Ik had het over gebeurtenissen in het algemeen. Stel jij bij elke rampzalige gebeurtenis af wie daar voordeel bij heeft?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:53 schreef PietPrak het volgende:
[..]
Het was geen ongeluk!!! Ik zal even de geschiedenis induiken waarbij sommige " ongelukken" heel goed uitkwamen. WOII is er vol van. Bijvoorbeeld het Englandspiel. Het mislukken van Market Garden.
Neen, je kijkt naar twee partijen, ik kijk, of er eventueel,een derde partij is,die er voordeel mee kan hebben om de waarheid te verdraaien.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:18 schreef snowgoon het volgende:
[..]
En wat dan nog als iemand er voordeel bij heeft? Maakt dat die persoon gelijk verdacht?
Een stel dat al jarenlang gellukig getrouwd is, maakt jij ineens verdacht omdat de vrouw een aanzienlijke erfenis krijgt na het verongelukken van haar man. Dat is toch wel heel erg simpel he.
Zeker niet. Maar overal wat achter zoeken is ook niet gezond.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:25 schreef PietPrak het volgende:
[..]
Neen, je kijkt naar twee partijen, ik kijk, of er eventueel,een derde partij is,die er voordeel mee kan hebben om de waarheid te verdraaien.
Even een voorbeeld. Vrouw krijgt een ongeluk. Een hoop mensen zien het gebeuren. Echter 1 persoon
" hoort " de laatste woorden van deze vrouw. Volgens deze persoon heeft de verongelukte vrouw gezegt dat zij zelfmoord wilde plegen. Uren later overlijdt de vrouw aan ernstig hersenletsel. Vrouw heeft een aardige levensverzekering voor haar man afgesloten. Verzekeraar betaalt niet uit(Verzekeraar heeft voordeel ). Man blijft berooit achter.
ik stel mij de volgende vragen.
1) kloppen de laatste woorden van deze vrouw?
2) Kon deze vrouw uberhaupt nog spreken? (hersenletsel!!)
3) Heeft de getuige wel het juiste gehoord?
4) Is er een verband tussen de getuige en verzekeraar?
5) Hoe heeft de verzekeraar contact gezocht met de getuige?
Begrijp je wat ik bedoel? Je moet niet alles klakkeloos aannemen.
Idd , levensgevaarlijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:14 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar overal wat achter zoeken is ook niet gezond.
Knap hoor dat selectief reageren. Moet je daar nou veel moeite voor doen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:51 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Idd , levensgevaarlijk.
Voor je het weet pleeg je 'n (zelf)moord.
Minder moeite dan wanneer ik op alle Bullshit hier zou reageren.quote:Op zondag 3 mei 2009 07:29 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Knap hoor dat selectief reageren. Moet je daar nou veel moeite voor doen?
Ja Lambiekje is weer goed bezig he.quote:Op zondag 3 mei 2009 08:44 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Minder moeite dan wanneer ik op alle Bullshit hier zou reageren.
een slechte rechercheur die niet het alibi van de vrouw checkt, plus haar financiele en geestelijke etc situatie...haar relatie tot de plaats,aard van het ongeluk etc..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:18 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Ik had het over gebeurtenissen in het algemeen. Stel jij bij elke rampzalige gebeurtenis af wie daar voordeel bij heeft?
En wat dan nog als iemand er voordeel bij heeft? Maakt dat die persoon gelijk verdacht?
Een stel dat al jarenlang gellukig getrouwd is, maakt jij ineens verdacht omdat de vrouw een aanzienlijke erfenis krijgt na het verongelukken van haar man. Dat is toch wel heel erg simpel he.
Bij moord dien je ten aller tijden Cui Bono toe te passen.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:30 schreef snowgoon het volgende:
Als er bij het ongeluk tekenen zijn dat er opzet of manipulatie in het spel is, dan is het logisch om te gaan kijken waar dat eventueel vandaan zou komen.
Wanneer er geen enkel teken is dat de boel gesaboteerd is, dan gaat men echt niet zoeken naar wie er voordeel bij had en of het misschien toch wel gesaboteerd is.
Leuke oneliner, je weet dat in sec de juridische context er dus wordt gekeken naar een belang/voordeel in de breedste zin van het woord? Zo kan zelfmoord ook een belang zijn (voor de dader), maar dan in dit geval met wat meer secundaire slachtoffers en media aandacht. Dit betekend dus niet meteen dat hij een marionet was van een sinistere NWO partij die uit is op werelddominantie, oid.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Bij moord dien je ten aller tijden Cui Bono toe te passen.
zquote:Op maandag 4 mei 2009 12:39 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Leuke oneliner, je weet dat in sec de juridische context er dus wordt gekeken naar een belang/voordeel in de breedste zin van het woord? Zo kan zelfmoord ook een belang zijn (voor de dader), maar dan in dit geval met wat meer secundaire slachtoffers en media aandacht. Dit betekend dus niet meteen dat hij een marionet was van een sinistere NWO partij die uit is op werelddominantie, oid.
En nu in correct Nederlands?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:12 schreef Schenkstroop het volgende:
Draai het eens om mishcien is het goed om een topic aante maken met: Hoe zou jij de mensheid slaven maken/hoe zou je dat aanpakken? (een betere titel dan de mijne uiteraard maargoed). Es kijken wat voor zieke plannen mensen kunnen bedenken en dan kijken of het echt haalbaar is in tegenstelling tot de praktijk.
Achnee, dan krijge je onzin-dingen.. laatmaar
Is dit het enigste weerwoord wat je op bovenstaande post heb of ga je ook nog inhoudelijke reageren.quote:
Heb ik al een aantal keer gedaan, maar jullie gaan toch niet op punten in die "feiten" van jullie theorieën weerleggen.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:04 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Is dit het enigste weerwoord wat je op bovenstaande post heb of ga je ook nog inhoudelijke reageren.
Ik zou het prettig vinden als je niet zomaar aannamens maakt jegens mij.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:22 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Heb ik al een aantal keer gedaan, maar jullie gaan toch niet op punten in die "feiten" van jullie theorieën weerleggen.
Ben je een beetje met je verkeerde been uit bed gegaan?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:26 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik zou het prettig vinden als je niet zomaar aannamens maakt jegens mij.
Om te stellen dat de aanslag een complot is lijkt mij klinklare onzin.
Maar als je reageert doe dat dan inhoudelijk en ga niet over spelfouten lopen neuzelen. Dan lijkt het alsof je verbaal niet zoveel in huis hebt.
Hij is niet dood, hij wordt nu ondervraagd op een geheime basis op Antarctica.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:47 schreef PietPrak het volgende:
Daarom is ook jammer dat die idioot is overleden. Hij heeft nooit een verklaring af kunnen leggen waarom hij dit gedaan heeft.
Nu ga ik nog 1 stapje verder, dan hou ik ermee op.
Misschien hebben ze hem wel dood laten gaan zodat hij geen verklaring kon afleggen.
Heerlijk die complot theorieen
Gossie , zou best ook nog eens kunnenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:17 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Hij is niet dood, hij wordt nu ondervraagd op een geheime basis op Antarctica.
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Bij moord dien je ten aller tijden Cui Bono toe te passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |