Toch wel mooi verhaal. Koninginne dag zal nooit meer hetzelfde zijn, oftewel de mooie countdownquote:Op donderdag 30 april 2009 21:28 schreef nokwanda het volgende:
Het hele koninklijk huis was al jaaaaren doodmoe van al het koekhappen en oudhollandse spelmiddagen, dus er is iemand ingehuurd om te helpen hier een einde aan te maken met consent van het volk. Ze vreesden een massale volksopstand als ze zomaar zouden besluiten om niet meer in het publiek te verschijnen.
Ik ben voor!!quote:Op donderdag 30 april 2009 22:02 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Het Lambiekje. Zullen we een test gaan doen. Gaan we op een groot industrie terrein staan. Jij ergens halverweg, en dan rijd ik in een auto met 100 km/u op je af. Kijken of je mij tegen kan houden.
Goed plan?
Tot wat?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:32 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Toch wel mooi verhaal. Koninginne dag zal nooit meer hetzelfde zijn, oftewel de mooie countdown
De eeuwig gepropageerde countdown tot ZERO - Dec 2012quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:57 schreef Datnietniks het volgende:
Even apeldoorn bellen zou ik zeggen.
Hij zei nog wat toen de agent kwam.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:56 schreef Flepke het volgende:
Dit is geloof ik de laatse foto voordat de dader in aanraking komt met politie
[ afbeelding ]
Hoe hebben ze hier nou uit kunnen trekken dat het een gerichte aanval was?
Hoe kan je nou hier een conclusie uit trekken dat de dader komende minuten niks meer zou kunnen zeggen.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:56 schreef Flepke het volgende:
Dit is geloof ik de laatse foto voordat de dader in aanraking komt met politie
[ afbeelding ]
Hoe hebben ze hier nou uit kunnen trekken dat het een gerichte aanval was?
De agent kwam een paar nano seconde na deze foto (check de filmpjes op youtube maar daar zie je de man in het bruin precies erlangs rennen)quote:Op donderdag 30 april 2009 22:59 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Hij zei nog wat toen de agent kwam.
Het is heel normaal dat je na een hersenschudding en bloedverlies af en toe wel/niet bij bewustzijn bent.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:03 schreef Flepke het volgende:
[..]
De agent kwam een paar nano seconde na deze foto (check de filmpjes op youtube maar daar zie je de man in het bruin precies erlangs rennen)
Volgens mij is meneer op deze foto niet helemaal meer bij bewust zijn, ook erg gek dat hij een paar uur later plotseling hersendood is terwijl hij eerst nog een klets praatje met oom agent hield..
De uitspraak is zeer treffend. Niet alleen vanwege vandaag:quote:De Belgische premier Herman Van Rompuy heeft zijn Nederlandse collega Jan Peter Balkenende donderdag zijn medeleven betuigd wegens de gebeurtenissen in Apeldoorn.
In een verklaring spreekt hij over ''een laffe moord die het hart van Nederland heeft willen treffen, de monarchie''.
Omdat ze nog nooit problemen hadden gehad met mensen die toch doorrijden en die spijkermatten ook schade kunnen aanrichten bij fietsers die langsrijden.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:11 schreef Datnietniks het volgende:
Maar waarom zijn er geen spijkermatten gebruikt zijn echt veel beter alternatief dan betonblokken. Geloof me als je met 4 lekkenbanden rijdt probeer dan nog maar is vooruit te komen. Het is volgens mijn dat hij zwaar gewond was anders was die nog weg gekomen ook, is ook niet echt moeilijk met zo'n drukte en onze politie.
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:32 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Toch wel mooi verhaal. Koninginne dag zal nooit meer hetzelfde zijn, oftewel de mooie countdown
Van Vollenhoven vanmiddag nog met zijjn 70e verjaardag uitgebreid in beeld op NED 2.:
"Ik voel me niet veilig meer in Nederland"
EN
"Ik sta in de familie bekend als de man van de oplossingen"
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |