Het is sowieso al genant dat je "boeeee" roept als de Toppers niet gaan optreden, ongeacht wat er gebeurd is.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:16 schreef koemleit het volgende:
wat genant zeg. toen er werd gemeld dat de toppers niet zouden optreden dat boe geroep
Die mensen hebben ook totaal geen beeld van wat er nou eigenlijk aan de hand is vermoed ik.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:17 schreef Stephan1237 het volgende:
Minuut stilte maar iedereen praat gewoon door ..........
Dan is het nog triester.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het was meer een: AWWWWWWWWWWWWWWWWWW!
... wat inhoudt dat jij het ook nooit helemaal hebt begrepenquote:Op donderdag 30 april 2009 15:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kutexcuus natuurlijk. Iedereen die de basisschool heeft afgerond schrijft inhoud nooit met dt.
je moet je voorstellen dat er door de klap met de swift en de bus er iets met de buschaffeur gebeurd, met als gevolg dat die buschaffeur het gas ingedrukt houdt, bus op hol etc etc Noem maar op, het is een linke situatie. Hoogstwaarschijnlijk zal een botsing op niks uitlopen en weinig schade aanrichten, maar zoiets kun je niet uitsluiten.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zwaartepunt van die bus ligt ongeveer ter hoogte van de motorkap van die swift, dat wordt dan een heel lastig verhaal. Basis natuurkunde.
Ach, dat weet betreffende user toch niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Behalve als je zegt: "Weet je wat dat inhoudt?"
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:16 schreef Kafka. het volgende:
Politie en Brandweer aanwezig bij de woning van de eigenaar van de auto.
Hoe bedoel je? Inhoud kan wel dergelijk met dt geschreven worden.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kutexcuus natuurlijk. Iedereen die de basisschool heeft afgerond schrijft inhoud nooit met dt.
Laten we het daar maar op houden.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, dat weet betreffende user toch niet.
quote:Op donderdag 30 april 2009 15:16 schreef DrDentz het volgende:
Dat juichen nadat bekend wordt dat de toppers niet optreden.
Laat nu net de spil waarom dit alles draait (de koningin en haar familie) er bij betrokken zijn. Jij wilt niet het bestaan van de mooie monarchie vieren, jij wilt gewoon lekker feesten. Wees daar dan gewoon eerlijk over.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:15 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Voor mij is het oprecht een dag om uitbundig het bestaan van de mooie monarchie te vieren, en dat laat ik me niet afnemen door 1 ongeluk.
Ik was geschokt toen ik het zag, en mijn nieuwsgierigheid gebied mij te blijven wachten tot bekend is wat er nou precies gebeurd is.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Ook niet na zoiets als dit? Gewoon afdoen als een troosteloos incidentje?
Naja, mijn dag is niet verpest. Ik vind het alleen niet netjes t.o.v. de slachtoffers om nu ongegeneerd te gaan zuipen en hossen en doen alsof er niks gebeurd is.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom grijpt dit jou nu zo aan dat je het je hele dag laat verpesten? Ik begrijp het op zich wel, ik vind het alleen wat nutteloos.
De bus reed zo'n 6 km/u..quote:Op donderdag 30 april 2009 15:17 schreef vanhal het volgende:
[..]
je moet je voorstellen dat er door de klap met de swift en de bus er iets met de buschaffeur gebeurd, met als gevolg dat die buschaffeur het gas ingedrukt houdt, bus op hol etc etc Noem maar op, het is een linke situatie. Hoogstwaarschijnlijk zal een botsing op niks uitlopen en weinig schade aanrichten, maar zoiets kun je niet uitsluiten.
Denk het ook niet. En alcohol zal ook wel een rol spelen.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die mensen hebben ook totaal geen beeld van wat er nou eigenlijk aan de hand is vermoed ik.
Jij denkt dat een kleine Swift door het frame van een grote bus kan komen zetten? Die voelt daar net aan wat vanquote:Op donderdag 30 april 2009 15:17 schreef vanhal het volgende:
[..]
je moet je voorstellen dat er door de klap met de swift en de bus er iets met de buschaffeur gebeurd, met als gevolg dat die buschaffeur het gas ingedrukt houdt, bus op hol etc etc Noem maar op, het is een linke situatie. Hoogstwaarschijnlijk zal een botsing op niks uitlopen en weinig schade aanrichten, maar zoiets kun je niet uitsluiten.
Of wat nog misselijkmakender is, tijdens een moment stilte met een luchthoorn gaan toeteren.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:16 schreef koemleit het volgende:
wat genant zeg. toen er werd gemeld dat de toppers niet zouden optreden dat boe geroep
Ach, volgend jaar steelt hij een wat grotere auto. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zwaartepunt van die bus ligt ongeveer ter hoogte van de motorkap van die swift, dat wordt dan een heel lastig verhaal. Basis natuurkunde.
checkquote:Op donderdag 30 april 2009 15:19 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Of wat nog misselijkmakender is, tijdens een moment stilte met een luchthoorn gaan toeteren.![]()
![]()
!
ik zie niet in wat het een met het ander te maken heeft.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan is het nog triester.
Gordon is een hypocriete lul trouwens. Grote bek over nekschoten maar nu als enige afblazen.
quote:Op donderdag 30 april 2009 15:19 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Of wat nog misselijkmakender is, tijdens een moment stilte met een luchthoorn gaan toeteren.![]()
![]()
!
Doorfeesten of niet dat is een een afweging die iedereen voor zichzelf moet maken maar dit is wel echt schandalig jaquote:Op donderdag 30 april 2009 15:19 schreef demonseeker14 het volgende:
![]()
!
Inderdaad, daar hoor je de goden voor te bedanken.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:17 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Het is sowieso al genant dat je "boeeee" roept als de Toppers niet gaan optreden, ongeacht wat er gebeurd is.
quote:Op donderdag 30 april 2009 15:17 schreef Barcaconia het volgende:
Het meseumplein
[ link | afbeelding ]
Dat zei cohen dus ook op at5quote:Op donderdag 30 april 2009 15:17 schreef MNR het volgende:
Ik denk gewoon dat ieder voor zich kiest of hij of zij nog K-dag gaat vieren. Als je geen zin meer hebt, ga je niet, als je wel nog wilt gaan kijken, doe je dat.
Het verandert niets aan de situatie en erover twisten maakt het ook niet anders.
Wie is hier nou sneu door iemand die een normale vraag stelt even terecht probeert te wijzen door te zeggen of diegene wel 1 les natuurkunde heeft gehad.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
Waarop al meerdere keren een antwoord gegeven is.
De auto is met hoge snelheid in beweging, en de bus was ook in beweging. Dan heb je dus met totaal andere verhoudingen te maken, en met heel andere massa.
Bovendien zag die bus er niet echt uit als een zwaar gewapende moderne bus, maar als een wat ouder model met een heel andere kooiconstructie.
Oh, en in een snel topic als dit te beginnen over tikfouten is echt heel sneu.
quote:Op donderdag 30 april 2009 15:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan ben je niet echt snugger. Gezien de omstandigheden, het tijdstip, de plek, de opmerkingen van de burgemeester en de getuigen lijkt het me namelijk gewoon gezond verstand.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:12 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Er nu al van uit gaan dat het een aanslag is komt op mij over als een trieste vorm van sensatie-geilheid.
Ik ben iemand en heb géén zoon. Er is dus niet geschoten.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:14 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]zoon van iemand.. das duidelijk..
Ze zitten daar te feesten met een pilsje in de hand en zo'n kale kerel zegt dat iets ergs is gebeurd in Apeldoorn. Ze hebben nog niks geen beelden gezien en na 5 seconde stil te zijn geweest, pakken ze gewoon hun 7e pilsje. Totaal geen nut allemaal.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:18 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Denk het ook niet. En alcohol zal ook wel een rol spelen.
Verschrikkelijk inderdaad. Hele no-claim korting naar de tering.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:17 schreef snowgoon het volgende:
Auto eigenaar krijgt huisbezoek van politie.
Je zult maar thuis hebben zitten kijken en je auto daar zien rijden.
En hoe moet die geraakt worden? Hij kwam van achteren en de chauffeur zit ook nog redelijk beschermd IN de busquote:Op donderdag 30 april 2009 15:19 schreef vanhal het volgende:
[..]
stel de buschaffeur wordt geraakt waardoor ie het gas ingedrukt houdt, ik noem maar wat
Dat maak jij ervan.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:18 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Laat nu net de spil waarom dit alles draait (de koningin en haar familie) er bij betrokken zijn. Jij wilt niet het bestaan van de mooie monarchie vieren, jij wilt gewoon lekker feesten. Wees daar dan gewoon eerlijk over.
Wat een rampdag.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:20 schreef Joana het volgende:
Gerard Joling is aan het optreden op het podium van 538 Museumplein
![]()
Het is en blijft 538 hequote:Op donderdag 30 april 2009 15:21 schreef drumstickNL het volgende:
Echtwaar wat een kutpubliek.
Hilarischquote:Op donderdag 30 april 2009 15:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Verschrikkelijk inderdaad. Hele no-claim korting naar de tering.
Het lijkt me te getuigen van een te hoog niveau van angst, door nu alles zogenaamd als 'te toevallig' te bestempelen.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:20 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Dan ben je niet echt snugger. Gezien de omstandigheden, het tijdstip, de plek, de opmerkingen van de burgemeester en de getuigen lijkt het me namelijk gewoon gezond verstand.
Blegh... lijkt me geen fijn idee als iemand je auto jat en daarmee zoiets uithaalt.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:17 schreef Ynske het volgende:
huiszoeking nu in t huis van de eigenaar van de auto
niet bekend of dat ook de bestuurder was
Stel je voor, stel je voor hé , die auto had explosieven, ik wil niet verder denken maar stel je voorquote:Op donderdag 30 april 2009 15:23 schreef DJ_Ryow het volgende:
als de koninklijke familie die auto aan ziet komen gaan er geheid een aantal staan en worden ze bij een botsing erg kwetsbaar. had toch allemaal wel naar kunnen aflopen dan.
Allles? Het gaat over deze gebeurtenis, kijk nog eens naar de beelden en denk eens na vent.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:22 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Het lijkt me te getuigen van een te hoog niveau van angst, door nu alles zogenaamd als 'te toevallig' te bestempelen.
De Kastanjelaan is vlakbij het station, een laan met vrijstaande huizen.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:20 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Wat is dat voor een buurt trouwens in Velp?
Godsamme wat glijdt die man ver door zeg , dat moet echt een verschrikkelijke klap zijn geweestquote:Op donderdag 30 april 2009 15:22 schreef Stephan1237 het volgende:
Nu de heel schokkende beelden op rtl z
De schokkendste beelden net op 538 met Gerard joling omgeven door 4 bodybuilders met paarse slipjesquote:Op donderdag 30 april 2009 15:22 schreef Stephan1237 het volgende:
Nu de heel schokkende beelden op rtl z
Jij denkt dat een kleine Swift met lage snelheid een grote bus van enkele tonnen door de lucht kan laten vliegen ofzo?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:23 schreef DJ_Ryow het volgende:
als de koninklijke familie die auto aan ziet komen gaan er geheid een aantal staan en worden ze bij een botsing erg kwetsbaar. had toch allemaal wel naar kunnen aflopen dan.
Waarom zouden ze dan in vredesnaam gaan staan?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:23 schreef DJ_Ryow het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |