Anders maak je je daar even druk om.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:04 schreef starla het volgende:
mensen....we kijken allemaal hier!!!!
JULLIE HOEVEN DUS NIET DE TV TE GAAN PAPEGAAIEN!!!!
Juist. Daardoor zal die auto al zo beschadigd geweest zijn en wellicht onbestuurbaar.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Er staan natuurlijk wel hekken maar als je daar in volle vaart tegen aanrijdt houden die niks tegen.
Het hoeft niet noodzakelijk een aanslag tegen de koninklijke familie te zijn, uiteraard; het zou goed kunnen zijn dat iemand die psychisch in de war is eens flink aandacht wilde trekken, bijvoorbeeld. Maar dat blijft allemaal speculatie.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:05 schreef Greys het volgende:
Maar wat begin je nou met een personenauto tegen een grote bus waarin de leden van het koninklijk huis hóóg zitten, qua aanslag bedoel ik dan?
Ik niet bijv.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:05 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft em aanstaan.
hij had alleen een suzuki swift bij zich meer niet zelfs al was ie tegen de bus aangereden had dat nog niet veel schade aangerichtquote:Op donderdag 30 april 2009 12:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Hij komt precies met hoge snelheid aanrijden als de bus er aan komt. Ook die richting in. Alles is in de verre omtrek afgesloten, dit KAN haast geen toeval zijn, maar een doelbewuste actie.
Dat heb ik gemist dan, dacht dat er enkel een auto door de menigte was gereden die vervolgens tot stilstand kwam tegen die Naald.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je zag al meteen dat er iemand gereanimeerd werd, hartmassage enzo, dus dat het erg was zag je meteen al.
waarschijnlijk was ie al door hekken enzo gereden.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:06 schreef Bluezz het volgende:
Jezusmina![]()
Hoe kwam die auto zo beschadigd???
fz vl 03quote:Op donderdag 30 april 2009 12:05 schreef achterop23 het volgende:
SUZUKI SWIFT 1,3 GS U9
Voertuig
Kenteken Klik hier voor informatie
Voertuigsoort Klik hier voor informatie personenauto
Merk Klik hier voor informatie SUZUKI
Handelsbenaming Klik hier voor informatie SWIFT 1,3 GS U9
Brandstof Klik hier voor informatie Benzine
Vervaldatum APK Info 17-06-2009
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling Klik hier voor informatie 19-06-2006
BPM Klik hier voor informatie ¤ 1985
Motorrijtuigenbelasting Opvragen Motorrijtuigenbelasting
WAM verzekerd geregistreerd Klik hier voor informatie Ja
Door hekken en een mensenmeningte heen rijden.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:06 schreef Bluezz het volgende:
Jezusmina![]()
Aardig gek lijkt me geen gevalletje onwel geworden dan.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:06 schreef Party_P het volgende:
[..]
De weg richting de naald, waar de auto vandaan komt is een recht doorgaande weg, een kleine 300-500m ervoor staan al hekken om auto;s duidelijk te maken dat er niet doorheen gereden mag worden. Schijnbaar is dat genegeerd en heeft iemand erdoorheen gereden en na paar 100 meter door de mensenmenigte heen gereden.
Als er iemand inzit met een bomgordel, of de kofferbak ligt vol met jerrycans benzine of whatever.....quote:Op donderdag 30 april 2009 12:05 schreef Greys het volgende:
Maar wat begin je nou met een personenauto tegen een grote bus waarin de leden van het koninklijk huis hóóg zitten, qua aanslag bedoel ik dan?
Tweakert had het over Rotterdam.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:07 schreef zagevent het volgende:
Had die Tweakert toch gelijk gekregen.![]()
Iemand meer info? Zit hier in de schoolbib.
Door die 14 mensen die hij geramt heeft.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:06 schreef Bluezz het volgende:
Jezusmina![]()
Kerel van Boulevard blij; "Hopelijk gebeurt er iets".quote:Op donderdag 30 april 2009 12:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Je kunt veel zeggen, maar eindelijk is er weer een historische koninginnedag.
ook niet als ie op de tank inreed ofzo?? miss dat benzine dan ontflopt oid?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:06 schreef Party_P het volgende:
[..]
Als de auto de bus had geraakt, waren er in de bus iig geen zwaargewonden gevallen.
het gebeurde: de bus met familie rijdt dequote:
Ja, had 'ie niet tegen dat beeld aan moeten rijdenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:01 schreef ixio het volgende:
die auto heeft absoluut de bus met de koningin willen raken.
ik zei ook alquote:Op donderdag 30 april 2009 12:08 schreef Mikkie het volgende:
Misschien had er wel een bom moeten afgaan, maar is de bestuurder zodanig geraakt door de hekken dat hij dat niet meer kon doen!!!!!!
Ik zou niet teveel films kijken.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:08 schreef mug89 het volgende:
[..]
ook niet als ie op de tank inreed ofzo?? miss dat benzine dan ontflopt oid?
weet niet hoe snel zoiets gaat, maar opzich lijkt het me niet zo fijn hoor
Nee ervoor schijnt ie al iets geramd te hebbenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:08 schreef sander89 het volgende:
[..]
Door die 14 mensen die hij geramt heeft.
Na een paar minuten ging die al open ja, erg voorzichtig gebeurde dat.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zei ook alHebben ze al in de kofferbak van die auto gekeken, wie weet wat ze daar vinden ?
Wtf is dit nou weer voor vergelijking.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:08 schreef werkeend het volgende:
toch weer typisch dat hier meer heisa overgemaakt worden terwijl er meer doden per weekend in het verkeer vallen..
Gek hè. Iemand die door een hele menigte heen beukt, dat gebeurt niet elk weekend.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:08 schreef werkeend het volgende:
toch weer typisch dat hier meer heisa overgemaakt worden terwijl er meer doden per weekend in het verkeer vallen..
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:09 schreef Urquhart het volgende:
Ik dacht in eerste instantie dat dit een soort politie-demonstratie was ofzo
Dat is gelukt.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Het hoeft niet noodzakelijk een aanslag tegen de koninklijke familie te zijn, uiteraard; het zou goed kunnen zijn dat iemand die psychisch in de war is eens flink aandacht wilde trekken, bijvoorbeeld. Maar dat blijft allemaal speculatie.
Dat moet je niet zomaar laten doen door gewone politie agenten hè...quote:Op donderdag 30 april 2009 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zei ook alHebben ze al in de kofferbak van die auto gekeken, wie weet wat ze daar vinden ?
Rot op man, dit is een doelbewuste actie waar 100en mensen bij betrokken zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:08 schreef werkeend het volgende:
Dat zeg ik : verfbommetje 2009.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:10 schreef SCH het volgende:
Het lijkt meer op een verwarde of dronkemansactie dfan op een gerichte aanslag, zo op het eerste gezicht
Dat vraag ik me ook af. Je rijdt enkel jezelf dood tegen een bus. Als het een aanslag op het koningshuis zou zijn geweest, dan is het een vrij domme. Of je moet je kofferbak vol hebben liggen met explosieven, maar dat lijkt geen sprake van te zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:05 schreef Greys het volgende:
ah de kampioen der relativering is er ookquote:Op donderdag 30 april 2009 12:10 schreef SCH het volgende:
Het lijkt meer op een verwarde of dronkemansactie dfan op een gerichte aanslag, zo op het eerste gezicht
ah, ok, dat heb ik even gemist...quote:Op donderdag 30 april 2009 12:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Na een paar minuten ging die al open ja, erg voorzichtig gebeurde dat.
Op 20 seconde na?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:10 schreef SCH het volgende:
Lulquote:Op donderdag 30 april 2009 12:09 schreef Tism het volgende:
Ik had nog wel een explosie verwacht, maar dit is ook best al erg!..![]()
Wat een SENSATIE!!!..
Mja goed, ik vind zo'n complottheorie vaak wel ver gaan. Van de andere kant: als ze met een auto iets moesten uitrichten hadden ze een grote SUV moeten nemen en geen Swift. Dus óf er is iemand psychisch labiel of fysiek onwel geworden, óf er zit meer achter dan enkel het idee de bus te rammen.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, zodat die ramptoeristen niet komen loeren. Je weet wel, die mensen die koste wat het kost alles willen zien en in de weg gaan lopen.quote:
Dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 30 april 2009 12:11 schreef alpeko het volgende:
[..]
De timing was wel eng goed. Precies op het moment van het aanrijden van de bus.
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ah de kampioen der relativering is er ook
Dacht ik ook aan.quote:
Yep, mee eens.. alleen wat wel vreemd is, is dat de bus met het koninklijk gezelschap erg vlakbij was en de auto daarnaartoe op weg leek..quote:Op donderdag 30 april 2009 12:10 schreef SCH het volgende:
Er gebeurt niet echt veel met zo'n bus als 'ie door zo'n klein kutautootje geraakt wordt.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Stel dat ie de bus van het koningshuis had geraakt. Dan hadden we pas de poppen aan het dansen gehad.
Gepland, met iemand uit het publiek, kan niet anders dan dat hij van te voren werd verteld dat die bus er bijna aankwamquote:Op donderdag 30 april 2009 12:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Op 20 seconde na?
Dat klinkt als redelijk precies.
De kampioen der relativering heeft gelijk: het lijkt meer op een verwarde actie.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ah de kampioen der relativering is er ook
Doe eens normaal, man. Ben je nu mod of niet?quote:
Zat er een mexicaan in die auto?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:11 schreef TheVulture het volgende:
De Mexicaanse griep is trouwens ook gearriveerd in Nederland, er gebeurd wel van alles ineens
nou heel typischquote:Op donderdag 30 april 2009 12:08 schreef werkeend het volgende:
als het een profesionele aanslag was zouden we geen koninklijke familie meer hebben. Die gaan niet met een onwijs gare auto proberen een bewegend doel te raken net op het moment dat deze langs zou rijden..quote:Op donderdag 30 april 2009 12:10 schreef SCH het volgende:
nou ja.. je weet 't gewoon niet.. het is best dom om het met een personenauto tegen een bus proberen op te nemen, als het inderdaad een aanslag wasquote:Op donderdag 30 april 2009 12:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja goed, ik vind zo'n complottheorie vaak wel ver gaan. Van de andere kant: als ze met een auto iets moesten uitrichten hadden ze een grote SUV moeten nemen en geen Swift. Dus óf er is iemand psychisch labiel of fysiek onwel geworden, óf er zit meer achter dan enkel het idee de bus te rammen.
In het middenoosten gebruiken ze ezels nog als aanslag vehikels...quote:Op donderdag 30 april 2009 12:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja goed, ik vind zo'n complottheorie vaak wel ver gaan. Van de andere kant: als ze met een auto iets moesten uitrichten hadden ze een grote SUV moeten nemen en geen Swift. Dus óf er is iemand psychisch labiel of fysiek onwel geworden, óf er zit meer achter dan enkel het idee de bus te rammen.
maar net de bus missen. Al beschadigd voor de crash tegen dat hek, dus doelbewust door publiek heengereden.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
De kampioen der relativering heeft gelijk: het lijkt meer op een verwarde actie.
Dat maakt niet uit, het feit alleen al dat die hem raakt is al genoeg.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:12 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Er gebeurt niet echt veel met zo'n bus als 'ie door zo'n klein kutautootje geraakt wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |