abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68531434
quote:
Op donderdag 30 april 2009 14:43 schreef RM-rf het volgende:

[..]

nee, die bestuurder zit links, maar die eerste foto vertekend omdat die met telelens genomen is:

betere foto
http://www.hbvl.be/imgpat(...)ginnedag_5_460x0.jpg
En er nog serieus op ingaan ook
pi_68531652
quote:
Op donderdag 30 april 2009 14:32 schreef teknomist het volgende:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/dadergroot.jpg

Waarom zit de dader aan de passagierskant????

De foto's kun je vergroten door erop te klikken
pi_68531800
quote:
Op donderdag 30 april 2009 15:55 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

pi_68531877
quote:
Op donderdag 30 april 2009 15:55 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

In het nieuws topic kreeg je tegenstand, dus kom je maar hier?
Heb je nog steeds niet in de gaten dat die vermeende blote arm van een kind is dat op straat tegen het hek zit?
En die man zit duidelijk niet op de passagiersstoel. Of zijn halve lichaam verdwijnt erin....

Overigens, zie ook de hand van een politie man van achter af komen. Je ziet alleen de hand, die wordt dus afgedekt juist door de passagiersstoel.
pi_68532007
volgens mij was het juist in dit topic de bedoeling om hierover te conspireren
pi_68532081
quote:
Op donderdag 30 april 2009 16:07 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
volgens mij was het juist in dit topic de bedoeling om hierover te conspireren
Nou ga daar maar lekker mee door dan.
Lijkt me overduidelijk dat dat niet het geval is.
pi_68532226
quote:
Op donderdag 30 april 2009 16:08 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Nou ga daar maar lekker mee door dan.
Lijkt me overduidelijk dat dat niet het geval is.
Jij weet dan ook alles.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_68532293
quote:
Op donderdag 30 april 2009 16:13 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Jij weet dan ook alles.
Nee. maar wel dat die drie kinderen daar zaten, met blote benen en armen.
Een foto van een seconde eerder

donderdag 30 april 2009 @ 16:19:50 #49
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_68532406
Lex was varkensgriep aan het verspreiden door Apeldoorn. En de Swift bestuurder probeerde ons allemaal te redden.
pi_68532466
quote:
Op donderdag 30 april 2009 16:15 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Nee. maar wel dat die drie kinderen daar zaten, met blote benen en armen.
Een foto van een seconde eerder

[ afbeelding ]
hmmm indeed een stuk duidelijker

heh jammer, hebben we voorlopig nix meer om verder te conspireren
pi_68533951
Met het oog op dit subforum wat gespeculeer:

Die auto komt zeer opmerkelijk aan de voet van een obelisk (een bekend Egyptisch, volgens sommigen 'occult', zonnesymbool) tot stilstand.

quote:
De Naald is een monument aan de Zwolseweg in Apeldoorn geplaatst op 9 maart 1901. Het was een cadeau van de inwoners van Apeldoorn aan het bruidspaar koningin Wilhelmina en prins Hendrik. Daarnaast was het tegelijkertijd een eerbetoon aan de ouders van koningin Wilhelmina, koning Willem III en koningin Emma. Dit is te lezen op de plaquette op het monument, waarop staat "Gesticht door de ingezetenen der gemeente Apeldoorn als eene dankbare hulde aan de doorluchtige ouders van Hare Majesteit koningin Wilhelmina". [1]

De naald is 17 meter hoog, en staat in de nabijheid van Paleis Het Loo. Het was een idee van de toenmalige Apeldoornse burgemeester H.P.J. Tutein Nolthenius.
De auto in kwestie is een Suzuki swift. Er even vanuit gaande dat er geen toevalligheden zijn in een complot met bepaalde symbolische waarde, dan is het gekozen voertuig dat ook niet. Waarom een swift?
Je zou hier aan kunnen denken;

quote:
The Society for Worldwide Interbank Financial Telecommunication ("SWIFT") operates a worldwide financial messaging network which exchanges messages between banks and other financial institutions. SWIFT also markets software and services to financial institutions, much of it for use on the SWIFTNet Network, and ISO 9362 bank identifier codes (BICs) are popularly known as "SWIFT codes".
Welke links je hiermee allemaal kunt leggen, geen idee.

Ben benieuwd wat er nog over de bestuurder naar buiten komt verder
pi_68534391

Als het georganiseerd is, had de auto dan niet tot stilstand moeten komen tegen een bus?
pi_68534865
Ik voel een there-was-no-car theorie opkomen.
  donderdag 30 april 2009 @ 18:19:17 #54
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_68535024
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:10 schreef DrWolffenstein het volgende:
Er was geen echte koninklijke familie in die niet-bestaande bus.
pi_68535048
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:10 schreef DrWolffenstein het volgende:
Lambiekje -mode:

Kijk dan dit filmpje op Youtube, dat bewijst alles
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 30 april 2009 @ 19:51:48 #56
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68537483
Nou het zou mij niets verbazen dat deze 38jarige een actie heeft gedaan omdat Bea actief is binnen de Bilderberg.

Gegarandeerd dat als er een onderzoek komt dat het niet grondig wordt onderzocht. Maar aan de andere kant het zou wel mooi zijn dat Bilderberg wel eens groots in het nieuws komt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 30-04-2009 20:21:53 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 30 april 2009 @ 19:57:09 #57
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_68537656
quote:
Op donderdag 30 april 2009 19:51 schreef Lambiekje het volgende:
Maar aan de andere kant het zou wel mooi zijn dat Bilderberg wel eens groots in het nieuws komt.
Ja, daar mogen best wel wat doden en gewonden voor vallen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_68537704
quote:
Nou het zij mij niets verbazen dat deze 38jarige een actie heeft gedaan omdat Bea actief is binnen de Bilderberg.

Gegarandeerd dat als er een onderzoek komt dat het niet grondig wordt onderzocht. Maar aan de andere kant het zou wel mooi zijn dat Bilderberg wel eens groots in het nieuws komt.
Serieus? Zou het niet gewoon een gek zijn met prive problemen? Is dat niet logischer?
pi_68537744
Verdachte aanslag verkeert in levensgevaar

Eerst was hij lichtgewond en nu verkeerd hij in levensgevaar. Het zou mij niets verbazen als de veiligheidsdiensten er achter zitten en die vent nog komt te overlijden voordat hij en serieus verhoor heeft gehad. De AIVD wil straks ruimere bevoegdheden onder het mom van terrorismebestrijding etc. om de Nederlanders beter te kunnen bespioneren, en gaat dan een door haar zelf geregisseerde "aanval" gebruiken om die bevoegdheden te verkrijgen.
pi_68537748
quote:
Nou het zij mij niets verbazen dat deze 38jarige een actie heeft gedaan omdat Bea actief is binnen de Bilderberg.

Blij te zien dat je ons niet teleurstelt... Verder slaat je verhaal als een lul op een bloempot, maar ook dat zal veel mensen niet echt verassen.. De koningin is niet geraakt, er was geen kamermeisjes conferentie in de buurt, hoe zie jij het in hemelsnaam voor je dat iemand daar ook maar 5 seconden naar kijkt?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')