In een afgesloten kist zit nog veel zuurstof hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 21:40 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
omdat er ook adem gehaald moet worden
Dat is de eerste opdracht!quote:Op donderdag 30 april 2009 21:45 schreef Peter6000 het volgende:
De streamer de opdracht laten bepalen.
Dat wordt dus strippoker.
zeker topquote:Op donderdag 30 april 2009 21:45 schreef Marrije het volgende:
wij moeten opdrachten bepalen, dat is wel weer leuk
Ik vroeg het me vanmiddag af, of er mogelijk romances aan het ontluiken waren in de Bunker, maar dit van Bobby en Eline was me nog niet opgevallen, dus ik hoop het!quote:
Ik spreek je over een week nog welquote:Op donderdag 30 april 2009 21:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou, voor de lekker wel maar niet voor serieus. Bobby gaf al aan dat ze erg mooi en lief is, máár dat ie toch ook wel op zn vrijheid is gesteld. Eline heeft daarvoor al aangegeven dat ze nogal bezitterig is.
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:46 schreef Kinga het volgende:
LMAO, sinds wanneer bepalen zij wat wij doen?
euh wil jij renate ook naakt zien dan?quote:
mark is het vaak eens met mij!quote:
Dan over een maand of wat, want het gaat er juist om hoe ze ermee om gaan als ze elkaar niet zien omdat Bobby op stap is met zn vrienden.quote:
ik had meer het idee dat pim steeds naar eline zit te staren .......vind die combinatie ook iets realistischerquote:Op donderdag 30 april 2009 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vroeg het me vanmiddag af, of er mogelijk romances aan het ontluiken waren in de Bunker, maar dit van Bobby en Eline was me nog niet opgevallen, dus ik hoop het!
ik vidn amber ook een graftakkestem hebben...die mag dr smoel ook wel ff houdenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:47 schreef Dottey het volgende:
[..]
euh wil jij renate ook naakt zien dan?
wat dacht je van diegene die verliest mag een uur lang geen woord zeggen! Renate is goed in verliezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |