niets dus tochquote:Op donderdag 30 april 2009 15:24 schreef Corkscrew het volgende:
Dus toch die man uit Velp uit de eerder genoemde persoonsgegevens
Ik zie nergens blote armen.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:24 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Is dit niet vreemd?
Eerst met blote armen en toen een rode trui?
[ afbeelding ]
klik voor vergroting
[ afbeelding ]
Beter kijkenquote:Op donderdag 30 april 2009 15:24 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Is dit niet vreemd?
[ afbeelding ] klik voor vergroting
[ afbeelding ]
Dacht net een post te lezen dat de auto was gejatquote:Op donderdag 30 april 2009 15:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
niets dus toch
logisch dat men de eigenaarsgegevens natrekt, maar dat wil niet zeggen dat die gast ook achter het stuur zat
ik ook nietquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 15:24 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Is dit niet vreemd?
[ afbeelding ]
klik voor vergroting
[ afbeelding ]
Peterquote:Op donderdag 30 april 2009 15:27 schreef Stephan1237 het volgende:
Peter van de Vorst was er ook bij. Hij ging gelijk de bus uit om hulp te verlenen. Hulde
Topicreport is al gedaan... nu nog effe een OP maken.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:27 schreef SCH het volgende:
Moet 9 zijn volgens mij
niet aan de tvquote:Op donderdag 30 april 2009 15:27 schreef Dagonet het volgende:
Deel 9
Nog een kwartier en dan zit ik aan de radio gekluisterd.
Dat is wel goed inderdaadquote:
instinct natuurlijk. als er iets gevaarlijks op je af komt duik je ineen of je staat op.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dan in vredesnaam gaan staan?
Woord van het jaar 2009?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:22 schreef naatje_1 het volgende:
terreurauto... wat een naam (radio 1)
allang bekendquote:Op donderdag 30 april 2009 15:28 schreef aloa het volgende:
Twee doden en 23 gewonden bij incident Koninginnedag
volgens nu.nl
quote:Op donderdag 30 april 2009 15:27 schreef Stephan1237 het volgende:
Regilio Tuur Peter van de Vorst was er ook bij. Hij ging gelijk de bus uit om hulp te verlenen. Hulde
Doe je het met de vraagsteller ofzo?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:20 schreef Julian_H het volgende:
[..]
Wie is hier nou sneu door iemand die een normale vraag stelt even terecht probeert te wijzen door te zeggen of diegene wel 1 les natuurkunde heeft gehad.
Sure Einstein.....
[..]
LOL, word hij niet geweerd bij sommige gebeurtenissen van het koninklijk huis, omdat WA hem niet mag?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:27 schreef Stephan1237 het volgende:
Peter van de Vorst was er ook bij. Hij ging gelijk de bus uit om hulp te verlenen. Hulde
Ik zie niet eens de armen van de bestuurder, laat staan blote armen.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:27 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Klik de eerste afbeelding voor een vergroting, je ziet duidelijk een blanke blote arm aan het stuur
De auto raakte niet eens het beeld op het eind.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:29 schreef lezzer het volgende:
Ik dacht ook blote armen te zien
[..]
Doe je het met de vraagsteller ofzo?
Als je ooit een aanrijding gehad hebt, kun je je wel ongeveer voorstellen hoe hard dat gaat als er een auto met iets van 80/90 km/u inklapt.
Schele dat zijn benen van mensen uit het publiek.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:27 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Klik de eerste afbeelding voor een vergroting, je ziet duidelijk een blanke blote arm aan het stuur
Nuchtere Hollanders!quote:Op donderdag 30 april 2009 15:30 schreef buachaille het volgende:
Ben een beetje laat mijn bed uitgekomen vandaag maar dit is echt verschrikkelijk. Wat een rotzak is die vent. En hoe ongelooflijk beheerst reageert het publiek, geen paniek en er wordt direct omgekeken naar de slachtoffers.
nu pas uit bed.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:30 schreef buachaille het volgende:
Ben een beetje laat mijn bed uitgekomen vandaag maar dit is echt verschrikkelijk. Wat een rotzak is die vent. En hoe ongelooflijk beheerst reageert het publiek, geen paniek en er wordt direct omgekeken naar de slachtoffers.
Nee, daar is dat hek op gemaakt hoor, dat staat er voor dit soort incidenten.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:30 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
De auto raakte niet eens het beeld op het eind.
De rode spencer zie je ook niet op de eerste fotoquote:Op donderdag 30 april 2009 15:28 schreef Corkscrew het volgende:
Zie je op de tweede afbeelding dan bedekte armen? Kan toch ook een spencer met korte mouwen zijn om maar wat te noemen.
Nou, er is zeker wel paniek. Maar eerst niet omdat niemand door heeft wat er gebeurd is. Een paar mensen blijven gelukkig zeer kalm, dat is wat ik heb kunnen zien op dat RTL filmpje.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:30 schreef buachaille het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |