Je zag ook al fotografen meelopen en fotograferen toen die Suzuki aan kwam scheuren.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:40 schreef svefn het volgende:
wow ja inderdaad!
opvallend dat er altijd wel iemand in de buurt is die er een perfecte foto van weet te maken trouwens.
dat is wat ik me ook afvraag idd. Je zag die auto pas nadat hij al de nodige mensen had geraakt, die beschadegingen kunnen heel makkelijk zijn 'veroorzaakt' door de mensen waar hij op in reed.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:41 schreef VonHinten het volgende:
Ze zeggen steeds dat de auto 'al beschadigd was'. Bedoelen ze voor die de mensenmenigte inkarde, of toen ie de mensenmenigte uitkwam. Want als je voorruit en motorkap zo kapot zijn als op bovenstaande foto - enkel door mensen te raken - dan lijkt het me sterk dat het dodental 0 blijft
Iemand hier zei dat ie ws ook door een afzetting was gereden, dan zal het voor een deel ook door dat hek gekomen zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:41 schreef VonHinten het volgende:
Ze zeggen steeds dat de auto 'al beschadigd was'. Bedoelen ze voor die de mensenmenigte inkarde, of toen ie de mensenmenigte uitkwam. Want als je voorruit en motorkap zo kapot zijn als op bovenstaande foto - enkel door mensen te raken - dan lijkt het me sterk dat het dodental 0 blijft
Ja, ergens in Apeldoorn moet toch ook iets anders helemaal kapot zijn?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:43 schreef VonHinten het volgende:
Sterker nog, die motorkap kan niet zo ingedeukt zijn door mensen te botsen.
je hebt gelijk idd, die voorkant is te erg beschadigdquote:Op donderdag 30 april 2009 12:43 schreef VonHinten het volgende:
Sterker nog, die motorkap kan niet zo ingedeukt zijn door mensen te botsen.
Idd, vooral die agent is opvallendquote:Op donderdag 30 april 2009 12:42 schreef Klonk het volgende:
bizarre foto, je ziet mensen gewoon nog de andere kant uitkijken...
iddquote:Op donderdag 30 april 2009 12:46 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Idd, vooral die agent is opvallend
net weer de herhaling, puur een aanslag, kan het niets anders noemen...quote:Op donderdag 30 april 2009 12:44 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Iemand hier zei dat ie ws ook door een afzetting was gereden, dan zal het voor een deel ook door dat hek gekomen zijn.
Het lijkt me niet een onschuldig ongeluk nee. Of een aanslag, of iemand die heul erg in de war was.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
net weer de herhaling, puur een aanslag, kan het niets anders noemen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |