Het lijkt me niet een onschuldig ongeluk nee. Of een aanslag, of iemand die heul erg in de war was.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
net weer de herhaling, puur een aanslag, kan het niets anders noemen...
Ja, die man er naast maakt niet uit...quote:Op donderdag 30 april 2009 12:51 schreef Grimm het volgende:
och och dat meisje.. wat erg dit
Bestuurder hangt al voorover?quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:54 schreef kleefje het volgende:
die bestuurder was gewoon boos omdat ie gisteren geen lintje heeft gekregen.
Niet grappig..quote:Op donderdag 30 april 2009 12:54 schreef kleefje het volgende:
You all got punked, dit was gewoon een filmscene..
Die man telt niet mee?quote:
Nee natuurlijk niet dat maakt niets uitquote:Op donderdag 30 april 2009 12:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, die man er naast maakt niet uit...
inderdaadquote:Op donderdag 30 april 2009 12:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, die man er naast maakt niet uit...
Volgens mij is het gewoon in scene gezet idd.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:40 schreef vosss het volgende:
Dat kan toch haast geen ongeluk zijn lijkt me.
Bizar
Help me even .....quote:Op donderdag 30 april 2009 12:58 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
Is het echt zo moeilijk te bedenken waarom die hond daar bij die auto was?
Eventuele explosieven?quote:
Dit moet een grap zijn....natuurlijk om te kijken of er pedigree pal in die auto lag....quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 13:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit moet een grap zijn....natuurlijk om te kijken of er pedigree pal in die auto lag....
quote:Op donderdag 30 april 2009 13:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit moet een grap zijn....natuurlijk om te kijken of er pedigree pal in die auto lag....
Nee. Die man zie je op andere fotos ook gezellig al liggen als de auto voorbij stuift.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |