Ja dat is het voor mij normaal gesproken ook. Ik ga zo nog wel de stad in, maar feesten zit er voor mij niet meer in.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ach ja. Koninginnedag is voor veel mensen gewoon een excuus om lekker te zuipen.
Zwaartepunt van die bus ligt ongeveer ter hoogte van de motorkap van die swift, dat wordt dan een heel lastig verhaal. Basis natuurkunde.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:14 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
meer een kwestie van natuurkunde, als de snelheid hoog genoeg is heeft zelfs de swift genoeg energie om de bus te laten omvallen.
Ja ik val ook maar net in radio 1 uitzendingquote:Op donderdag 30 april 2009 15:14 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]zoon van iemand.. das duidelijk..
quote:
Sorry, even te snel op 'Invoeren' gedrukt. Het spijt me...quote:Op donderdag 30 april 2009 15:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar als je zo typt maakt dat weinig indruk.
Waarom grijpt dit jou nu zo aan dat je het je hele dag laat verpesten? Ik begrijp het op zich wel, ik vind het alleen wat nutteloosquote:Op donderdag 30 april 2009 15:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja dat is het voor mij normaal gesproken ook. Ik ga zo nog wel de stad in, maar feesten zit er voor mij niet meer in.
zelfs de naam van de zender is ingekortquote:Op donderdag 30 april 2009 15:14 schreef Ynske het volgende:
programma van 358 word ingekort doordat mensen afgezegd hebben
Voor mij is het oprecht een dag om uitbundig het bestaan van de mooie monarchie te vieren, en dat laat ik me niet afnemen door 1 ongeluk.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ach ja. Koninginnedag is voor veel mensen gewoon een excuus om lekker te zuipen.
Niet echt ideaal nee om een auto van niks te nemen daarvoor.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zwaartepunt van die bus ligt ongeveer ter hoogte van de motorkap van die swift, dat wordt dan een heel lastig verhaal. Basis natuurkunde.
quote:Op donderdag 30 april 2009 15:15 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
zelfs de naam van de zender is ingekort
Kutexcuus natuurlijk. Iedereen die de basisschool heeft afgerond schrijft inhoud nooit met dt.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:15 schreef di0r1 het volgende:
[..]
[..]
Sorry, even te snel op 'Invoeren' gedrukt. Het spijt me...
Waarop al meerdere keren een antwoord gegeven is.quote:
Ook niet na zoiets als dit? Gewoon afdoen als een troosteloos incidentje?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dus? Ik zie het gewoon als een vrije dag, maar als ik naar een feest zou gaan zou dit me niet belemmeren.
Het was meer een: AWWWWWWWWWWWWWWWWWW!quote:Op donderdag 30 april 2009 15:16 schreef DrDentz het volgende:
Dat juichen nadat bekend wordt dat de toppers niet optreden.
Ik heb juist respect voor zo'n reactie. Beter dan die lui die gaan juichen dat het feest doorgaat, en artiesten gaan uitfluiten die wel respect in hun donder hebben. Iedereen moet doen wat hij zelf wil, daar niet van.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom grijpt dit jou nu zo aan dat je het je hele dag laat verpesten? Ik begrijp het op zich wel, ik vind het alleen wat nutteloos.
Behalve als je zegt: "Weet je wat dat inhoudt?"quote:Op donderdag 30 april 2009 15:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kutexcuus natuurlijk. Iedereen die de basisschool heeft afgerond schrijft inhoud nooit met dt.
Bron?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:16 schreef Kafka. het volgende:
Politie en Brandweer aanwezig bij de woning van de eigenaar van de auto.
Wat gek johquote:Op donderdag 30 april 2009 15:16 schreef DrDentz het volgende:
Ehhh, dat was boe-geroep.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:16 schreef DrDentz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |