quote:OMG 538: "Amsterdam leven jullie nog?
tuurlijk, maar wellicht was de zinskeuze nogal ongelukkig gekozen op dit momentquote:Op donderdag 30 april 2009 18:11 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik begrijp dat als je hier als een malle zit te f5-en het onpasselijk vindt. Maar die mensen daar worden er niet zo mee geconfronteerd en vieren gewoon een feestje.
Die denken echt niet bij elk woord wat ze uitkramen na. Zeker niet over die standaard artiesten kreten.
En Albert Verlinde moet helemaal zijn bek houden. Die valse nicht zei net doodleuk: "We weten nu tenminste hoe het smaakt, oranjebitter"quote:Tuurlijk, ik snap dat Gamma zoveel mogelijk mensen naar zijn winkels wil lokken en dat RTL4 ondanks de aanslag gewoon een zender blijft die zo veel mogelijk reclame wil uitzenden, maar dit is toch te walgelijk voor woorden.
Net, om 18.10 uur was de reclame erop van de Gamma met een gefakete stem van onze vorstin. "Klusgenoten, ik geef jullie 10% korting" Of zoiets dan. Zeer ongepast, letten die lui niet op daar ofzo?
Vind ik nog wel geestig. Jemig, je mag toch wel iets zeggen?quote:Op donderdag 30 april 2009 18:41 schreef Djeez het volgende:
En Albert Verlinde moet helemaal zijn bek houden. Die valse nicht zei net doodleuk: "We weten nu tenminste hoe het smaakt, oranjebitter"
Natuurlijk een fout van RTL4, waar Gamma zelf natuurlijk niks aan kan doen. RTL 4 hoort volgens de algemene voorwaarden voor adverteerders aldaar 'Commercials die door actualiteiten of calamiteiten ongepast zijn' te schrappen.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:13 schreef Djeez het volgende:
Tuurlijk, ik snap dat Gamma zoveel mogelijk mensen naar zijn winkels wil lokken en dat RTL4 ondanks de aanslag gewoon een zender blijft die zo veel mogelijk reclame wil uitzenden, maar dit is toch te walgelijk voor woorden.
Net, om 18.10 uur was de reclame erop van de Gamma met een gefakete stem van onze vorstin. "Klusgenoten, ik geef jullie 10% korting" Of zoiets dan. Zeer ongepast, letten die lui niet op daar ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |