Haha, dat zou wat zijnquote:Op donderdag 30 april 2009 17:33 schreef KingGone het volgende:
[..]
Met de huidige politieke partijen?
Ja en die moet je even wegbrengen want dan kan ik hem ophalenquote:
Is de JSF toch nog ergens goed voor ..quote:Op donderdag 30 april 2009 17:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Haha, dat zou wat zijn, Wilders aan de top
Dan gaan we eerder dood aan een oorlog met verweggistan, dan aan de varkensgriep
Doe mij er maar 1 danquote:Op donderdag 30 april 2009 17:43 schreef KingGone het volgende:
[..]
Is de JSF toch nog ergens goed voor ..
vast van die linkse rakkersquote:Op donderdag 30 april 2009 17:48 schreef Jotcha het volgende:
Weet niet wie het zei, maar t ging zo: Ja, en zeker weet ik hoeveel miljoen uitgeven voor die JSF, en die arme mensen dan? Ja, die kunnen we toch doodschieten met de JSF
En wat?quote:
Naar een paar vrienden in de bar, en misschien nog even wat eten bij een snackbarquote:
Ik heb plannen ik heb plannen..quote:Op donderdag 30 april 2009 17:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja en die moet je even wegbrengen want dan kan ik hem ophalen
Dat is altijd lekkerquote:Op donderdag 30 april 2009 17:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
Naar een paar vrienden in de bar, en misschien nog even wat eten bij een snackbar
Vertel vertelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 april 2009 17:52 schreef Jotcha het volgende:
En ik ben weg, op kraamvisite
Veel plezierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op donderdag 30 april 2009 17:58 schreef KingGone het volgende:
Whehe. Deze is wel erg gemeen @ Museumplein.
[..]
Ohaiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |