Ja, maar ze mankeert niets, en ze is ook niet in levensgevaar geweestquote:Op donderdag 30 april 2009 20:00 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Ze zitten id bunker, dus nee, geen gevaar. Maar het gaat over ONZE koningin
Hij was bij het journaalquote:Op donderdag 30 april 2009 20:02 schreef Spooky4u het volgende:
Geen schnabbels voor Johan
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:05 schreef Spooky4u het volgende:
Redactie, please, grijp in!
Laat Johan zitten en haal Renate eruit.
Hij komt oprecht over, hier zit ie niet op te wachten lijkt mequote:
Ja, maar wij zitten ook niet echt op hem te wachten. Nuja, hij gaat weg nuquote:Op donderdag 30 april 2009 20:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij komt oprecht over, hier zit ie niet op te wachten lijkt me
Uiteraard. Dat wens je iedereen toch?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:09 schreef beequeen het volgende:
Johan verlaat de kelder en wenst iedereen een fijne avond.
ik denk dat het ze niet zoveel boeit, dus inderdaad, over naar een ander onderwerp, maar goed, ze hebben niks te doen dus ze zullen er nog wel even over napraten. Maar als ze buiten waren geweest zou het me niet verbazen als een paar gewoon verder waren gaan feesten.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:08 schreef D. het volgende:
Ze gaan over naar het andere nieuws van de dag
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:10 schreef Espabilado het volgende:
Nou, laat de drank en kaarten maar komen
ik vind het goed er even bij stil te staan, maar om nou je agenda om te gooien terwijl je daar toch niets mee bereikt..quote:Op donderdag 30 april 2009 20:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik denk dat het ze niet zoveel boeit, dus inderdaad, over naar een ander onderwerp, maar goed, ze hebben niks te doen dus ze zullen er nog wel even over napraten. Maar als ze buiten waren geweest zou het me niet verbazen als een paar gewoon verder waren gaan feesten.
Dat zei Bobby, Peter wilt juist gewoon kunnen feestenquote:Op donderdag 30 april 2009 20:12 schreef lunareclipse het volgende:
Peter: Ik laat de drank echt staan na zo'n bericht
ben benieuwd....
Juist nu aan het bierquote:Op donderdag 30 april 2009 20:12 schreef Espabilado het volgende:
Ja jezus als we elke dag dat er iets ergs gebeurd ons bier zouden moeten laten staan is Heineken snel failliet
Goed gedaan iddquote:Op donderdag 30 april 2009 20:10 schreef Spooky4u het volgende:
Valt me nu wel pas op dat de oranje tag ook van Fok! weg is.
Ze wilt gewoon aandacht.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:14 schreef snetje het volgende:
Renate : het is verschrikkelijk wat er gebeurd is maar dit hoeft onze avond toch niet te verneuken ..
die denkt echt alleen maar aan eten sigaretten![]()
Ja en Nee, ik ben eigenlijk ook een voorstander ervan om alles verder door te laten gaan, en zo'n gek geen plek in de geschiedenis te geven. Maar als je ziet wat het verder los maakt in het land, dan moet je wel mee.quote:
Dat dusquote:Op donderdag 30 april 2009 20:18 schreef Espabilado het volgende:
Ik vond het vreselijke beelden die me raakten maar je hebt er niets aan om dan de hele dag herhalingen van het nieuws te gaan kijken met een tissue in de handen...
Eetverslaving, drankverslaving, rookverslaving, aandachtverslaving...quote:Op donderdag 30 april 2009 20:18 schreef Rainesz het volgende:
Renate is gewoon echte alcoholist.
Haar gevoel weg drinken is haar enige motto
Wie zegt jou dat je naar herhalingen moet gaan kijken??quote:Op donderdag 30 april 2009 20:18 schreef Espabilado het volgende:
Ik vond het vreselijke beelden die me raakten maar je hebt er niets aan om dan de hele dag herhalingen van het nieuws te gaan kijken met een tissue in de handen...
Beeldspraak is niet aan je besteed?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wie zegt jou dat je naar herhalingen moet gaan kijken??
bieravond gewoon door laten gaan vind ik ... diegene die wil drinken drinkt wie niet wil niet ....quote:Op donderdag 30 april 2009 20:16 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ja en Nee, ik ben eigenlijk ook een voorstander ervan om alles verder door te laten gaan, en zo'n gek geen plek in de geschiedenis te geven. Maar als je ziet wat het verder los maakt in het land, dan moet je wel mee.
Jaquote:Op donderdag 30 april 2009 20:22 schreef Arn0 het volgende:
Op 1 been staan en dan sinaasappelen tegen de oren?
Maar dan verlies je een persoonlijk item.. Geen idee wat ze hebben ingezet eigenlijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:25 schreef D. het volgende:
Peter heeft gelijk. Waarom meedoen aan een opdracht waarbij je toch geen interesse hebt in de prijs
Shirt en petje dat daar op de tafel liggenquote:Op donderdag 30 april 2009 20:26 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Maar dan verlies je een persoonlijk item.. Geen idee wat ze hebben ingezet eigenlijk.
Peter zetten een petje in dat ie toch niet mocht dragenquote:Op donderdag 30 april 2009 20:26 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Maar dan verlies je een persoonlijk item.. Geen idee wat ze hebben ingezet eigenlijk.
Wel zo gezelligquote:Op donderdag 30 april 2009 20:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze kunnen ook samen 6 minuten warm douchen
Vast wel, denk zelfs wel een rijtje of 3 ofzoquote:Op donderdag 30 april 2009 20:32 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Heeft Bobby onder geen tanden?
[ afbeelding ]
Ik zie alleen maar ondertandenquote:Op donderdag 30 april 2009 20:32 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Heeft Bobby onder geen tanden?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |