En er nog serieus op ingaan ookquote:Op donderdag 30 april 2009 14:43 schreef RM-rf het volgende:
[..]
nee, die bestuurder zit links, maar die eerste foto vertekend omdat die met telelens genomen is:
betere foto
http://www.hbvl.be/imgpat(...)ginnedag_5_460x0.jpg
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:32 schreef teknomist het volgende:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/dadergroot.jpg
Waarom zit de dader aan de passagierskant????
quote:Op donderdag 30 april 2009 15:55 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De foto's kun je vergroten door erop te klikken
In het nieuws topic kreeg je tegenstand, dus kom je maar hier?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:55 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De foto's kun je vergroten door erop te klikken
Nou ga daar maar lekker mee door dan.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:07 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
volgens mij was het juist in dit topic de bedoeling om hierover te conspireren![]()
Jij weet dan ook alles.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:08 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Nou ga daar maar lekker mee door dan.
Lijkt me overduidelijk dat dat niet het geval is.
Nee. maar wel dat die drie kinderen daar zaten, met blote benen en armen.quote:
hmmm indeed een stuk duidelijkerquote:Op donderdag 30 april 2009 16:15 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Nee. maar wel dat die drie kinderen daar zaten, met blote benen en armen.
Een foto van een seconde eerder
[ afbeelding ]
De auto in kwestie is een Suzuki swift. Er even vanuit gaande dat er geen toevalligheden zijn in een complot met bepaalde symbolische waarde, dan is het gekozen voertuig dat ook niet. Waarom een swift?quote:De Naald is een monument aan de Zwolseweg in Apeldoorn geplaatst op 9 maart 1901. Het was een cadeau van de inwoners van Apeldoorn aan het bruidspaar koningin Wilhelmina en prins Hendrik. Daarnaast was het tegelijkertijd een eerbetoon aan de ouders van koningin Wilhelmina, koning Willem III en koningin Emma. Dit is te lezen op de plaquette op het monument, waarop staat "Gesticht door de ingezetenen der gemeente Apeldoorn als eene dankbare hulde aan de doorluchtige ouders van Hare Majesteit koningin Wilhelmina". [1]
De naald is 17 meter hoog, en staat in de nabijheid van Paleis Het Loo. Het was een idee van de toenmalige Apeldoornse burgemeester H.P.J. Tutein Nolthenius.
Welke links je hiermee allemaal kunt leggen, geen idee.quote:The Society for Worldwide Interbank Financial Telecommunication ("SWIFT") operates a worldwide financial messaging network which exchanges messages between banks and other financial institutions. SWIFT also markets software and services to financial institutions, much of it for use on the SWIFTNet Network, and ISO 9362 bank identifier codes (BICs) are popularly known as "SWIFT codes".
Er was geen echte koninklijke familie in die niet-bestaande bus.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:10 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik voel een there-was-no-car theorie opkomen.
Lambiekje -mode:quote:Op donderdag 30 april 2009 18:10 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik voel een there-was-no-car theorie opkomen.
Ja, daar mogen best wel wat doden en gewonden voor vallen.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:51 schreef Lambiekje het volgende:
Maar aan de andere kant het zou wel mooi zijn dat Bilderberg wel eens groots in het nieuws komt.
Serieus? Zou het niet gewoon een gek zijn met prive problemen? Is dat niet logischer?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:51 schreef Lambiekje het volgende:
Nou het zij mij niets verbazen dat deze 38jarige een actie heeft gedaan omdat Bea actief is binnen de Bilderberg.
Gegarandeerd dat als er een onderzoek komt dat het niet grondig wordt onderzocht. Maar aan de andere kant het zou wel mooi zijn dat Bilderberg wel eens groots in het nieuws komt.
Blij te zien dat je ons niet teleurstelt...quote:Op donderdag 30 april 2009 19:51 schreef Lambiekje het volgende:
Nou het zij mij niets verbazen dat deze 38jarige een actie heeft gedaan omdat Bea actief is binnen de Bilderberg.
Gegarandeerd dat als er een onderzoek komt dat het niet grondig wordt onderzocht. Maar aan de andere kant het zou wel mooi zijn dat Bilderberg wel eens groots in het nieuws komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |