Loopt al topic over in NWSquote:Op donderdag 30 april 2009 11:54 schreef Susi het volgende:
[..]!
Wát ? Kun je mij misschien op de hoogte houden, ik zit in het buitenland en heb geen Nederlandse tv
Ja, en dan gaat ze de gevangenis inquote:Op donderdag 30 april 2009 11:56 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Als ze nu weggaat, dan volgt ze de regels niet op. Ze moet volgens de regels 12 uur blijven.
(zo heb ik het begrepen)
met een knuppelquote:Op donderdag 30 april 2009 11:52 schreef Spooky4u het volgende:
Wie gaat er bij de bunker bij de exit staan om Renate te onthalen?
wtf... dat is wel erg schokkend, wie doet nou zoiets?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:54 schreef Ravenna29 het volgende:
Sorry Maanvis ik heb even de streams zonder geluid. De tv is even indrukwekkender. Is gewoon een debiel met een auto door de menigte gereden in Apeldoorn.
omg lulzquote:
ok, dat klopt ja. Dan is Bobby echt goed bezig. Haar de 12 uur zo prettig mogelijk laten hebben, en er voor zorgen dat ze nog langer blijft totdat het publiek haar wegstemt (zodat die 2500 in de pot blijft)quote:Op donderdag 30 april 2009 11:56 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Als ze nu weggaat, dan volgt ze de regels niet op. Ze moet volgens de regels 12 uur blijven.
(zo heb ik het begrepen)
van mij mogen Bram & Bart haar er persoonlijk uit trekken en er een back up overlever inzetten .... zonder dat die 2500 van de pot afgaat ........quote:Op donderdag 30 april 2009 11:50 schreef logicc123 het volgende:
Al Gaat Renate nou binnen 12 uur weg.
Dan kan ze worden gediskwalificeerd.
Kan ze vervangen worden.
Win-win-win situatie
Renate kan zo snel mogelijk naar huis
De groep behoud het prijzengeld
De redactie verliest niet zo snel 1 speler uit het spel.
De keuze isquote:Op donderdag 30 april 2009 11:57 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Ik zie het voordeel voor haarzelf niet (behalve het fijne bed en sigaretten dan, maar die heeft ze buiten ook)
top!! Bobby rulesquote:Op donderdag 30 april 2009 12:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De keuze is
a) 12 uur moeten blijven en geterroriseerd worden
b) 24 uur moeten blijven op comfortabele manier.
waar kan ik me opgeven als Back-Up ?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:59 schreef snetje het volgende:
[..]
van mij mogen Bram & Bart haar er persoonlijk uit trekken en er een back up overlever inzetten .... zonder dat die 2500 van de pot afgaat ........
je laat iets waar je zo hard aan gewerkt hebt toch niet zomaar kapot maken door de eerste beste ik ik ik ik ik wil sigaretten en eten bleerkop ....![]()
Bobby doet het goed btw
wedden dat GTA de schuld krijgtquote:Op donderdag 30 april 2009 12:03 schreef Chanel5 het volgende:
er zijn enkele beelden van, waarschijnlijk al door de menigte gereden, zwaar beschadigd rijdt de auto door richting de bus waar de koninklijke familie in zit maar eindigd, voordat hij deze bereikt, tegen een gedenknaald
ja, janksmoelquote:Op donderdag 30 april 2009 12:03 schreef Kwaliteit het volgende:
Goedemiddag
ZEIKT ZE NU NOG STEEDS
jezus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |