Ik zeg niet dat ik dat almachtige ben. Probeer alleen andere te wijzen op het feit dat hun kennis niet verder is uitgebreid nadat men indoctrinatiegevangenis school heeft verlaten. Alles wordt maar voor zoete koek aangenomen wat autoriteit en industrie doet, goed is en de mens verrijkt. Mijn stellingen zijn dat alles wat je denkt te weten, merendeel 180' anders is. Onze collectieve basiskennis van de wereld is onjuist. En als je (gegronde) kritiek hebt op de handelswijze hoe ons maatschappij reilt en zeilt, ben je een complotter.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:40 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Lambiekje, jij denkt overal verstand van te hebben, he? Soemeriers, niet-evoluerende Egyptenaren, Kennedy, de Tweede Wereldoorlog, Jezus als samenvoegsel van allerlei mythologisiche brokjes, enz. Heb je ooit over een van die onderwerpen iets gelezen dat zo gedetailleerd is als dit werk?
Nee zou eerder explosieven verwachten. Overigens was de politie niet echt voorzichtig bezig met een potentieel explosie gevaar. Kennelijk verwacht men hier niet dat men zó gek is dat je én door het publiek een knalt met je auto en dan ook nog eens explosieven in de kofferbak hebt. Of of of jawel het was opgezet en de politie op voorhand al wist dat er geen rotzooi in de auto lag. En dus maar voor de vorm een inspectie deed.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:52 schreef Sigmund666 het volgende:
Het is een complot om Koninginnedag af te kunnen schaffen. Er waren al sterke geruchten dat Trix zou gaan aftreden. Nu de dader dood is [ze zullen de plug er wel uitgetrokken hebben] kan er door de media en de onderzoekscommisies een eigen en totaal vervreemd beeld van de dader gevormd worden. "Hij zat bij die en die linkse of extreemrechtse club", "hij had connecties met Jan M. en Piet T. van ......." Zo kan het land nog extra ontwricht worden of kunnen ons allerlei bedachte noodzaken opgedrongen worden.
Waarom zou de bus -die net ontsnapte aan een aanslag- met zo'n fucking slakkengangetje terug naar het Loo rijden?![]()
Voor hetzelfde geld had de dader uit de wagen gesprongen met een wapen om alsnog succes te behalen.
Precies! Hulde voor deze post!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee zou eerder explosieven verwachten. Overigens was de politie niet echt voorzichtig bezig met een potentieel explosief gevaar. Kennelijk verwacht men hier niet dat men ZO gek is. Of of of jawel het was opgezet en de poltiie op voorhand al wist dat er geen rotzooi in de auto lag. En dus maar voor de vorm een inspectie deed.
Ja ik denk ook persoonlijk dat de plug eruit is getrokken. Kan men het gewoon gooien op eenmans actie a là Oswald.
Denk ook dat het nu dus geoorloofd is om zwaarder politie optreden toe te laten op festiviteiten. Het was naar mijn idee een actie om meer bevoegdheid politie te geven, zonder het volk op te dringen. In dit geval smeekt men er om. Toch handig trucje, het werkt beter dan zoals Hitler gewoon de boel afkondigde.
Volgens mij was dat ongeveer het eerste wat men deed. Man met pistool aan de hand kijkt naar de dader of die nog een bedreiging is en kijkt waarschijnlijk meteen de rest van de auto in.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:07 schreef hondjes het volgende:
Dat zoeken of er explosieven in zaten , zag er inderdaad knullerig uit.
Eerst staat die auto daar, dan gaan ze de man eruit zagen
En dan zie je pas de achterbak open gaan.
Vervolgens wordt de hond erin gezet.
Je denkt toch, eerst die kofferbak open,
De bus staat ernaast
Het gaat niet allen om k-dag. Muziekfestiviteiten zoals Pinkpop, stakingen, bloemencorso's, ere rondje van de Toppers, intocht Sint, noem het maar op. Meer bevoegdheid van de politie tijdens momenten dat er veel mensen op straat zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:07 schreef snowgoon het volgende:
Als blijkt dat volgend jaar koninginne dag gewoon door gaat en er alleen maar stevigere wegversperringen zijn, komen jullie dan toegeven dat jullie fout zaten?
Ik hoor NIEMAND roepen om meer bevoegdheden van de politie. De eerste die daar over begint ben JIJ.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het gaat niet allen om k-dag. Muziekfestiviteiten zoals Pinkpop, stakingen, bloemencorso's, ere rondje van de Toppers, intocht Sint, noem het maar op. Meer bevoegdheid van de politie tijdens momenten dat er veel mensen op straat zijn.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee zou eerder explosieven verwachten. Overigens was de politie niet echt voorzichtig bezig met een potentieel explosie gevaar. Kennelijk verwacht men hier niet dat men zó gek is dat je én door het publiek een knalt met je auto en dan ook nog eens explosieven in de kofferbak hebt. Of of of jawel het was opgezet en de politie op voorhand al wist dat er geen rotzooi in de auto lag. En dus maar voor de vorm een inspectie deed.
Ja ik denk ook persoonlijk dat de plug eruit is getrokken. Kan men het gewoon gooien op eenmansactie a là Oswald.
Reactie van iemand. Leuk al die symboliek.quote:Hoe symbolisch dat het crisisperscentrum werd ingericht in het plaatselijke Bilderberghotel.
Hoe symbolisch dat de geactiveerde mindcontrol sleeper tot stilstandkwam kwam tegen de fallus "naald" (symbool van macht en overheersing)
Hoe toevallig dat de eerste politieagent ter plekke zou hebben gehoord dat de dader de koninklijke familie als doel had. Dit terwijl de fotograaf bij Pauw&Witteman;de swift chauffeur nogal dood vond..
En waarom inderdaad het dak er zo rap afknippen?
Gevalletje onverklaarbaar rond gat in dak misschien, zoals bij "ongeluk" Jorg Haider
iknowiknow, creatief speculeren dit, en de "sleepers" vond ik tot op heden errug vaag maar begin er steeds meer in te geleuven.
bron
Interessant boek, heb net heel wat eruit gelezen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:40 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Lambiekje, jij denkt overal verstand van te hebben, he? Soemeriers, niet-evoluerende Egyptenaren, Kennedy, de Tweede Wereldoorlog, Jezus als samenvoegsel van allerlei mythologisiche brokjes, enz. Heb je ooit over een van die onderwerpen iets gelezen dat zo gedetailleerd is als dit werk?
Sniperteam. Duh.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:09 schreef LostFormat het volgende:
Ik vat dat ronde gat niet. Leg 's uit.
Ik schaam me nergens voor, en ik denk ook niet dat ik me ergens voor dien te schamen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee Arie als je eens verdiept in zaken ... je zult kapot schamen voor je naiviteit wat je allemaal neer hebt geplempt hier.
Waar denk je jouw kennis/wereldbeeld vandaan te hebben? Niets van dat alles is gebaseerd op betrouwbare bronnen. Alles is aangepraat via bedriegelijke schoolboeken en journaals/kranten. Think about it.
Oh ja en de maanlanding dat we daar niet geweest zouden zijn, dat is ook onjuist. Dat complot ligt toch echt anders.
Whoohhh . Het Plot Thickens. Ja natuurlijk Bolivia connecties.quote:Obama Forces Send “Deadly Message” To Netherlands’s Queen Beatrix
Most important, however, to be understood by the American people, who are confronting what they are being told is a Global Pandemic, is that the war currently ongoing within the highest reaches of their government, against the International bankers and their European backers, risks their entire Nation should their new President fail in his efforts to defeat them. And, with Obama’s Forces ‘daring’ to target one of the leaders of those European powers as an example to the rest of them, one can know with certainty that more troubled days are coming for us all.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |