Ik vind het altijd zo zonde van de zuurstof om tegen zulk soort mensen aan te pratenquote:Op donderdag 30 april 2009 11:50 schreef Spooky4u het volgende:
Bobby pakt het niet verkeerd aan hoor.
Hmm, dood blijft ze ook in de bunker.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo zonde van de zuurstof om tegen zulk soort mensen aan te praten
begrijp is het goed dat als ze op dit moment zelf weggaat dat geen 2500 kost?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:50 schreef logicc123 het volgende:
Al Gaat Renate nou binnen 12 uur weg.
Dan kan ze worden gediskwalificeerd.
Kan ze vervangen worden.
Win-win-win situatie
Renate kan zo snel mogelijk naar huis
De groep behoud het prijzengeld
De redactie verliest niet zo snel 1 speler uit het spel.
Ze zit alleen maar bokkig te kijken terwijl hij praat en wacht op het moment dat ze haar eigen punt weer neer kan zetten. Hij wordt als opstapje voor haar zelfovertuiging gebruikt en verspilt inderdaad zijn tijd.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo zonde van de zuurstof om tegen zulk soort mensen aan te praten
haar 6 broers en zussen, verders niemand denk ik als ik haar zo hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 11:52 schreef Spooky4u het volgende:
Wie gaat er bij de bunker bij de exit staan om Renate te onthalen?
Exact.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zit alleen maar bokkig te kijken terwijl hij praat en wacht op het moment dat ze haar eigen punt weer neer kan zetten. Hij wordt als opstapje voor haar zelfovertuiging gebruikt en verspilt inderdaad zijn tijd.
Als ze NU wegggaat bedoel je?, Dat weet ik niet. Maar het is wel zo dat als ze na haar bedenktijd weggaat het 2500 kost.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:53 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
begrijp is het goed dat als ze op dit moment zelf weggaat dat geen 2500 kost?
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:54 schreef Ravenna29 het volgende:
Sorry Maanvis ik heb even de streams zonder geluid. De tv is even indrukwekkender. Is gewoon een debiel met een auto door de menigte gereden in Apeldoorn.
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:54 schreef Ravenna29 het volgende:
Sorry Maanvis ik heb even de streams zonder geluid. De tv is even indrukwekkender. Is gewoon een debiel met een auto door de menigte gereden in Apeldoorn.
Nee inderdaad, het is beslist een vergissing geweest. Dit mens is een vat vol problemen.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:54 schreef Susi het volgende:
[..]
Exact.
Geen idéé hoe dat mens daar ooit binnen is gekomen.
diskwalificeren waarvoor?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:54 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Als ze NU wegggaat bedoel je?, Dat weet ik niet. Maar het is wel zo dat als ze na haar bedenktijd weggaat het 2500 kost.
De redactie kan hier misschien onderuit komen als ze willen, om haar nu weg te laten gaan. En haar dan te diskwalificeren.
(dit is geen bestaande regel, maar een tip voor redactie!)
Als ze nu weggaat, dan volgt ze de regels niet op. Ze moet volgens de regels 12 uur blijven.quote:
ja hoor , ook koud , en mn plasser Pietje mag iedereen zienquote:Op donderdag 30 april 2009 11:49 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Oke bij deze ben ik je eerste Fan. Tenminste je doucht wel toch![]()
Lijkt me een mooi moment voor een nieuwe poll. Renate eruit, Jimbo erin
Ik zie het voordeel voor haarzelf niet (behalve het fijne bed en sigaretten dan, maar die heeft ze buiten ookquote:Op donderdag 30 april 2009 11:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Bobby probeert op slinkse wijze op Renate in te praten. Als ze haar 12 uur neemt en daarna vrijwillig weggaat, kan ze 12 uur terror verwachten. De andere optie is volgens Bobby deals maken. Als ze 24 uur blijft en wacht tot de streamers haar wegstemmen, kan ze (onredelijke) eisen stellen: alle sigaretten krijgen, keuze van bed, enz.
Als ze daar voor kiest moeten we haar eigenlijk juist niet wegstemmen. Dan moet ze nog een week blijven en dan eens kijken hoe de groep haar gaat belonen voor de chantage..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |