abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68542203

Dit zaakje stinkt!!!!!!1
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_68542247
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_68542464
quote:
Op donderdag 30 april 2009 21:28 schreef nokwanda het volgende:
Het hele koninklijk huis was al jaaaaren doodmoe van al het koekhappen en oudhollandse spelmiddagen, dus er is iemand ingehuurd om te helpen hier een einde aan te maken met consent van het volk. Ze vreesden een massale volksopstand als ze zomaar zouden besluiten om niet meer in het publiek te verschijnen.
Toch wel mooi verhaal. Koninginne dag zal nooit meer hetzelfde zijn, oftewel de mooie countdown

Van Vollenhoven vanmiddag nog met zijjn 70e verjaardag uitgebreid in beeld op NED 2.:

"Ik voel me niet veilig meer in Nederland"

EN

"Ik sta in de familie bekend als de man van de oplossingen"

pi_68542548
quote:
Op donderdag 30 april 2009 22:02 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Het Lambiekje. Zullen we een test gaan doen. Gaan we op een groot industrie terrein staan. Jij ergens halverweg, en dan rijd ik in een auto met 100 km/u op je af. Kijken of je mij tegen kan houden.

Goed plan?
Ik ben voor!!
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  donderdag 30 april 2009 @ 22:36:17 #105
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_68542608
quote:
Op donderdag 30 april 2009 22:32 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

Toch wel mooi verhaal. Koninginne dag zal nooit meer hetzelfde zijn, oftewel de mooie countdown
Tot wat?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_68542836
quote:
Op donderdag 30 april 2009 22:36 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Tot wat?
De eeuwig gepropageerde countdown tot ZERO - Dec 2012

30-04-2008 AEX 475.56
30-04-2009 AEX 240.76
30-04-2010 AEX 122.96
30-04-2011 AEX 60.06
30-04-2012 AEX ZERO

Edit: iets uitgebreidere countdown

Dec 2012 MAYHEM

[ Bericht 5% gewijzigd door Oo-blackgirl-oO op 30-04-2009 22:49:44 ]
pi_68543384
Dit is geloof ik de laatse foto voordat de dader in aanraking komt met politie

Hoe hebben ze hier nou uit kunnen trekken dat het een gerichte aanval was?
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_68543402
Even apeldoorn bellen zou ik zeggen.
pi_68543451
quote:
Op donderdag 30 april 2009 22:57 schreef Datnietniks het volgende:
Even apeldoorn bellen zou ik zeggen.

Onee toch maar:
pi_68543469
quote:
Op donderdag 30 april 2009 22:56 schreef Flepke het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zei nog wat toen de agent kwam.
There is but one straight course, and that is to seek truth and pursue it steadily. - George Washington
*** Wiskunde Meisjes Blog *** CFR.org *** NRC.nl ***
pi_68543506
quote:
Op donderdag 30 april 2009 22:56 schreef Flepke het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan je nou hier een conclusie uit trekken dat de dader komende minuten niks meer zou kunnen zeggen.
............................
pi_68543646
quote:
Op donderdag 30 april 2009 22:59 schreef Atlanticus het volgende:

[..]

Hij zei nog wat toen de agent kwam.
De agent kwam een paar nano seconde na deze foto (check de filmpjes op youtube maar daar zie je de man in het bruin precies erlangs rennen)
Volgens mij is meneer op deze foto niet helemaal meer bij bewust zijn, ook erg gek dat hij een paar uur later plotseling hersendood is terwijl hij eerst nog een klets praatje met oom agent hield..
pi_68543768
quote:
Op donderdag 30 april 2009 23:03 schreef Flepke het volgende:

[..]

De agent kwam een paar nano seconde na deze foto (check de filmpjes op youtube maar daar zie je de man in het bruin precies erlangs rennen)
Volgens mij is meneer op deze foto niet helemaal meer bij bewust zijn, ook erg gek dat hij een paar uur later plotseling hersendood is terwijl hij eerst nog een klets praatje met oom agent hield..
Het is heel normaal dat je na een hersenschudding en bloedverlies af en toe wel/niet bij bewustzijn bent.

Maar nu tv.
There is but one straight course, and that is to seek truth and pursue it steadily. - George Washington
*** Wiskunde Meisjes Blog *** CFR.org *** NRC.nl ***
  donderdag 30 april 2009 @ 23:08:36 #114
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68543833
> ONZ
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_68543942
Maar waarom zijn er geen spijkermatten gebruikt zijn echt veel beter alternatief dan betonblokken. Geloof me als je met 4 lekkenbanden rijdt probeer dan nog maar is vooruit te komen. Het is volgens mijn dat hij zwaar gewond was anders was die nog weg gekomen ook, is ook niet echt moeilijk met zo'n drukte en onze politie.
pi_68543960
Verder blijkt het dus in dit topic dat meneer nog vrolijk naar oom agent zwaaide en dat hij dus wel bij bewustzijn was.
Ik ben dus weer aan het hoaxen...
pi_68543970
Even van nu.nl gepikt:
quote:
De Belgische premier Herman Van Rompuy heeft zijn Nederlandse collega Jan Peter Balkenende donderdag zijn medeleven betuigd wegens de gebeurtenissen in Apeldoorn.

In een verklaring spreekt hij over ''een laffe moord die het hart van Nederland heeft willen treffen, de monarchie''.
De uitspraak is zeer treffend. Niet alleen vanwege vandaag:
06-05-02 'een laffe moord die het hart van Nederland heeft willen treffen, de democratie
02-11-04 'een laffe moord die het hart van Nederland heeft willen treffen, de vrijheid van meningsuiting
30-04-09 'een laffe moord die het hart van Nederland heeft willen treffen, de monarchie
Ik wil er niet direct iets achter zoeken maar dit is wel een patroon.
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_68544046
quote:
Op donderdag 30 april 2009 23:11 schreef Datnietniks het volgende:
Maar waarom zijn er geen spijkermatten gebruikt zijn echt veel beter alternatief dan betonblokken. Geloof me als je met 4 lekkenbanden rijdt probeer dan nog maar is vooruit te komen. Het is volgens mijn dat hij zwaar gewond was anders was die nog weg gekomen ook, is ook niet echt moeilijk met zo'n drukte en onze politie.
Omdat ze nog nooit problemen hadden gehad met mensen die toch doorrijden en die spijkermatten ook schade kunnen aanrichten bij fietsers die langsrijden.
  donderdag 30 april 2009 @ 23:16:47 #119
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68544129
Dit topic is duidelijk niet serieus bedoeld en hoort in ONZ. Komop censuur-modjes. schop naar ONZ of slotje..

Evident weer dat trollers in het leven zich mogen uitleven zonder gevolgen.

[ Bericht 14% gewijzigd door Schenkstroop op 01-05-2009 01:10:13 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_68546480
quote:
Op donderdag 30 april 2009 22:32 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

Van Vollenhoven vanmiddag nog met zijjn 70e verjaardag uitgebreid in beeld op NED 2.:

"Ik voel me niet veilig meer in Nederland"

EN

"Ik sta in de familie bekend als de man van de oplossingen"

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')