die in de auto zat denk ik?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:03 schreef TheArt het volgende:
Er is een dode. Ooggetuigenverslag op Radio 1.
True, maar vind het gewoon hoe makkelijk dit kan.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Een auto die hard rijdt is toch lastig tegen te houden..
nee idd.. gek..quote:Op donderdag 30 april 2009 12:04 schreef N.icka het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe die auto daar nu heeft kunnen rijden
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:02 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Het is een man toch?
En wtf is de Naald?
Hm, het is toch allemaal wat erger dan dat het er in eerste instantie uit zag.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:03 schreef TheArt het volgende:
Er is een dode. Ooggetuigenverslag op Radio 1.
Er staan natuurlijk wel hekken maar als je daar in volle vaart tegen aanrijdt houden die niks tegen.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:04 schreef N.icka het volgende:
wathijzeiquote:Op donderdag 30 april 2009 12:02 schreef BVO het volgende:
[..]
En wellicht nog wat doden. Wat een lol.
Debiel.
Je zag al meteen dat er iemand gereanimeerd werd, hartmassage enzo, dus dat het erg was zag je meteen al.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hm, het is toch allemaal wat erger dan dat het er in eerste instantie uit zag.
De weg richting de naald, waar de auto vandaan komt is een recht doorgaande weg, een kleine 300-500m ervoor staan al hekken om auto;s duidelijk te maken dat er niet doorheen gereden mag worden. Schijnbaar is dat genegeerd en heeft iemand erdoorheen gereden en na paar 100 meter door de mensenmenigte heen gereden.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:04 schreef N.icka het volgende:
Al vrij snel zag je reanimaties.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hm, het is toch allemaal wat erger dan dat het er in eerste instantie uit zag.
Nou. Jottem.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Je kunt veel zeggen, maar eindelijk is er weer een historische koninginnedag.
Ik gok dat dit een variant is op het verfbommetje.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:05 schreef Greys het volgende:
Maar wat begin je nou met een personenauto tegen een grote bus waarin de leden van het koninklijk huis hķķg zitten, qua aanslag bedoel ik dan?
Als de auto de bus had geraakt, waren er in de bus iig geen zwaargewonden gevallen.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:05 schreef Greys het volgende:
Maar wat begin je nou met een personenauto tegen een grote bus waarin de leden van het koninklijk huis hķķg zitten, qua aanslag bedoel ik dan?
Nou, lekker dan.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Lol thijs (petro hier), ramptoerist. En de caps komen vast welquote:Op donderdag 30 april 2009 12:05 schreef Disorder het volgende:
Iemand caps?
dan was het wel memorabel voor hem/haarquote:Op donderdag 30 april 2009 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou. Jottem.
Had je ook zo gereageerd als een familielid van je was aangereden?
Gast.. doe es ff normaal joh.. waar heb jij je grijze cellen zitten..quote:Op donderdag 30 april 2009 12:05 schreef Asskicker14 het volgende:
De weg richting de naald, waar de auto vandaan komt is een recht doorgaande weg, een kleine 300-500m ervoor staan al hekken om auto;s duidelijk te maken dat er niet doorheen gereden mag worden. Schijnbaar is dat genegeerd en heeft iemand erdoorheen gereden en na paar 100 meter door de mensenmenigte heen gereden.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:06 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Je kan daar toch helemaal niet rijden nu?
Het staat daar tien rijen dik, het zou me verbazen als het er niet meer dan 14 zijnquote:Op donderdag 30 april 2009 12:06 schreef Desunoto het volgende:
Die auto heeft dus 14 mensen geraakt?
ik ook maar er waren al 5 pagina'squote:Op donderdag 30 april 2009 12:06 schreef zoalshetis het volgende:
ik wilde er nog een topic over aanmaken.
als dat toch een paar honderd meter verbod is, dan is het toch wel onwaarschijnlijk dat het iemand betrof die een beroerte of zo achter het stuur heeft gekregen.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:05 schreef Party_P het volgende:
[..]
De weg richting de naald, waar de auto vandaan komt is een recht doorgaande weg, een kleine 300-500m ervoor staan al hekken om auto;s duidelijk te maken dat er niet doorheen gereden mag worden. Schijnbaar is dat genegeerd en heeft iemand erdoorheen gereden en na paar 100 meter door de mensenmenigte heen gereden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |