Dader aanslag in Apeldoorn overledenquote:Op donderdag 30 april 2009 20:00 schreef Juup© het volgende:
[UPD] Verdachte aanslag verkeert in levensgevaar
Eerst was hij lichtgewond en nu verkeerd hij in levensgevaar. Het zou mij niets verbazen als de veiligheidsdiensten er achter zitten en die vent nog komt te overlijden voordat hij en serieus verhoor heeft gehad. De AIVD wil straks ruimere bevoegdheden onder het mom van terrorismebestrijding etc. om de Nederlanders beter te kunnen bespioneren, en gaat dan een door haar zelf geregisseerde "aanval" gebruiken om die bevoegdheden te verkrijgen.
tsss, moet ik mn beklaag doen?!quote:
Nee het is een slechte zaak dat hij is overleden. Nu zullen zijn motieven nooit duidelijk worden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dader aanslag in Apeldoorn overleden
Tadaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op donderdag 30 april 2009 23:11 schreef Prutzenberg het volgende:
Even van nu.nl gepikt:
[..]
De uitspraak is zeer treffend. Niet alleen vanwege vandaag:
06-05-02 'een laffe moord die het hart van Nederland heeft willen treffen, de democratie
02-11-04 'een laffe moord die het hart van Nederland heeft willen treffen, de vrijheid van meningsuiting
30-04-09 'een laffe moord die het hart van Nederland heeft willen treffen, de monarchie
Ik wil er niet direct iets achter zoeken maar dit is wel een patroon.
Dat snap ik, maar wat ik dus bedoel (zoals ik al heb uitgelegd) is dat de AIVD die vent geëlimineerd heeft om te voorkomen dat hij de opdrachtgever (de AIVD) zou verlinken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee het is een slechte zaak dat hij is overleden. Nu zullen zijn motieven nooit duidelijk worden.
Het zou mij niets verbazen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar wat ik dus bedoel (zoals ik al heb uitgelegd) is dat de AIVD die vent geëlimineerd heeft om te voorkomen dat hij de opdrachtgever (de AIVD) zou verlinken.
Dus iedereen die op Koninginnedag te hard rijdt, is volgens jou een potentiële terrorist?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik probeer te zeggen dat het een weer eens puike actie van de politie is.
Ze hadden hem op een andere manier moeten stoppen.
De klojo was al eerder vanochtend aangehouden vanwege hoge snelheid.
Onze politie kan niet nadenken. PUNT
Nee het is inderdaad volledig onwaarschijnlijk dat als je met 70 km/h tegen een blok steen aanrijdt dat je dan overlijd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dader aanslag in Apeldoorn overleden
Tadaaaaaaaaaaaaaaa
Volstrekt onmogelijk idd. Dit moet wel een complot zijn. Kijkdit flimpje maar: .]http://www.youtube.com/watch?v=4AvqJeFkte0]. Niets aan de hand toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:28 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nee het is inderdaad volledig onwaarschijnlijk dat als je met 70 km/h tegen een blok steen aanrijdt dat je dan overlijd.
Uitgebreid?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:39 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Overleden? Gelukkig maar Typisch dat zo'n man dan nog wel uitgebreid heeft kunnen vertellen wat zijn motieven waren
Dat is een conclusie die jij trekt op basis van aannames. Dat is je goed recht natuurlijk en ik zag dat je die conclusies ook hebt gedeeld in BNW. Maar op welke feiten baseer jij die conclusie? Of is het enkel de aannames die je hierboven ook beschrijft?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:41 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Het was een complot. Hij werd misschien gedwongen om het te doen. Aangezien hij misschien zou gaan praten als hij dit overleefd had, hebben ze hem uit voorzorg maar afgemaakt. Het zal nu altijd een mysterie blijven waarom hij het deed, maar iedereen heeft z'n mening al klaar. Een persoon die geflipt was en met z'n Swift het op de koningin gemunt had.
Doet me denken aan de film ARLINGTON ROAD.
Een doodgewone man, nog nooit in aanraking gekomen met politie, psychiaters of wat dan ook doet opeens dit. Mensen gaan direct redenen bedenken. Oh hij was net ontslagen, oh hij kon de huur niet meer betalen. Ja, dus? Dat kunnen zoveel mensen niet. Deze man is er ingeluisd!
DAAR GAAT HET TOCH HELEMAAL NIET OM. Het gaat om het principe dat een doodgewone man in eruit kan komen te zien als een gestoorde gek, terwijl hij dat helemaal niet was. De kinderen van deze man konden net zo goed als lokmiddel zijn gebruikt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:52 schreef snowgoon het volgende:
Je vergeet dat die bij Arlington road naar de plaats van het ongeval werd gelokt en niet zelf de bom heeft laten ontploffen.
En in Arlington road was zijn zoon als lokmiddel gebruikt.
Op welke feiten baseert de rest van Nederland dat dit een losgeslagen man in een Suzuki Swift was? Alles bestaat op dit moment uit aannames. De man die het echt kan vertellen is namelijk dood, dus waarschijnlijk komen we het nooit te weten. Maar ik weet het zeker; het is een conspiracy van die oude gekke Bea. Ze wou gewoon dat Argentijnse wijf dood hebben.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:01 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Dat is een conclusie die jij trekt op basis van aannames. Dat is je goed recht natuurlijk en ik zag dat je die conclusies ook hebt gedeeld in BNW. Maar op welke feiten baseer jij die conclusie? Of is het enkel de aannames die je hierboven ook beschrijft?
Het zou je sieren als je je wat inlees voordat je vanalles gaat roepen. Deze man had geen kinderen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:12 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
DAAR GAAT HET TOCH HELEMAAL NIET OM. Het gaat om het principe dat een doodgewone man in eruit kan komen te zien als een gestoorde gek, terwijl hij dat helemaal niet was. De kinderen van deze man konden net zo goed als lokmiddel zijn gebruikt.
En FEITEN? Wanneer is een feit een feit? Is het een feit dat hij het gemunt had op de koningin? Volgens de politie die hem blijkbaar meteen overhoord had wel, maar ondertussen was die man een paar uur later hersendood verklaard en nu dood. Ja die zal nog wel ff gebabbeld hebben met de politie. Er is dus helemaal geen FEIT over het motief en dit kan daarom net zo goed mijn aanname zijn, dan dat van jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |