abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68537795
quote:
Op donderdag 30 april 2009 16:19 schreef ShaoliN het volgende:
Lex was varkensgriep aan het verspreiden door Apeldoorn. En de Swift bestuurder probeerde ons allemaal te redden.
Swift is ook niet ontoevallig een schoonmaakmiddel toch?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_68537878
Als je het eerste filmpje goed bekijkt, hoor je dat de presentatrice op een gegeven moment zegt "...koninklijus" ipv koninklijke bus. Bewijs dat er geknipt is in de film.
pi_68538031
quote:
Op donderdag 30 april 2009 20:05 schreef Juup© het volgende:
Als je het eerste filmpje goed bekijkt, hoor je dat de presentatrice op een gegeven moment zegt "...koninklijus" ipv koninklijke bus. Bewijs dat er geknipt is in de film.
Inderdaad, erg vreemd. Het is onmogelijk dat een professionele presentatrice van de NOS zich verspreekt!
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 30 april 2009 @ 20:12:51 #64
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_68538090
quote:
Op donderdag 30 april 2009 19:58 schreef Neleos het volgende:

[..]

Serieus? Zou het niet gewoon een gek zijn met prive problemen? Is dat niet logischer?
Een gek met priveproblemen kan heel goed geloven dat 'ie de Bilderbergorganisatie moet bestrijden, om het vriendelijk uit te drukken.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_68538109
quote:
Op donderdag 30 april 2009 20:10 schreef teknomist het volgende:

[..]

Inderdaad, erg vreemd. Het is onmogelijk dat een professionele presentatrice van de NOS zich verspreekt!
Juist, jij snapt het
pi_68538157
Ik heb Jogy nog niet zien reageren in dit topic.

Ik denk dat de paranoia hem te veel werd en dat ie in zijn Suzuki Swift gestapt is.
pi_68538164
quote:
Op donderdag 30 april 2009 20:13 schreef Juup© het volgende:

[..]

Juist, jij snapt het
Ik heb altijd alles door.
pi_68538248
quote:
Op donderdag 30 april 2009 13:41 schreef ArnoKlaassen het volgende:

[..]

lol. Wilders is de belichaming van de democratie. Het was een stuntelige aanslag dus het zou een moslim kunnen zijn. Maar even serieus: Het zal wel weer een boomknuffelaar zijn
Lul niet. Ik heb nieteens een rijbewijs dus ik kan het niet geweest zijn.

O wacht
Ik ben vrouwelijk en hiervoor was geen rijbewijs vereisd.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_68538286
quote:
Op donderdag 30 april 2009 20:18 schreef nokwanda het volgende:
Ik ben vrouwelijk en hiervoor was geen rijbewijs vereist.
  donderdag 30 april 2009 @ 20:20:17 #70
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68538304
quote:
Op donderdag 30 april 2009 20:00 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Blij te zien dat je ons niet teleurstelt... Verder slaat je verhaal als een lul op een bloempot, maar ook dat zal veel mensen niet echt verassen.. De koningin is niet geraakt, er was geen kamermeisjes conferentie in de buurt, hoe zie jij het in hemelsnaam voor je dat iemand daar ook maar 5 seconden naar kijkt?
Nee de koningin is niet geraakt. Maar wat was er gebeurd als het dus WEL was geraakt en Bea, WIllem en weet ik veel met kromme benen op straat ligt?! Dan is het een gebeuren van Wereld proporties.
Dan heb je een echt groots probleem?! Nu kan de politie het nog afdoen als verdwaalde gek!

Door dat hij een aanslag wil plegen jegens het koningshuis, het verband met het Bilderberg congres waar waarschijnlijk wel over de Swine Flu is gebabbeld, lijkt mij niet onwaarschijnlijk. Huwelijksproblemen en dan dit, het rijmt gewoonweg niet.

Nee ik denk dat deed wederom zaakje doofpot wordt en de 38jarige was gewoon ziek in zijn hoofd. En daarmee is de kous af. Het moet goddomme tot op de bodem uitgezocht worden. Ik ben dan wel benieuwd of zijn bookmarks complotsites heeft of niet?!

Dat er een aanslag is gepleegd op de Koningin, want dat is gewoon 100% duidelijk, lijkt mij dat het gewoon echt vanwege de betrokkenheid van Bea bij de club van Bilderberg.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 30 april 2009 @ 20:22:11 #71
235357 TitusPullo
pi_68538365
quote:
Op donderdag 30 april 2009 20:20 schreef Lambiekje het volgende:
Huwelijksproblemen en dan dit, het rijmt gewoonweg niet.
Hoe weet jij dat?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_68538413
quote:
Op donderdag 30 april 2009 20:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee de koningin is niet geraakt. Maar wat was er gebeurd als het dus WEL was geraakt en Bea, WIllem en weet ik veel met kromme benen op straat ligt?! Dan is het een gebeuren van Wereld proporties.
Dan heb je een echt groots probleem?! Nu kan de politie het nog afdoen als verdwaalde gek!

Door dat hij een aanslag wil plegen jegens het koningshuis, het verband met het Bilderberg congres waar waarschijnlijk wel over de Swine Flu is gebabbeld, lijkt mij niet onwaarschijnlijk. Huwelijksproblemen en dan dit, het rijmt gewoonweg niet.

Nee ik denk dat deed wederom zaakje doofpot wordt en de 38jarige was gewoon ziek in zijn hoofd. En daarmee is de kous af. Het moet goddomme tot op de bodem uitgezocht worden. Ik ben dan wel benieuwd of zijn bookmarks complotsites heeft of niet?!

Dat er een aanslag is gepleegd op de Koningin, want dat is gewoon 100% duidelijk, lijkt mij dat het gewoon echt vanwege de betrokkenheid van Bea bij de club van Bilderberg.
Omg.

Sorry, ik ben blind.
  donderdag 30 april 2009 @ 20:24:37 #73
52357 Lambiekje
pi_68538459
quote:
Op donderdag 30 april 2009 19:57 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ja, daar mogen best wel wat doden en gewonden voor vallen.
zo bedoel ik het niet ...

Waarom er een aanslag gepleegd dient te worden. Dat mag het grote publiek wel eens weten wat voor huichelachtige zaken Bea allemaal bespreekt jaarlijks bij die Bilderberg club.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 30 april 2009 @ 20:25:30 #74
52357 Lambiekje
pi_68538483
quote:
Op donderdag 30 april 2009 20:22 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat?
er was toch iets met dat hij zijn kind niet mocht zien. Of lees ik nu weer raar.
Relatieprobleem dan.
  donderdag 30 april 2009 @ 20:26:49 #75
235357 TitusPullo
pi_68538517
quote:
Op donderdag 30 april 2009 20:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

er was toch iets met dat hij zijn kind niet mocht zien. Of lees ik nu weer raar.
Relatieprobleem dan.
Ja, maar hoe weet jij dat dat niet tot een aanslag kan leiden? Wanhoop kan onaangename gevolgen hebben.
pi_68538619
quote:
Op donderdag 30 april 2009 20:00 schreef Juup© het volgende:
[UPD] Verdachte aanslag mogelijk overleden

Eerst was hij lichtgewond en nu verkeerd hij in levensgevaar. Het zou mij niets verbazen als de veiligheidsdiensten er achter zitten en die vent nog komt te overlijden voordat hij en serieus verhoor heeft gehad. De AIVD wil straks ruimere bevoegdheden onder het mom van terrorismebestrijding etc. om de Nederlanders beter te kunnen bespioneren, en gaat dan een door haar zelf geregisseerde "aanval" gebruiken om die bevoegdheden te verkrijgen.
Ja, en daarvoor gebruiken ze het totaal onrealistische plan om een suzuki swift tegen een monument aan te laten knallen.
  donderdag 30 april 2009 @ 20:40:40 #77
52357 Lambiekje
pi_68538875
quote:
Op donderdag 30 april 2009 20:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja, en daarvoor gebruiken ze het totaal onrealistische plan om een suzuki swift tegen een monument aan te laten knallen.
een hummer wordt niet meer gemaakt hè.

Door een Volkertfiguur te gebruiken kunnen ze wederom hun eigen haggie redden. Want onze journalisten doen toch geen onderzoek.
pi_68538932
quote:
Op donderdag 30 april 2009 20:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat monument werd geraakt nadat men de man in het hoofd had geschoten, en de auto stuurloos raakte En zijn pistoolschoten gehoord ook al zegt de politie dat er niet geschoten is.
  donderdag 30 april 2009 @ 20:44:55 #79
52357 Lambiekje
pi_68539005
quote:
Op donderdag 30 april 2009 20:42 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dat monument werd geraakt nadat men de man in het hoofd had geschoten, en de auto stuurloos raakte En zijn pistoolschoten gehoord ook al zegt de politie dat er niet geschoten is.
Dat zou wat zijn dat hij dus al neergeschoten is en daardoor met hoge snelheid door het publiek is geknald.
Als dat zo is dat dan moet per direct onze politie opgedoekt worden.
pi_68539007
quote:
Op donderdag 30 april 2009 20:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

een hummer wordt niet meer gemaakt hè.
En die Suzuki was splinternieuw?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')