 april 2009 20:37 schreef D. het volgende:
Moet ik cappen of hebben jullie het onder controle?
Die kijken natuurlijk nietquote:Op donderdag 30 april 2009 20:40 schreef Espabilado het volgende:
Regie ziet zelf toch wel dat ze er nog niet onder staat
De cam in de wc laten ze uitquote:Op donderdag 30 april 2009 20:40 schreef Spooky4u het volgende:
Neeeeeeejjj, switch switch
da's goed voor de bloedsomloopquote:Op donderdag 30 april 2009 20:42 schreef Espabilado het volgende:
En dan zometeen ineens ijskoud whehehe
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:44 schreef Dottey het volgende:
moest dat nou eline zo lang naakt in beeld?
Was ze in beeld?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:44 schreef Dottey het volgende:
moest dat nou eline zo lang naakt in beeld?
Zou ze die wel verversen?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:47 schreef mevrouwdebok het volgende:
waarschijnlijk heeft renate haar megamaandverbanden door de plee gespoeld![]()
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:47 schreef mevrouwdebok het volgende:
waarschijnlijk heeft renate haar megamaandverbanden door de plee gespoeld![]()
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:47 schreef D. het volgende:
Denk je veilig een atoomoorlog te kunnen oveleven, verdrink je
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik wed dat hij dit ook kan met een halve watermeloen!!!
Herman welquote:Op donderdag 30 april 2009 20:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik wed dat hij dit ook kan met een halve watermeloen!!!
Eindhovense griepquote:Op donderdag 30 april 2009 20:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Ik vind hem er trouwens het rotst van allemaal uitzien. Die gaat ziek worden als die daar nog langer in zit
Ja, zolang het maar etnisch verantwoord isquote:
Ze weten onderhand meer dan onsquote:Op donderdag 30 april 2009 20:56 schreef Kwaliteit het volgende:
Goedeavond, daar ben ik weerweten de bewoners wat er vandaag gebeurd is in apeldoorn?
Ja, Johan Vlemmix himself is het komen vertellenquote:Op donderdag 30 april 2009 20:56 schreef Kwaliteit het volgende:
Goedeavond, daar ben ik weerweten de bewoners wat er vandaag gebeurd is in apeldoorn?
Ja, Vlemmix is naar beneden gekomen met een tv dingetje, hebben ze journaal samen gekeken.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:56 schreef Kwaliteit het volgende:
Komt ze er helemaal gerimpeld uitquote:Op donderdag 30 april 2009 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, zolang het warm is blijven staan natuurlijk
Dat strijkt Jeroen wel weer glad vannachtquote:Op donderdag 30 april 2009 20:59 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Komt ze er helemaal gerimpeld uit
Het is al meer dan gisterenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:09 schreef Peter6000 het volgende:
Het is altijd zo weinig, voor 8 mensen.
De regie is gay?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:10 schreef Espabilado het volgende:
Waarom jeroen wel in blote kont en Eline niet
Goedmakertje voor gisterquote:
proost op de slachtoffersquote:
Ongesteld ook?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:15 schreef Dementor het volgende:
Even wat drank en een spel kaarten erin gegooid, altijd leuk!
Ik ga na vier dagen weer eens douchen in Apeldoorn dus ik wens jullie een fijne avond verder en tot morgen!
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:15 schreef pimmmetje het volgende:
wie bier drinkt, drinkt bier
we gaan proosten op de slachtoffers![]()
![]()
![]()
voor de dooie dat ze lekker begraven worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Bij sommigen gaat de domheid verder dan je voor mogelijk houdt.quote:
Zij moet helemaal niet vertrekkenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:17 schreef blomst het volgende:
Als het zo doorgaat met sigaretten en drank krijgt Renate nog spijt dat ze zaterdag moet vertrekken.
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:17 schreef blomst het volgende:
Als het zo doorgaat met sigaretten en drank krijgt Renate nog spijt dat ze zaterdag moet vertrekken.
Bedankt en...quote:Op donderdag 30 april 2009 21:15 schreef Dementor het volgende:
Even wat drank en een spel kaarten erin gegooid, altijd leuk!
Ik ga na vier dagen weer eens douchen in Apeldoorn dus ik wens jullie een fijne avond verder en tot morgen!
gayquote:Op donderdag 30 april 2009 21:18 schreef pimmmetje het volgende:
eline drinkt dat hele blik leeg in minder dan een minuut.
normaal doe ik over zo halve liter 10minuten tot een kwartier
quote:
Les 1 van overleven op Fok.quote:
Goed he? Ze ís gewoon een leuke, mooie, stoere meid. Zeg ik de hele tijd alquote:
Riep u?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Les 1 van overleven op Fok.
"Voel je niet meteen aangesproken."
I'm with stupid.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:19 schreef D. het volgende:
Uiteraard
niemand die zoveel ergernis opwekt als Renate *o*
oke misschien als ik het zonder gevoel naar binnen kiep dat ik dan wel binnen de 5 minuten zit.quote:
Dat word wel anders als er geen peuken meer zijnquote:
Genieten van Bavariaquote:Op donderdag 30 april 2009 21:22 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
oke misschien als ik het zonder gevoel naar binnen kiep dat ik dan wel binnen de 5 minuten zit.
ik giet het nooit naar binnen, ik geniet ervan.
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:23 schreef blomst het volgende:
Ook al een kaartspel, ja de bunker is echt voor bikkels.
Dan dreigt die dikke gewoon dat ze weggaat en er komt weer een vol pakje binnenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat word wel anders als er geen peuken meer zijn
wij zijn dan ook wel eens aardigquote:
ja joh , juist ! ik erger me groen en geel aan leipe lola maarrrrr....anderen in de bunker dus ook .......ik zeg lekker laten zittenquote:
ik had het over genieten van bier.quote:
Niet tegen hullie, ik ken hullie nietquote:Op donderdag 30 april 2009 21:25 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
wij zijn dan ook wel eens aardig![]()
Dat hebben zij toch niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:25 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
ik had het over genieten van bier.
bavaria is geen bier, dat is pis met water vermengd.
![]()
![]()
alfa
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
brand
![]()
![]()
![]()
ik drink persoonlijk alleen alfa of brand en soms, gulpener of wieckse witte.
Dan wil ik mijn 0,22 euro terugquote:Op donderdag 30 april 2009 21:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan dreigt die dikke gewoon dat ze weggaat en er komt weer een vol pakje binnen
Zodat ze dan alsnog zelf gaat?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:25 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ja joh , juist ! ik erger me groen en geel aan leipe lola maarrrrr....anderen in de bunker dus ook .......ik zeg lekker laten zitten
ik maakte een post over de tijd die ik nodig had om bier naar te binnen te werken, zonder te tikken welk bier.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:28 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
ik maakte een post over de tijd die ik nodig had om bier naar te binnen te werken, zonder te tikken welk bier.
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:25 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
ik had het over genieten van bier.
bavaria is geen bier, dat is pis met water vermengd.
![]()
![]()
alfa
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
brand
![]()
![]()
![]()
ik drink persoonlijk alleen alfa of brand en soms, gulpener of wieckse witte.
waarom op een kierquote:Op donderdag 30 april 2009 21:32 schreef JediMasterLucia het volgende:
de "ezel" moet 5 minuten in de kist liggen met deksel op een kier![]()
![]()
Tóch een romance? Leuk!quote:Op donderdag 30 april 2009 21:38 schreef Soury het volgende:
Bloeit er iets moois tussen Bobby en Eline
omdat er ook adem gehaald moet wordenquote:
Zie jij het ookquote:
mwoahquote:Op donderdag 30 april 2009 21:40 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
omdat er ook adem gehaald moet worden
komt ze om de haverklap adem halenquote:
Nou, voor de lekker wel maar niet voor serieus. Bobby gaf al aan dat ze erg mooi en lief is, máár dat ie toch ook wel op zn vrijheid is gesteld. Eline heeft daarvoor al aangegeven dat ze nogal bezitterig is.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:38 schreef Soury het volgende:
Bloeit er iets moois tussen Bobby en Eline
Het is een pesterig kuttekopje.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:43 schreef Laysa het volgende:
wat een rotkop heeft die amber zeg....kijkt vals uit dr ogen...![]()
In een afgesloten kist zit nog veel zuurstof hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 21:40 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
omdat er ook adem gehaald moet worden
Dat is de eerste opdracht!quote:Op donderdag 30 april 2009 21:45 schreef Peter6000 het volgende:
De streamer de opdracht laten bepalen.
Dat wordt dus strippoker.
zeker topquote:Op donderdag 30 april 2009 21:45 schreef Marrije het volgende:
wij moeten opdrachten bepalen, dat is wel weer leuk
Ik vroeg het me vanmiddag af, of er mogelijk romances aan het ontluiken waren in de Bunker, maar dit van Bobby en Eline was me nog niet opgevallen, dus ik hoop het!quote:
Ik spreek je over een week nog welquote:Op donderdag 30 april 2009 21:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou, voor de lekker wel maar niet voor serieus. Bobby gaf al aan dat ze erg mooi en lief is, máár dat ie toch ook wel op zn vrijheid is gesteld. Eline heeft daarvoor al aangegeven dat ze nogal bezitterig is.
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:46 schreef Kinga het volgende:
LMAO, sinds wanneer bepalen zij wat wij doen?
euh wil jij renate ook naakt zien dan?quote:
mark is het vaak eens met mij!quote:
Dan over een maand of wat, want het gaat er juist om hoe ze ermee om gaan als ze elkaar niet zien omdat Bobby op stap is met zn vrienden.quote:
ik had meer het idee dat pim steeds naar eline zit te staren .......vind die combinatie ook iets realistischerquote:Op donderdag 30 april 2009 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vroeg het me vanmiddag af, of er mogelijk romances aan het ontluiken waren in de Bunker, maar dit van Bobby en Eline was me nog niet opgevallen, dus ik hoop het!
ik vidn amber ook een graftakkestem hebben...die mag dr smoel ook wel ff houdenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:47 schreef Dottey het volgende:
[..]
euh wil jij renate ook naakt zien dan?
wat dacht je van diegene die verliest mag een uur lang geen woord zeggen! Renate is goed in verliezen
Ja, in een hoekje, met een brandslang erop en blaffende herdershonden er omheen Nee.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:47 schreef Dottey het volgende:
[..]
euh wil jij renate ook naakt zien dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |