De auto in kwestie is een Suzuki swift. Er even vanuit gaande dat er geen toevalligheden zijn in een complot met bepaalde symbolische waarde, dan is het gekozen voertuig dat ook niet. Waarom een swift?quote:De Naald is een monument aan de Zwolseweg in Apeldoorn geplaatst op 9 maart 1901. Het was een cadeau van de inwoners van Apeldoorn aan het bruidspaar koningin Wilhelmina en prins Hendrik. Daarnaast was het tegelijkertijd een eerbetoon aan de ouders van koningin Wilhelmina, koning Willem III en koningin Emma. Dit is te lezen op de plaquette op het monument, waarop staat "Gesticht door de ingezetenen der gemeente Apeldoorn als eene dankbare hulde aan de doorluchtige ouders van Hare Majesteit koningin Wilhelmina". [1]
De naald is 17 meter hoog, en staat in de nabijheid van Paleis Het Loo. Het was een idee van de toenmalige Apeldoornse burgemeester H.P.J. Tutein Nolthenius.
Welke links je hiermee allemaal kunt leggen, geen idee.quote:The Society for Worldwide Interbank Financial Telecommunication ("SWIFT") operates a worldwide financial messaging network which exchanges messages between banks and other financial institutions. SWIFT also markets software and services to financial institutions, much of it for use on the SWIFTNet Network, and ISO 9362 bank identifier codes (BICs) are popularly known as "SWIFT codes".
Er was geen echte koninklijke familie in die niet-bestaande bus.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:10 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik voel een there-was-no-car theorie opkomen.
Lambiekje -mode:quote:Op donderdag 30 april 2009 18:10 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik voel een there-was-no-car theorie opkomen.
Ja, daar mogen best wel wat doden en gewonden voor vallen.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:51 schreef Lambiekje het volgende:
Maar aan de andere kant het zou wel mooi zijn dat Bilderberg wel eens groots in het nieuws komt.
Serieus? Zou het niet gewoon een gek zijn met prive problemen? Is dat niet logischer?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:51 schreef Lambiekje het volgende:
Nou het zij mij niets verbazen dat deze 38jarige een actie heeft gedaan omdat Bea actief is binnen de Bilderberg.
Gegarandeerd dat als er een onderzoek komt dat het niet grondig wordt onderzocht. Maar aan de andere kant het zou wel mooi zijn dat Bilderberg wel eens groots in het nieuws komt.
Blij te zien dat je ons niet teleurstelt...quote:Op donderdag 30 april 2009 19:51 schreef Lambiekje het volgende:
Nou het zij mij niets verbazen dat deze 38jarige een actie heeft gedaan omdat Bea actief is binnen de Bilderberg.
Gegarandeerd dat als er een onderzoek komt dat het niet grondig wordt onderzocht. Maar aan de andere kant het zou wel mooi zijn dat Bilderberg wel eens groots in het nieuws komt.
Swift is ook niet ontoevallig een schoonmaakmiddel toch?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:19 schreef ShaoliN het volgende:
Lex was varkensgriep aan het verspreiden door Apeldoorn. En de Swift bestuurder probeerde ons allemaal te redden.
Inderdaad, erg vreemd. Het is onmogelijk dat een professionele presentatrice van de NOS zich verspreekt!quote:Op donderdag 30 april 2009 20:05 schreef Juup© het volgende:
Als je het eerste filmpje goed bekijkt, hoor je dat de presentatrice op een gegeven moment zegt "...koninklijus" ipv koninklijke bus. Bewijs dat er geknipt is in de film.
Een gek met priveproblemen kan heel goed geloven dat 'ie de Bilderbergorganisatie moet bestrijden, om het vriendelijk uit te drukken.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:58 schreef Neleos het volgende:
[..]
Serieus? Zou het niet gewoon een gek zijn met prive problemen? Is dat niet logischer?
Juist, jij snapt hetquote:Op donderdag 30 april 2009 20:10 schreef teknomist het volgende:
[..]
Inderdaad, erg vreemd. Het is onmogelijk dat een professionele presentatrice van de NOS zich verspreekt!
Ik heb altijd alles door.quote:
Lul niet. Ik heb nieteens een rijbewijs dus ik kan het niet geweest zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:41 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
lol. Wilders is de belichaming van de democratie. Het was een stuntelige aanslag dus het zou een moslim kunnen zijn. Maar even serieus: Het zal wel weer een boomknuffelaar zijn
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:18 schreef nokwanda het volgende:
Ik ben vrouwelijk en hiervoor was geen rijbewijs vereist.
Nee de koningin is niet geraakt. Maar wat was er gebeurd als het dus WEL was geraakt en Bea, WIllem en weet ik veel met kromme benen op straat ligt?! Dan is het een gebeuren van Wereld proporties.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:00 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Blij te zien dat je ons niet teleurstelt...Verder slaat je verhaal als een lul op een bloempot, maar ook dat zal veel mensen niet echt verassen.. De koningin is niet geraakt, er was geen kamermeisjes conferentie in de buurt, hoe zie jij het in hemelsnaam voor je dat iemand daar ook maar 5 seconden naar kijkt?
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:20 schreef Lambiekje het volgende:
Huwelijksproblemen en dan dit, het rijmt gewoonweg niet.
Omg.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee de koningin is niet geraakt. Maar wat was er gebeurd als het dus WEL was geraakt en Bea, WIllem en weet ik veel met kromme benen op straat ligt?! Dan is het een gebeuren van Wereld proporties.
Dan heb je een echt groots probleem?! Nu kan de politie het nog afdoen als verdwaalde gek!
Door dat hij een aanslag wil plegen jegens het koningshuis, het verband met het Bilderberg congres waar waarschijnlijk wel over de Swine Flu is gebabbeld, lijkt mij niet onwaarschijnlijk. Huwelijksproblemen en dan dit, het rijmt gewoonweg niet.
Nee ik denk dat deed wederom zaakje doofpot wordt en de 38jarige was gewoon ziek in zijn hoofd. En daarmee is de kous af. Het moet goddomme tot op de bodem uitgezocht worden. Ik ben dan wel benieuwd of zijn bookmarks complotsites heeft of niet?!
Dat er een aanslag is gepleegd op de Koningin, want dat is gewoon 100% duidelijk, lijkt mij dat het gewoon echt vanwege de betrokkenheid van Bea bij de club van Bilderberg.
zo bedoel ik het niet ...quote:Op donderdag 30 april 2009 19:57 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja, daar mogen best wel wat doden en gewonden voor vallen.
er was toch iets met dat hij zijn kind niet mocht zien. Of lees ik nu weer raar.quote:
Ja, maar hoe weet jij dat dat niet tot een aanslag kan leiden? Wanhoop kan onaangename gevolgen hebben.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
er was toch iets met dat hij zijn kind niet mocht zien. Of lees ik nu weer raar.
Relatieprobleem dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |