De aanvoersroute van de bestuurder is genoeg om een flinke snelheid op te bouwenquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 15:27 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Klik de eerste afbeelding voor een vergroting, je ziet duidelijk een blanke blote arm aan het stuur
Hij zit voorover gebogen.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:31 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
De rode spencer zie je ook niet op de eerste foto
[ afbeelding ]
Volgens mij zie je door het open raampje aan de bestuurderkant het halve blote been van iemand die achter de auto op de grond zit tegen de dranghekken aan, en geen blote arm.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:27 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Klik de eerste afbeelding voor een vergroting, je ziet duidelijk een blanke blote arm aan het stuur
Wel iets anders dan? Wat zijn dit nou weer voor complottheorieën...quote:Op donderdag 30 april 2009 15:31 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Probeer het nog eens, met bril, en bedenk dat de bestuurder voorover gebogen zit.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:27 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
iets wat we nog niet wisten ofzo, of eindelijk bevestigenquote:Op donderdag 30 april 2009 15:30 schreef borisz het volgende:
Hopelijk zinnig nieuws op de persconferentie.
Voor de zoveelste keer, dat weten we al.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:31 schreef Stephan1237 het volgende:
http://www.condoleanceregister.com/ voor de condoleances van de slachtoffers..
Terecht; als journalist is het een zuigerige kwal. Wat niet wil zeggen dat hij diep in z'n hart nog wel menselijke trekjes heeftquote:Op donderdag 30 april 2009 15:29 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
LOL, word hij niet geweerd bij sommige gebeurtenissen van het koninklijk huis, omdat WA hem niet mag?
misschien dat WA zich nu wel bedenkt
Ah, we hebben een kenner.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alleen schreeuwende mensen en mensen die stilstaan.... Op zon moment ga je toch gewoon helpen
Wat een ruksite zeg, daar staat zelfs Koninginnendagquote:Op donderdag 30 april 2009 15:31 schreef Stephan1237 het volgende:
http://www.condoleanceregister.com/ voor de condoleances van de slachtoffers..
Op andere foto's zie je twee jochies op de grond liggen kijken, die zijn het volgens mijquote:Op donderdag 30 april 2009 15:30 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Schele dat zijn benen van mensen uit het publiek.
Kan me echt niet voorstellen dat het hier gaat om een toevallig ongeval zo dicht bij de bus van de koninklijke familie. Ik vind het zo nog duidelijker dat het wel heel erg toevallig zou zijn.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 15:31 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klik voor een vergroting, je ziet een blouse
Idd. Ik ben blij dat hij tegen de Naald opbotste en niet nog rechtdoor reed om de mensen die daar stonden te rammen.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:30 schreef Sove het volgende:
Even carspotten en je weet het..
Het had nog slechter af kunnen lopen, als die wagen explosieven bij zich had, of niet tegen de Naald aan was gereden had ie zich in het publiek in de bocht geboord en dan had je er nog een stuk of 20..? doden bij kunnen tellen
Dan had de bus een klein deukje gehad en hadden de leden van het KH allemaal gekeken van:quote:Op donderdag 30 april 2009 15:33 schreef SCH het volgende:
Wat was er gebeurd als ie de bus had geraakt?
Als je deze foto ziet, zie je dat er ieder geval bewust gestuurd moet zijn. Die bochten kom je niet per toeval door (bij bijv. hartaanval)quote:Op donderdag 30 april 2009 15:32 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
was zijn koers echt zo recht als op het plaatje?
Ja, en wat voor nut heeft dat? Met een Swift?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:32 schreef __Saviour__ het volgende:
op die luchtfoto met de pijltjes die de richtingen aangeven zie je wel dat het de perfecte plaats was om de bus van opzij te rammen
Als dit in Iran gebeurd was dan was de hele menigte massaal achter de dranghekken vandaan gekomen om die vent uit z'n auto te trekken en 'm morsdood te trappen.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:30 schreef buachaille het volgende:
Ben een beetje laat mijn bed uitgekomen vandaag maar dit is echt verschrikkelijk. Wat een rotzak is die vent. En hoe ongelooflijk beheerst reageert het publiek, geen paniek en er wordt direct omgekeken naar de slachtoffers.
Zucht... je ziet wel die rode trui. En die vermeende blote arm is een bloot lichaamsdeel van een persoon dat je door de zijruit kan zien. De rijder hangt hier al tegen het stuur.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:31 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klik voor een vergroting, je ziet een blouse
Ik vermoed dat we daar tegeneen uur of 7 wel een mooie 3d animatie van hebben via een of andere nieuwszender.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:33 schreef SCH het volgende:
Wat was er gebeurd als ie de bus had geraakt?
Ontzettend internetheldendomquote:Op donderdag 30 april 2009 15:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alleen schreeuwende mensen en mensen die stilstaan.... Op zon moment ga je toch gewoon helpen
foto is verwijderdquote:Op donderdag 30 april 2009 15:28 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
http://twitpic.com/49pbw
Betere foto van de dader.
Ey, we worden 24/7 bespeeld door de media!quote:Op donderdag 30 april 2009 15:34 schreef Kugari-Ken het volgende:
oh mijn god, krijgen we nu al de conspiracy theorists die roepen dat ze heel snel tussen de shots van de veertien verschillende camera mensendie alles live-uitzonden en de honderden mensen die aanwezig waren... de bestuurder omgewisseld hebben?
Het zijn natuurlijk weer die donderse Illuminatie, potjandosie! En die kerel is natuurlijk gewoon een patsy.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:24 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Is dit niet vreemd?
Eerst met blote armen en toen een rode trui?
[ afbeelding ]
klik voor vergroting
[ afbeelding ]
Lekkere foto, zo ziet hij dr wel weer wat jonger uit heb ik het ideequote:
Met genoeg snelheid kan ook een kleine massa nog heel wat schade aanrichten. en er was een mooie rechte weg om op snelheid tekomenquote:Op donderdag 30 april 2009 15:34 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ja, en wat voor nut heeft dat? Met een Swift?
Daar hebben nog mensen/hekken tussengestaan welke die auto van richting veranderen, die weg is overigens gewoon een rechte weg dus zo heel raar lijkt het me niet eens.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als je deze foto ziet, zie je dat er ieder geval bewust gestuurd moet zijn. Die bochten kom je niet per toeval door (bij bijv. hartaanval)
http://i39.tinypic.com/14kfpeg.jpg
Ja, een verwarde (psychotische?) man had ik ook al als beeld, maar het blijft speculeren natuurlijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Als het echt een aanslag is, dan is het wel de slechtste aanslag ooit. Veel te kleine auto, was al een keer door de politie weggestuurd, en dan achterop een bus rijden? Dat kan gewoon niet lukken.
Als het opzet is en geen paniek, dan is het waarschijnlijk een verwarde man die iets wanhopigs doet. Dat is heel wat anders dan een echte voorbedachte aanslag met kans op succes.
Schrammen en blauwe plekken behoren wel tot de mogelijkheden, aangezien hij met een volle vaart reed.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dan had de bus een klein deukje gehad en hadden de leden van het KH allemaal gekeken van:![]()
bestuurder was al bewusteloosquote:Op donderdag 30 april 2009 15:34 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Idd. Ik ben blij dat hij tegen de Naald opbotste en niet nog rechtdoor reed om de mensen die daar stonden te rammen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |