quote:Op donderdag 30 april 2009 16:31 schreef ImTheBase het volgende:
Anders zie ik lauriette tussen de twitterberichtenfeed doorkomen
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat is wel slecht. Verder wat gedaan dan?
Dat het kut is dat het geen zelfde karts zijn, en of je verder iets gedaan hebt?quote:
Jepquote:Op donderdag 30 april 2009 16:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
hier bedoel je?
http://search.twitter.com/search?q=%23apeldoorn
Verder niet echt, 3 heats van ongeveer 15 minutenquote:Op donderdag 30 april 2009 16:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat het kut is dat het geen zelfde karts zijn, en of je verder iets gedaan hebt?
Net zei die ook al: Show must go on.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:34 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Jep
VanVelzen is een enorme tyfusband trouwens: 'We gaan niet bij de pakken neerzitten toch'
Kneuzen
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:31 schreef ImTheBase het volgende:
Anders zie ik lauriette tussen de twitterberichtenfeed doorkomen
Hardcore feestgangers daar.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:36 schreef Zeroku het volgende:
http://www.radio538.nl/livestream.html
Feest gaat gewoon vol door
Beetje respect tonen is toch niet zo moeilijk? Hoe kun je feesten na zo'n ongelukquote:
En dan ook nog die teringkabouter met z'n achterlijke opmerkingenquote:Op donderdag 30 april 2009 16:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Beetje respect tonen is toch niet zo moeilijk? Hoe kun je feesten na zo'n ongeluk.
Welkom in Nederland!quote:Op donderdag 30 april 2009 16:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Beetje respect tonen is toch niet zo moeilijk? Hoe kun je feesten na zo'n ongeluk.
Ik vind respect niet echt de toepasselijke naam.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:41 schreef ImTheBase het volgende:
Die kutkabouter ook met altijd hetzelfde dansje, anders groeit ie even op.
Het is een kwestie van balans, het is niet het einde van de wereld, maar het is ook geen onzin.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:32 schreef MASD het volgende:
[..]
Hij heeft ook gewoon gelijk, kwestie van relativeren.
Dat dan..quote:Op donderdag 30 april 2009 16:40 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik vind respect niet echt de toepasselijke naam.Respect heb je voor iemands overwinningen, niet omdat ze dood zijn. Rouwen om is dan een betere naam.
Godsamme, wat moet je dan doen.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat dan..
Nou staatie met z'n kleine handjes 80.000 man voor te doen hoe ze moeten dansen op een kapotgedraaid nummer van 'm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |