mogguhquote:
Zonder sigarettenquote:Op donderdag 30 april 2009 11:36 schreef Spooky4u het volgende:
12u extra op Renate inhakken is ook leuk
joh weer een aandachtsmoment, die blijft toch welquote:Op donderdag 30 april 2009 11:35 schreef Flabberguest het volgende:
Ik wil mn credit terug, heb goffer net gestemd dat ze geen peuken meer mag!
indd. Nu zegt ze dat het niet door de rest komt etc. Maar het was echt wel direct gevolg van wat ze hoorde tijdens het afluisteren van M & A.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens mij werd Renate para toen ze Marielin en haar grote vijand Amber over hoorden praten.
Ik dacht dat die polls geen credits kostten?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:29 schreef Juud79 het volgende:
De Poll over het fietsen sluit over een half uurtje.
Ze was al para bij binnenkomst.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens mij werd Renate para toen ze Marielin en haar grote vijand Amber over haar hoorden praten.
wel dus, mijn credits zijn op, ik ga geen nieuwe kopen als elke poll credits kost dus jullie moeten het maar doen :pquote:Op donderdag 30 april 2009 11:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik dacht dat die polls geen credits kostten?
De redactie leest mee toch.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:42 schreef Jimbo het volgende:
als enate er uit gaat, ga ik dr el ...als ik maar wel op tijd voor pinkpop terug ben![]()
Psychologische peptalk van Bobby.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:42 schreef Maanvis het volgende:
streamloggen, mensen. wij kunnen geen streams zien!
kijk dan ff in het streamverslagen topicquote:Op donderdag 30 april 2009 11:42 schreef Maanvis het volgende:
Zolang mogelijk omhoog houden totdat er echt nix meer te redden isquote:
daarom dusquote:
Das de eerste keer dat ze het spel snapt.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zit hier voor mezelf, snap jullie maar dat boeit me niet.
Wat een egotripper
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:42 schreef mazaru het volgende:
Halverwege de berg? Ze staat nog onderaan de berg, haar veters te strikken
die wordt niet snel genoeg geupdatequote:Op donderdag 30 april 2009 11:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
kijk dan ff in het streamverslagen topic
Niet snel genoeg geupdatequote:Op donderdag 30 april 2009 11:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die wordt niet snel genoeg geupdate. wil het live meemaken he
.
PS: Ik ben veeleisend maar mijn dankbaarheid is net zo groot!
Oke bij deze ben ik je eerste Fan. Tenminste je doucht wel tochquote:
Dit 'mis' jequote:Op donderdag 30 april 2009 11:42 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind het altijd zo zonde van de zuurstof om tegen zulk soort mensen aan te pratenquote:Op donderdag 30 april 2009 11:50 schreef Spooky4u het volgende:
Bobby pakt het niet verkeerd aan hoor.
Hmm, dood blijft ze ook in de bunker.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo zonde van de zuurstof om tegen zulk soort mensen aan te praten
begrijp is het goed dat als ze op dit moment zelf weggaat dat geen 2500 kost?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:50 schreef logicc123 het volgende:
Al Gaat Renate nou binnen 12 uur weg.
Dan kan ze worden gediskwalificeerd.
Kan ze vervangen worden.
Win-win-win situatie
Renate kan zo snel mogelijk naar huis
De groep behoud het prijzengeld
De redactie verliest niet zo snel 1 speler uit het spel.
Ze zit alleen maar bokkig te kijken terwijl hij praat en wacht op het moment dat ze haar eigen punt weer neer kan zetten. Hij wordt als opstapje voor haar zelfovertuiging gebruikt en verspilt inderdaad zijn tijd.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo zonde van de zuurstof om tegen zulk soort mensen aan te praten
haar 6 broers en zussen, verders niemand denk ik als ik haar zo hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 11:52 schreef Spooky4u het volgende:
Wie gaat er bij de bunker bij de exit staan om Renate te onthalen?
Exact.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zit alleen maar bokkig te kijken terwijl hij praat en wacht op het moment dat ze haar eigen punt weer neer kan zetten. Hij wordt als opstapje voor haar zelfovertuiging gebruikt en verspilt inderdaad zijn tijd.
Als ze NU wegggaat bedoel je?, Dat weet ik niet. Maar het is wel zo dat als ze na haar bedenktijd weggaat het 2500 kost.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:53 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
begrijp is het goed dat als ze op dit moment zelf weggaat dat geen 2500 kost?
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:54 schreef Ravenna29 het volgende:
Sorry Maanvis ik heb even de streams zonder geluid. De tv is even indrukwekkender. Is gewoon een debiel met een auto door de menigte gereden in Apeldoorn.
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:54 schreef Ravenna29 het volgende:
Sorry Maanvis ik heb even de streams zonder geluid. De tv is even indrukwekkender. Is gewoon een debiel met een auto door de menigte gereden in Apeldoorn.
Nee inderdaad, het is beslist een vergissing geweest. Dit mens is een vat vol problemen.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:54 schreef Susi het volgende:
[..]
Exact.
Geen idéé hoe dat mens daar ooit binnen is gekomen.
diskwalificeren waarvoor?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:54 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Als ze NU wegggaat bedoel je?, Dat weet ik niet. Maar het is wel zo dat als ze na haar bedenktijd weggaat het 2500 kost.
De redactie kan hier misschien onderuit komen als ze willen, om haar nu weg te laten gaan. En haar dan te diskwalificeren.
(dit is geen bestaande regel, maar een tip voor redactie!)
Als ze nu weggaat, dan volgt ze de regels niet op. Ze moet volgens de regels 12 uur blijven.quote:
ja hoor , ook koud , en mn plasser Pietje mag iedereen zienquote:Op donderdag 30 april 2009 11:49 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Oke bij deze ben ik je eerste Fan. Tenminste je doucht wel toch![]()
Lijkt me een mooi moment voor een nieuwe poll. Renate eruit, Jimbo erin
Ik zie het voordeel voor haarzelf niet (behalve het fijne bed en sigaretten dan, maar die heeft ze buiten ookquote:Op donderdag 30 april 2009 11:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Bobby probeert op slinkse wijze op Renate in te praten. Als ze haar 12 uur neemt en daarna vrijwillig weggaat, kan ze 12 uur terror verwachten. De andere optie is volgens Bobby deals maken. Als ze 24 uur blijft en wacht tot de streamers haar wegstemmen, kan ze (onredelijke) eisen stellen: alle sigaretten krijgen, keuze van bed, enz.
Als ze daar voor kiest moeten we haar eigenlijk juist niet wegstemmen. Dan moet ze nog een week blijven en dan eens kijken hoe de groep haar gaat belonen voor de chantage..
Loopt al topic over in NWSquote:Op donderdag 30 april 2009 11:54 schreef Susi het volgende:
[..]!
Wát ? Kun je mij misschien op de hoogte houden, ik zit in het buitenland en heb geen Nederlandse tv
Ja, en dan gaat ze de gevangenis inquote:Op donderdag 30 april 2009 11:56 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Als ze nu weggaat, dan volgt ze de regels niet op. Ze moet volgens de regels 12 uur blijven.
(zo heb ik het begrepen)
met een knuppelquote:Op donderdag 30 april 2009 11:52 schreef Spooky4u het volgende:
Wie gaat er bij de bunker bij de exit staan om Renate te onthalen?
wtf... dat is wel erg schokkend, wie doet nou zoiets?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:54 schreef Ravenna29 het volgende:
omg lulzquote:
ok, dat klopt ja. Dan is Bobby echt goed bezig. Haar de 12 uur zo prettig mogelijk laten hebben, en er voor zorgen dat ze nog langer blijft totdat het publiek haar wegstemt (zodat die 2500 in de pot blijft)quote:Op donderdag 30 april 2009 11:56 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Als ze nu weggaat, dan volgt ze de regels niet op. Ze moet volgens de regels 12 uur blijven.
(zo heb ik het begrepen)
van mij mogen Bram & Bart haar er persoonlijk uit trekken en er een back up overlever inzetten .... zonder dat die 2500 van de pot afgaat ........quote:Op donderdag 30 april 2009 11:50 schreef logicc123 het volgende:
Al Gaat Renate nou binnen 12 uur weg.
Dan kan ze worden gediskwalificeerd.
Kan ze vervangen worden.
Win-win-win situatie
Renate kan zo snel mogelijk naar huis
De groep behoud het prijzengeld
De redactie verliest niet zo snel 1 speler uit het spel.
De keuze isquote:Op donderdag 30 april 2009 11:57 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Ik zie het voordeel voor haarzelf niet (behalve het fijne bed en sigaretten dan, maar die heeft ze buiten ook)
top!! Bobby rulesquote:Op donderdag 30 april 2009 12:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De keuze is
a) 12 uur moeten blijven en geterroriseerd worden
b) 24 uur moeten blijven op comfortabele manier.
waar kan ik me opgeven als Back-Up ?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:59 schreef snetje het volgende:
[..]
van mij mogen Bram & Bart haar er persoonlijk uit trekken en er een back up overlever inzetten .... zonder dat die 2500 van de pot afgaat ........
je laat iets waar je zo hard aan gewerkt hebt toch niet zomaar kapot maken door de eerste beste ik ik ik ik ik wil sigaretten en eten bleerkop ....![]()
Bobby doet het goed btw
wedden dat GTA de schuld krijgtquote:Op donderdag 30 april 2009 12:03 schreef Chanel5 het volgende:
er zijn enkele beelden van, waarschijnlijk al door de menigte gereden, zwaar beschadigd rijdt de auto door richting de bus waar de koninklijke familie in zit maar eindigd, voordat hij deze bereikt, tegen een gedenknaald
ja, janksmoelquote:Op donderdag 30 april 2009 12:03 schreef Kwaliteit het volgende:
Goedemiddag
ZEIKT ZE NU NOG STEEDS
jezus...
ze is nu volgens mij al op de tour van "ik hoop dat ik eruit gestemd word"quote:
die blijft wel , maar ze mag dr wel als eerste uitvan mequote:Op donderdag 30 april 2009 12:05 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
ze is nu volgens mij al op de tour van "ik hoop dat ik eruit gestemd word"
ipv
ik wil er nu uit....
zit ik er vanavond nog inquote:Op donderdag 30 april 2009 12:08 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Dus met spoed een nieuwe poll. Jij erin, Zij eruit en geen geld uit de pot.
Ze blijftquote:Op donderdag 30 april 2009 12:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zit ik er vanavond nog inpak mn koffer zo in , regel het wel met werk
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:12 schreef mazaru het volgende:
En de varkensgriep is ook al in Nederland. Wat een feest vandaag
laat maar, want ze blijft tot de eleiminatiequote:Op donderdag 30 april 2009 12:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zit ik er vanavond nog inpak mn koffer zo in , regel het wel met werk
Was het allemaal live te zien op tv dat die auto inreed op die mensen?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:13 schreef Jimbo het volgende:
@ned1, ze hadden beter even de auto goed kunnen checken , dalijk doet ie boem
no way, we laten haar zitten, kan je lachenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:13 schreef Jimbo het volgende:
ze blijft..máár ze wil eruit gestemt worden
en natuuuuuuurlijk doen wij háár dat pleziertje gunnen :A
Pffffffffffffffffff morgen gaat ze weerquote:
vind ik echt schappelijk, ze had ook de sigaretten van de rokenden kunnen opeisenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:15 schreef JediMasterLucia het volgende:
ze heeft dan wel beschikking over de sigaretten van de anderen die niet roken
dan had ze die tegen zich gehad, dus dit is beterquote:Op donderdag 30 april 2009 12:16 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
vind ik echt schappelijk, ze had ook de sigaretten van de rokenden kunnen opeisen
sow ik dacht effe andere stream kijken vrolijk zwaaiende mensen.. ik zit net 15 seconden te kijken en KNAL... SCHEUR.. BOEM!!!quote:Op donderdag 30 april 2009 12:14 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Was het allemaal live te zien op tv dat die auto inreed op die mensen?
renate gaf gisteren toch aan dat ze gewoon bleef?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:23 schreef beequeen het volgende:
Renate heeft gisteren dus al haar 24 uur aangevraagd. Amber baalt dat de redactie de bewoners niet op de hoogte heeft gesteld. Dan hadden ze meer tijd gehad om haar te overtuigen te blijven.
Foutje van het hokje?
Of Renate heeft het expres niet verteld...quote:Op donderdag 30 april 2009 12:23 schreef beequeen het volgende:
Renate heeft gisteren dus al haar 24 uur aangevraagd. Amber baalt dat de redactie de bewoners niet op de hoogte heeft gesteld. Dan hadden ze meer tijd gehad om haar te overtuigen te blijven.
Foutje van het hokje?
Juist niet, ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren als ze zaterdag niet weggestemd word. Dan moeten de andere bewoners nl kiezen voor een huistiran of 2500 euro minder prijsgeld.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:27 schreef Fikkert2 het volgende:
hoe dan ook, laat dr maar lekker weg gaan, geen zin meer om dr gezeik aan te horen !
ik wacht nogsteeds op the big boom , maar die is dr nietquote:Op donderdag 30 april 2009 12:25 schreef Dottey het volgende:
[..]
sow ik dacht effe andere stream kijken vrolijk zwaaiende mensen.. ik zit net 15 seconden te kijken en KNAL... SCHEUR.. BOEM!!!
mijn god 14 gewonden! tig reanimeren!
een van die gasten in de auto is eruit gevallen!
renaartequote:Op donderdag 30 april 2009 12:27 schreef Dylanesque het volgende:
Wat een onzin van renate'Ja dat verhaal van Bobby ging ene oor in en andere weer uit', maar ondertussen wel zijn voorgestelde deal van de sigaretten inpikken gebruiken
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:31 schreef D. het volgende:
geheel off-topic, maar wou toch even delen wat ik o.a. op de kindermarkt heb gekocht
(foto is van MP)
[ afbeelding ]
Zou kunnen. Ik weet niet wat de regels zijn omtrent die 24 uur.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:27 schreef lunareclipse het volgende:
Of Renate heeft het expres niet verteld...
dan ga je spijt krijgen van je eigen nieuwsgierigheid hehequote:Op donderdag 30 april 2009 12:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Juist niet, ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren als ze zaterdag niet weggestemd word.
om eerlijk te zijn vind ik het wel tof, ze kan de andere deelnemers haar wensen opleggen en ik vraag mij af hoeveel ze kan eisen voor die 2500 euroquote:
Er liep net een agent met een hond. Hond heeft niks gevonden. Ik zag het gebeuren en zit nog te trillen op mijn stoel.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:30 schreef Jimbo het volgende:
ik wacht nogsteeds op the big boom , maar die is dr niet
Dat is waarquote:Op donderdag 30 april 2009 12:19 schreef Marrije het volgende:
Nou Susi, we zijn niet meer de enigen die geen Koninginnedag vieren.
Alle festiviteiten voor de hele dag zijn afgelast.
Streaaaaaam!
eens kijken als ik nuchter benquote:Op donderdag 30 april 2009 12:15 schreef Gert het volgende:
Beste mensen,
Even offtopic: wie heeft er zin om een dagje op de redactie van The Bunker te zitten en mee te helpen met het schrijven van stukjes voor The Bunker-site en FOK! ?
Aanmelden kan nog steeds, in dit topic: Meehelpen aan de Bunker op de redactie? Meld je aan!
Da kan niequote:Op donderdag 30 april 2009 12:39 schreef Susi het volgende:
Ik heb de streams maar afgezet, even belangrijkere zaken
Bovendien geen Renate
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |