Swift is ook niet ontoevallig een schoonmaakmiddel toch?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:19 schreef ShaoliN het volgende:
Lex was varkensgriep aan het verspreiden door Apeldoorn. En de Swift bestuurder probeerde ons allemaal te redden.
Inderdaad, erg vreemd. Het is onmogelijk dat een professionele presentatrice van de NOS zich verspreekt!quote:Op donderdag 30 april 2009 20:05 schreef Juup© het volgende:
Als je het eerste filmpje goed bekijkt, hoor je dat de presentatrice op een gegeven moment zegt "...koninklijus" ipv koninklijke bus. Bewijs dat er geknipt is in de film.
Een gek met priveproblemen kan heel goed geloven dat 'ie de Bilderbergorganisatie moet bestrijden, om het vriendelijk uit te drukken.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:58 schreef Neleos het volgende:
[..]
Serieus? Zou het niet gewoon een gek zijn met prive problemen? Is dat niet logischer?
Juist, jij snapt hetquote:Op donderdag 30 april 2009 20:10 schreef teknomist het volgende:
[..]
Inderdaad, erg vreemd. Het is onmogelijk dat een professionele presentatrice van de NOS zich verspreekt!
Ik heb altijd alles door.quote:
Lul niet. Ik heb nieteens een rijbewijs dus ik kan het niet geweest zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:41 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
lol. Wilders is de belichaming van de democratie. Het was een stuntelige aanslag dus het zou een moslim kunnen zijn. Maar even serieus: Het zal wel weer een boomknuffelaar zijn
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:18 schreef nokwanda het volgende:
Ik ben vrouwelijk en hiervoor was geen rijbewijs vereist.
Nee de koningin is niet geraakt. Maar wat was er gebeurd als het dus WEL was geraakt en Bea, WIllem en weet ik veel met kromme benen op straat ligt?! Dan is het een gebeuren van Wereld proporties.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:00 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Blij te zien dat je ons niet teleurstelt...Verder slaat je verhaal als een lul op een bloempot, maar ook dat zal veel mensen niet echt verassen.. De koningin is niet geraakt, er was geen kamermeisjes conferentie in de buurt, hoe zie jij het in hemelsnaam voor je dat iemand daar ook maar 5 seconden naar kijkt?
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:20 schreef Lambiekje het volgende:
Huwelijksproblemen en dan dit, het rijmt gewoonweg niet.
Omg.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee de koningin is niet geraakt. Maar wat was er gebeurd als het dus WEL was geraakt en Bea, WIllem en weet ik veel met kromme benen op straat ligt?! Dan is het een gebeuren van Wereld proporties.
Dan heb je een echt groots probleem?! Nu kan de politie het nog afdoen als verdwaalde gek!
Door dat hij een aanslag wil plegen jegens het koningshuis, het verband met het Bilderberg congres waar waarschijnlijk wel over de Swine Flu is gebabbeld, lijkt mij niet onwaarschijnlijk. Huwelijksproblemen en dan dit, het rijmt gewoonweg niet.
Nee ik denk dat deed wederom zaakje doofpot wordt en de 38jarige was gewoon ziek in zijn hoofd. En daarmee is de kous af. Het moet goddomme tot op de bodem uitgezocht worden. Ik ben dan wel benieuwd of zijn bookmarks complotsites heeft of niet?!
Dat er een aanslag is gepleegd op de Koningin, want dat is gewoon 100% duidelijk, lijkt mij dat het gewoon echt vanwege de betrokkenheid van Bea bij de club van Bilderberg.
zo bedoel ik het niet ...quote:Op donderdag 30 april 2009 19:57 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja, daar mogen best wel wat doden en gewonden voor vallen.
er was toch iets met dat hij zijn kind niet mocht zien. Of lees ik nu weer raar.quote:
Ja, maar hoe weet jij dat dat niet tot een aanslag kan leiden? Wanhoop kan onaangename gevolgen hebben.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
er was toch iets met dat hij zijn kind niet mocht zien. Of lees ik nu weer raar.
Relatieprobleem dan.
Ja, en daarvoor gebruiken ze het totaal onrealistische plan om een suzuki swift tegen een monument aan te laten knallen.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:00 schreef Juup© het volgende:
[UPD] Verdachte aanslag mogelijk overleden
Eerst was hij lichtgewond en nu verkeerd hij in levensgevaar. Het zou mij niets verbazen als de veiligheidsdiensten er achter zitten en die vent nog komt te overlijden voordat hij en serieus verhoor heeft gehad. De AIVD wil straks ruimere bevoegdheden onder het mom van terrorismebestrijding etc. om de Nederlanders beter te kunnen bespioneren, en gaat dan een door haar zelf geregisseerde "aanval" gebruiken om die bevoegdheden te verkrijgen.
een hummer wordt niet meer gemaakt hè.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, en daarvoor gebruiken ze het totaal onrealistische plan om een suzuki swift tegen een monument aan te laten knallen.
Dat monument werd geraakt nadat men de man in het hoofd had geschoten, en de auto stuurloos raakte En zijn pistoolschoten gehoord ook al zegt de politie dat er niet geschoten is.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, en daarvoor gebruiken ze het totaal onrealistische plan om een suzuki swift tegen een monument aan te laten knallen.
Dat zou wat zijn dat hij dus al neergeschoten is en daardoor met hoge snelheid door het publiek is geknald.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat monument werd geraakt nadat men de man in het hoofd had geschoten, en de auto stuurloos raakte En zijn pistoolschoten gehoord ook al zegt de politie dat er niet geschoten is.
En die Suzuki was splinternieuw?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
een hummer wordt niet meer gemaakt hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |