De enige feiten die ik ken zijn inderdaad de beelden die ons keer op keer getoond zijn. Plus nog een paar andere beelden die blijkbaar iets te ziek waren voor tv.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:12 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
En FEITEN? Wanneer is een feit een feit? Is het een feit dat hij het gemunt had op de koningin? Volgens de politie die hem blijkbaar meteen overhoord had wel, maar ondertussen was die man een paar uur later hersendood verklaard en nu dood. Ja die zal nog wel ff gebabbeld hebben met de politie. Er is dus helemaal geen FEIT over het motief en dit kan daarom net zo goed mijn aanname zijn, dan dat van jou.
Kan ze toch beter ff een dwaze moeder langssturen. Veel efficiënter en die hebben een motief.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:13 schreef Bambooo het volgende:
[..]
Maar ik weet het zeker; het is een conspiracy van die oude gekke Bea. Ze wou gewoon dat Argentijnse wijf dood hebben.
Ja, jij gelooft een politieagent die aan zijn meerderen heeft verklaard dat die man die net een zwaar ongeluk heeft gehad heeft gezegd dat hij het had gemunt op de koningin. Dan begin ík toch wel te twijfelen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:17 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Het zou je sieren als je je wat inlees voordat je vanalles gaat roepen. Deze man had geen kinderen.
"Ik had de koningin moeten hebben" 6 woorden waaruit een motief blijkt. Hadden ze geen uitgebreide overhoring voor nodig.
Wat wel een feit is, is dat JIJ niet aanwezig was bij die auto en niet weet wat er is gebeurd. Dus gaan stellen dat die man niks meer heeft kunnen zeggen is wel heel erg simpel.
Die uitspraak is opgenomen door een journalist. Of het de agent was die opgenomen is, of de dader weet ik niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:21 schreef Bambooo het volgende:
[..]
Ja, jij gelooft een politieagent die aan zijn meerderen heeft verklaard dat die man die net een zwaar ongeluk heeft gehad heeft gezegd dat hij het had gemunt op de koningin. Dan begin ík toch wel te twijfelen.
Omdat die omheining/afzetting bedoelt is om mensen er op te wijzen dat ze er niet in mogen, niet om ze dit fysiek ook te beletten. Men gaat hierbij uit van weldenkende mensen die zich aan de regels houden, geen extremist die een aanloop neemt om met een kleine 100km/h vol op een mensenmassa in rijd. Dit zal dus volgende keer anders zijn lijkt me, als ze dan niks doen heb je reden tot mekkeren. En voor hardrijden wordt je niet opgesloten zoals je heel goed weet, dus dat is kolder.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
tsss, moet ik mn beklaag doen?!
Nee maar de politie heeft toch wel roadblocks. ... waarom kan z'n mat niet gebruikt worden.
Ik vind het bezopen dat Tates al eerder was aangehouden voor te hardrijden richting het parcours van de het koningshuis. Zonder meer kun je stellen dat de politie geen goed werk heeft verricht.
Krijg je er van dat hun takenpakket geen boeven en slechteriken oppakken is maar meer hardwerkende mensen beboeten voor onzinnigheid om maar het bonnetjesquota te behalen. Onze politie is een aanfluiting
Waar kan ik die opname vinden?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:22 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Die uitspraak is opgenomen door een journalist. Of het de agent was die opgenomen is, of de dader weet ik niet.
Maar de opname was ter plaatse en voor dat een superieur was geïnformeerd.
Leg mij eens uit waarom dat niet zou kunnen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:21 schreef Bambooo het volgende:
[..]
Ja, jij gelooft een politieagent die aan zijn meerderen heeft verklaard dat die man die net een zwaar ongeluk heeft gehad heeft gezegd dat hij het had gemunt op de koningin. Dan begin ík toch wel te twijfelen.
Geen idee. Laatste referentie daaraan was gistermiddag rond 5 uur op de RTLZ stream. De journalist in kwestie zei dat men nog bezig was met "de opnames te beluisteren". Volgens mijn herinnering was het een journalist van Omroep Gelderland.quote:
Hoeveel agenten hebben het gehoord, was het er een.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:49 schreef TitusPullo het volgende:
Afgaande op bepaalde deelnemers aan deze discussie, denk ik dat Karst T. nog tamelijk goed bij zinnen was.
"Paul is Dead"quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:26 schreef Biels het volgende:. Dit topic
. Zijn er ook conspiracies waar je niet in gelooft, lambiekje?
Dus van alle idiote zooi wat er te vinden is geloof je er ÉÉN niet? En dat is er dan een waarvan alle betrokkenen hebben toegegeven dat het om een grap ging. Toch knap van je dat je die dus in ieder geval niet geloofd.....quote:
Nee Arie als je eens verdiept in zaken ... je zult kapot schamen voor je naiviteit wat je allemaal neer hebt geplempt hier.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:10 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Dus van alle idiote zooi wat er te vinden is geloof je er ÉÉN niet? En dat is er dan een waarvan alle betrokkenen hebben toegegeven dat het om een grap ging. Toch knap van je dat je die dus in ieder geval niet geloofd.....
Daar stonden de meeste media busjes. Ze werden er heen geleid door de politie.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:28 schreef Lambiekje het volgende:
Er was overigens wel een mooi shot van RTL nieuws over de aanslagactie waarbij zij toch echt even het woord Bilderberg in beeld moesten hebben.
Ooggetuigen werd aan het woord gelaten en op de achtergrond stonden ze voor het Bilderberg hotel te Apeldoorn.
Subtiel
Alles wijst op een complot idd!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:39 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Overleden? Gelukkig maar Typisch dat zo'n man dan nog wel uitgebreid heeft kunnen vertellen wat zijn motieven waren
Precies, daar hebben ze de scherpschutters die Kennedy hebben vermoord naartoe gesmokkeld.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:24 schreef Lambiekje het volgende:
Oh ja en de maanlanding dat we daar niet geweest zouden zijn, dat is ook onjuist. Dat complot ligt toch echt anders.
Lambiekje, jij denkt overal verstand van te hebben, he? Soemeriers, niet-evoluerende Egyptenaren, Kennedy, de Tweede Wereldoorlog, Jezus als samenvoegsel van allerlei mythologisiche brokjes, enz. Heb je ooit over een van die onderwerpen iets gelezen dat zo gedetailleerd is als dit werk?quote:Waar denk je jouw kennis/wereldbeeld vandaan te hebben? Niets van dat alles is gebaseerd op betrouwbare bronnen. Alles is aangepraat via bedriegelijke schoolboeken en journaals/kranten. Think about it.
Oh dus de live executie op TV van Oswald door de gek Jack Ruby was nep ...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:37 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Precies, daar hebben ze de scherpschutters die Kennedy hebben vermoord naartoe gesmokkeld.
Zeer goed mogelijk, geen enkele reden waarom dat niet in scene gezet kan zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Oh dus de live executie op TV van Oswald door de gek Jack Ruby was nep ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |