abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:23:37 #176
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_68556384
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:09 schreef LostFormat het volgende:
Ik vat dat ronde gat niet. Leg 's uit.
Sniperteam. Duh.
pi_68556875
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee Arie als je eens verdiept in zaken ... je zult kapot schamen voor je naiviteit wat je allemaal neer hebt geplempt hier.

Waar denk je jouw kennis/wereldbeeld vandaan te hebben? Niets van dat alles is gebaseerd op betrouwbare bronnen. Alles is aangepraat via bedriegelijke schoolboeken en journaals/kranten. Think about it.

Oh ja en de maanlanding dat we daar niet geweest zouden zijn, dat is ook onjuist. Dat complot ligt toch echt anders.
Ik schaam me nergens voor, en ik denk ook niet dat ik me ergens voor dien te schamen.

Het verschil tussen jou en mij is dat ik niet pretendeer overal de waarheid over te weten. In onze kennis samenleving is het nou eenmaal zo dat de meeste kennis gebieden in de loop van de geschiedenis zich zo ontwikkeld hebben dat er gigantisch veel kennis beschikbaar is. Om al deze kennis tot je te kunnen nemen en het ook allemaal te snappen en te doorgronden heb je enorme tijd investeringen nodig.

Wij als mensen in deze samenleving hebben nou eenmaal niet genoeg tijd om voor ALLE kennisgebieden de tijd te vinden om daar alles over te leren, of zelfs maar de basics van alles. Neem nou als voorbeeld de kennis over hoe micro organismen als bacteriën en virussen werken, daar kan je een heel leven onderzoek naar doen en dan weet je nog niet alles. Hetzelfde geld over luchtvaart en aerodynamica etc. Maar toch beweer jij over al deze zaken precies te weten hoe alles werkt en wat wel en niet mogelijk is.

En wellicht is mijn vertrouwen in experts wel te groot, dat zou best wel kunnen, maar ik geloof toch echt eerder iemand die gepromoveerd is in Lucht en Ruimtevaart dan iemand die wat loze beweringen maakt in een film als Loose Change over of een vliegtuig een bepaalde bocht wel of niet kan maken bijvoorbeeld. Net als dat ik eerder iemand geloof die civiele technieken heeft gestudeerd en daarin werkt, dan jou als het gaat om hoe een gebouw dient in te storten zonder CD.

Ook vraag ik mij weleens af waar al die conspiracy mensen vandaan komen en waarom ze dan vaak ook meteen in bijna alles geloven (ja geloven want dat is het, niet weten). Ik denk dat het komt omdat een bepaald percentage van de mensen gewoon erg goed gelovig is, dit zit er bij mensen gewoon in om de overlevingskans te vergroten. Kijk maar naar kinderen die alles van hun ouders aan nemen, wat ook heel belangrijk is want als je alles zelf proefondervindelijk moet uit vinden ben je zodra je kan lopen dood . Een deel van de mensen heeft dit erger dan andere. Daarnaast was dit vroeger niet zo'n heel erg groot probleem omdat de meeste kennis uit boeken kwam, de meeste hiervan worden uitvoerig gekeurd en worden pas gepubliceerd als het nut heeft, de hele loze en foute dingen werden vaak gewoon niet uitgegeven.

Nu word alles maar gewoon op het internet gekwakt en word er geheel niet naar de kwaliteit gekeken. Mensen die al snel makkelijk dingen geloven pikken dit op en laten het niet mer los. Ik denk dat ze het ook zo graag willen geloven omdat ze sommige aspecten van de samenleving niet snappen en dit hoe dan ook willen verklaren. Een voorbeeld hiervan is iemand die in het leven niet veel voor elkaar krijgt en hiervan absoluut niet de schuld aan zichzelf wil geven. Een persoon als dit gaat de schuld van al het falen in zijn level leggen bij een soort bovenatuurlijk genootschap en blaast dit tot enorme proporties op.

Dit zijn slechts wat hersenspinsels van mijn kant, maar hoop dat ik een klein beetje mijn visie op mensen als Lambiekje heb kunnen uitleggen .
  vrijdag 1 mei 2009 @ 14:27:35 #178
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68558113
quote:
Obama Forces Send “Deadly Message” To Netherlands’s Queen Beatrix
Most important, however, to be understood by the American people, who are confronting what they are being told is a Global Pandemic, is that the war currently ongoing within the highest reaches of their government, against the International bankers and their European backers, risks their entire Nation should their new President fail in his efforts to defeat them. And, with Obama’s Forces ‘daring’ to target one of the leaders of those European powers as an example to the rest of them, one can know with certainty that more troubled days are coming for us all.
Whoohhh . Het Plot Thickens. Ja natuurlijk Bolivia connecties.
Suggesties dat Obama achter de aanslag zit.

Leuk leuk leuk.

Gezien Waar KlokkenluiderOnline / Micha Kat mee komt op Koninginnedag ?!!
Juliana heeft kind gebaard van haar vader Hendrik.

[ Bericht 11% gewijzigd door Lambiekje op 01-05-2009 14:34:23 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 14:28:27 #179
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_68558138
Nu maak je een grapje, toch?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 14:32:53 #180
249713 Atlanticus
quintessenz
pi_68558257
Volgens de NOS zijn er geen explosieven in de auto gevonden...
Tis eigenlijk de eerste keer dat ik het journaal niet geloof.

Een goed geplande maar mislukte aanslag zonder genoeg vuurkracht. Beetje raar...
There is but one straight course, and that is to seek truth and pursue it steadily. - George Washington
*** Wiskunde Meisjes Blog *** CFR.org *** NRC.nl ***
pi_68558513
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 14:32 schreef Atlanticus het volgende:
Volgens de NOS zijn er geen explosieven in de auto gevonden...
Tis eigenlijk de eerste keer dat ik het journaal niet geloof.

Een goed geplande maar mislukte aanslag zonder genoeg vuurkracht. Beetje raar...
Hoezo is dat raar?
Iedereen die een wanhoopsdaad wil verrichten heeft standaard explosieven in zijn auto liggen?
pi_68558523
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 14:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Leuk leuk leuk.

Die eerste link is wel de gaarste website die ik ooit heb gezien:
quote:
Though virtually unknown in the United States, Queen Beatrix is known to be the richest woman in the World, whose wealth is estimated to be around $5.5 billion, and generated great controversy in her country when she married the former Hitler Youth and Nazi Wehrmacht Officer Claus von Amsberg, and whose father, Klaus Felix von Amsberg, was known to be a close intimate of Prescott Bush through their membership in an Illuminati Organization called the Knights of Malta, and who was the father of one US President and the grandfather of the last one and whose ties to the Nazi regime we can read as reported by Britain’s Guardian News Service:

“George Bush's grandfather, the late US senator Prescott Bush, was a director and shareholder of companies that profited from their involvement with the financial backers of Nazi Germany.
pi_68558535
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 14:28 schreef Biels het volgende:
Nu maak je een grapje, toch?
Om dat soort dingen maakt Lambiekje nooit grapjes. Niks kan normaal gaan in zijn wereld, overal zit een verborgen boodschap of reden achter.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 14:46:05 #184
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_68558605
Heerlijk topic, mijn god, bij sommigen van jullie vraag ik me echt af of jullie niet te dom zijn om zelfstandig naar het toilet te kunnen
  vrijdag 1 mei 2009 @ 14:46:36 #185
52357 Lambiekje
pi_68558615
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 14:42 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Die eerste link is wel de gaarste website die ik ooit heb gezien:
[..]

Het is de realiteit. Claus was ook net als Bernard lekker een scheve schaats aan het rijden en buitenechtelijke kinderen verwerken (1tje dan). Daarnaast bezocht meneer pedoparties.

Lach er maar om maar Maxima's vader heeft ook al geen schone handen!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 14:46:45 #186
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_68558620
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het gaat niet allen om k-dag. Muziekfestiviteiten zoals Pinkpop, stakingen, bloemencorso's, ere rondje van de Toppers, intocht Sint, noem het maar op. Meer bevoegdheid van de politie tijdens momenten dat er veel mensen op straat zijn.
Met welk doel?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 14:49:54 #187
52357 Lambiekje
pi_68558721
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 14:46 schreef Wheelgunner het volgende:
Heerlijk topic, mijn god, bij sommigen van jullie vraag ik me echt af of jullie niet te dom zijn om zelfstandig naar het toilet te kunnen
Als je een leuk scene wilt zien moet je de "The Idiots" maar kijken. Daar zit een leuk toiletscene in met hulp van Hells Angels.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 14:52:01 #188
249449 Paar
Verstrengeld paar
pi_68558810
quote:
Op donderdag 30 april 2009 12:49 schreef Erasmo het volgende:
Dat was heul geen auto maar een hologram.
Dichter bij de bundel
  vrijdag 1 mei 2009 @ 15:09:24 #189
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_68559307
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee Arie als je eens verdiept in zaken ... je zult kapot schamen voor je naiviteit wat je allemaal neer hebt geplempt hier.

Waar denk je jouw kennis/wereldbeeld vandaan te hebben? Niets van dat alles is gebaseerd op betrouwbare bronnen. Alles is aangepraat via bedriegelijke schoolboeken en journaals/kranten. Think about it.
Nee waar heb jij je kennis/wereldbeeld vandaan? Juist internet Jij neemt alles op internet voor waarheid aan net zoals een Christen alles aan neemt wat in de bijbel staat.

Christen: nee het is de waarheid want zo staat het in de bijbel
Lambiekje: nee het is de waarheid want hier staat het: [insert willekeurige link]

Tip voor jou: kom eens wat vaker buiten en ga wat leuks doen. Internet afspeuren naar hoe "slecht" het wel is gesteld met de wereld wordt je echt niet beter van hoor.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_68559873
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 14:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Leuk leuk leuk.

wat een lekker debiele link weer. Dit wil je als bron met feiten aandragen? Laat me niet lachen.

In dat stuk weten ze niet eens of het nou Rovers of Roovers is en haar sterftedag is ergens tussen 1996 en 1998. Elk beetje zichzelf respecteerend journalist had deze twee simpele dingen toch wel even gecheckt wat het nou moet zijn.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 15:41:44 #191
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68560252
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:41 schreef arie_bc het volgende:

"bla bla bla "
Voor het internet werd alles maar van het nieuws gepikt en aangezien voor waar. Debunkers leven graag in een utopisch beschermde wereld waarin ze kunnen worden betutteld, en waar ze autoriteit nooit in twijvel hoeven te trekken (het veilige lagereschool principe). Want !OH NOES! je meerderen zouden toch nooit kwade bedoelingen hebben?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  vrijdag 1 mei 2009 @ 15:42:52 #192
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_68560277
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 15:41 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Voor het internet werd alles maar van het nieuws gepikt en aangezien voor waar. Debunkers leven graag in een utopisch beschermde wereld waarin ze kunnen worden betutteld, en waar ze autoriteit nooit in twijvel hoeven te trekken (het veilige lagereschool principe). Want !OH NOES! je meerderen zouden toch nooit kwade bedoelingen hebben?
Waarom kunnen mensen die complottheorieën aanhangen nooit spellen. Is dat omdat ze gewoon echt wat minder begaafd zijn?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 15:45:25 #193
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_68560342
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 15:41 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Voor het internet werd alles maar van het nieuws gepikt en aangezien voor waar.
Voor het internet had je ook nog geen mongolen die elke wazige website als de verkondiger van dé waarheid zagen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 1 mei 2009 @ 15:54:54 #194
249713 Atlanticus
quintessenz
pi_68560591
Ik denk dat de enige mensen die de autoriteit in twijfel trekken de mensen zijn die niet geloven in complottheorieën. Immers, hoe kun je een niet-bestaande autoriteit als de Illuminati nou in twijfel trekken?
There is but one straight course, and that is to seek truth and pursue it steadily. - George Washington
*** Wiskunde Meisjes Blog *** CFR.org *** NRC.nl ***
  vrijdag 1 mei 2009 @ 16:11:47 #195
249449 Paar
Verstrengeld paar
pi_68561067
Dichter bij de bundel
  vrijdag 1 mei 2009 @ 16:37:41 #196
52357 Lambiekje
pi_68561973
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 15:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Voor het internet had je ook nog geen mongolen die elke wazige website als de verkondiger van dé waarheid zagen
Onzin de kanalen waren er al lang voor dat internet bestond.
Maanlanding, JFK, Hitlers dood, Pearl Harbor worden allen al van meet af aan verdacht bevonden.

Kijk naar de flyers tijdens WO2. ZIj werden ook gezien als sneue complotters. En wie hadden er gelijk?!
pi_68562022
is er ergens een lijst te zien met de namen van de slachtoffers?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 16:44:51 #198
52357 Lambiekje
pi_68562192
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 15:54 schreef Atlanticus het volgende:
Ik denk dat de enige mensen die de autoriteit in twijfel trekken de mensen zijn die niet geloven in complottheorieën. Immers, hoe kun je een niet-bestaande autoriteit als de Illuminati nou in twijfel trekken?
Hoe zo bestaat Illuminati niet?!

Verdiep in rare genootschappen die onze wereld heeft. En hoe deze verbonden zijn.

[ Bericht 9% gewijzigd door Lambiekje op 01-05-2009 16:52:41 ]
pi_68562325
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 16:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Kijk naar de flyers tijdens WO2. ZIj werden ook gezien als sneue complotters. En wie hadden er gelijk?!
welke flyers? Gelijk over wat?

Want ik heb het vermoeden hier dat je een typische god bestaat want dat staat in de bijbel argumentatie gebruikt hier.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 16:49:38 #200
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_68562360
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 16:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hoe zo bestaat Illuminati niet?!

[ afbeelding ]
Verdiep in rare genootschappen die onze wereld heeft.
Jij bent echt een "gelover" he Waarom zou ik jou eerder serieus nemen dan bv een christen of een moslim?
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')