ook niet als ie op de tank inreed ofzo?? miss dat benzine dan ontflopt oid?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:06 schreef Party_P het volgende:
[..]
Als de auto de bus had geraakt, waren er in de bus iig geen zwaargewonden gevallen.
het gebeurde: de bus met familie rijdt dequote:
Ja, had 'ie niet tegen dat beeld aan moeten rijdenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:01 schreef ixio het volgende:
die auto heeft absoluut de bus met de koningin willen raken.
ik zei ook alquote:Op donderdag 30 april 2009 12:08 schreef Mikkie het volgende:
Misschien had er wel een bom moeten afgaan, maar is de bestuurder zodanig geraakt door de hekken dat hij dat niet meer kon doen!!!!!!
Ik zou niet teveel films kijken.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:08 schreef mug89 het volgende:
[..]
ook niet als ie op de tank inreed ofzo?? miss dat benzine dan ontflopt oid?
weet niet hoe snel zoiets gaat, maar opzich lijkt het me niet zo fijn hoor
Nee ervoor schijnt ie al iets geramd te hebbenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:08 schreef sander89 het volgende:
[..]
Door die 14 mensen die hij geramt heeft.
Na een paar minuten ging die al open ja, erg voorzichtig gebeurde dat.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zei ook alHebben ze al in de kofferbak van die auto gekeken, wie weet wat ze daar vinden ?
Wtf is dit nou weer voor vergelijking.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:08 schreef werkeend het volgende:
toch weer typisch dat hier meer heisa overgemaakt worden terwijl er meer doden per weekend in het verkeer vallen..
Gek hè. Iemand die door een hele menigte heen beukt, dat gebeurt niet elk weekend.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:08 schreef werkeend het volgende:
toch weer typisch dat hier meer heisa overgemaakt worden terwijl er meer doden per weekend in het verkeer vallen..
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:09 schreef Urquhart het volgende:
Ik dacht in eerste instantie dat dit een soort politie-demonstratie was ofzo
Dat is gelukt.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Het hoeft niet noodzakelijk een aanslag tegen de koninklijke familie te zijn, uiteraard; het zou goed kunnen zijn dat iemand die psychisch in de war is eens flink aandacht wilde trekken, bijvoorbeeld. Maar dat blijft allemaal speculatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |