Ik ook niet, dus vandaar dat ik hier ook ben de hele dagquote:Op donderdag 30 april 2009 10:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet in NL dus vandaar
Af en toe is ze best grappig.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:58 schreef lunareclipse het volgende:
Wat lult die Renate nou! Over snabbelen en cashen als gevolg van de Bunker.
Hoewel; reclame maken voor antidepressiva is wel goed gevonden.
Pim is duidelijk het 5e wiel aan de wagenquote:Op donderdag 30 april 2009 10:49 schreef Pearlbitch het volgende:
zoals ik het nu zie is de groep al in tweeën opgedeeld
Enerzijds Eline - Amber - Bobby -Jeroen
Anderzijds Renate - Marielin - Peter
Onze noeste "marinier" Pim kan ik nog niet helemaal plaatsen.
Met een stem als de vieze man 'oooh dan krijg ik ballen in mn buik'.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:59 schreef logicc123 het volgende:
Renate maakt een grapje!
Ze heeft het over eventuele snabbels na het programma.
Ze ziet zich zelf dan wel in een anti-depresiva reclame,"Wil je ook een lekkere prozac , kom dan bij mij"!
Je kunt je toch wassen.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:05 schreef Susi het volgende:
Mensen, dat is toch vies, niet douchen als je ongesteld bent
Ja, en al 3 dagen niet douchen terwijl je ongesteld bent is ronduit ranzigquote:Op donderdag 30 april 2009 11:05 schreef Susi het volgende:
Je gaat van een vlees naar een bloedlul.....Echt waar hoor.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:05 schreef Susi het volgende:
ze heeft gisteren toch gedouched...dus 3 dagen klopt nie...maar anyways...uberhaubt niet douchenquote:Op donderdag 30 april 2009 11:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en al 3 dagen niet douchen terwijl je ongesteld bent is ronduit ranzig
Niet uit zichzelf en ik weet eigenlijk niet of ze zich na de ruzie met Amber nog gewassen heeft. Staat misschien wel in het streamverslag?quote:
Weten we zeker dat het 3 dagen is?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en al 3 dagen niet douchen terwijl je ongesteld bent is ronduit ranzig
quote:Op donderdag 30 april 2009 10:40 schreef D. het volgende:
[..]
Met z'n allen in de Bunker
Een douche is iets waar ik naar hunker
Maar Renate; plakkend, zwetend en onder het bloed
Zij wil niet douchen, da's toch niet goed?
Haar flamoes kit zo toch dicht?
Een douche voor haar lijkt mij verplicht
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:05 schreef Susi het volgende:
Zo'n opmerking kreeg ik mee uit de streamverslagen..... dus als dat niet klopt dan loopt Amber nogal te stangen met haar 3 dagen.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:09 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Weten we zeker dat het 3 dagen is?
Ik ga altijd iedere dag, in de zomer zelfs wel twee keer. Ik hou dr van.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:11 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
is ook vies,
ik ga echt iedere dag als ik ongesteld ben, ik moet er niet aan denken om niet te douchen, iieuw
Het is Zijn wilquote:Op donderdag 30 april 2009 11:11 schreef Biancavia het volgende:
Sowieso, stom dat ze ongesteld is, daar heeft God toch de pil voor uitgevonden, zodat je tijdens vakanties en bunkersonline niet hoeft te bloeden!
ik ook, is ook lekker voor de ontspanningquote:Op donderdag 30 april 2009 11:12 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik ga altijd iedere dag, in de zomer zelfs wel twee keer. Ik hou dr van.
ja en dan minstens 20 minquote:Op donderdag 30 april 2009 11:13 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ik ook, is ook lekker voor de ontspanning![]()
douchen
Ik dacht van Amber te begrijpen dat het ze gister niet heeft gedoucht (=1 dag), evengoed wel vies hoor, maar of het nou 3 dagen was ?!quote:Op donderdag 30 april 2009 11:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo'n opmerking kreeg ik mee uit de streamverslagen..... dus als dat niet klopt dan loopt Amber nogal te stangen met haar 3 dagen.
precies, heerlijkquote:
Evengoed smerig, je moet gewoon elke dag douchen en helemaal als je ongsteld bent.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:14 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Ik dacht van Amber te begrijpen dat het ze gister niet heeft gedoucht (=1 dag), evengoed wel vies hoor, maar of het nou 3 dagen was ?!
gisteren heeft ze gedouched er waren nog caps geloof ik van drquote:Op donderdag 30 april 2009 11:14 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Ik dacht van Amber te begrijpen dat het ze gister niet heeft gedoucht (=1 dag), evengoed wel vies hoor, maar of het nou 3 dagen was ?!
50, dat zal m leren te zeiken om een truiquote:Op donderdag 30 april 2009 11:14 schreef logicc123 het volgende:
hebben jullie de nieuwe Poll al gezien,
Moet Bobby 20, 35, 50 km fietsen?
zoiets dacht ik ook gelezen te hebben nu je het zegtquote:Op donderdag 30 april 2009 11:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
gisteren heeft ze gedouched er waren nog caps geloof ik van dr
Ok dan doucht ze alleen vandaag niet, ook viesquote:Op donderdag 30 april 2009 11:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
zoiets dacht ik ook gelezen te hebben nu je het zegt
ja ze ging als laatste....nadat ze terug was van de psygquote:Op donderdag 30 april 2009 11:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
zoiets dacht ik ook gelezen te hebben nu je het zegt
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
gisteren heeft ze gedouched er waren nog caps geloof ik van dr
geniet er maar lekker vanquote:Op donderdag 30 april 2009 11:24 schreef Laysa het volgende:
latersssssssss...ik ga douchen....met warm water
en wanneer gooien jullie die poll dicht of Renate cigaretten mag de ja of de nee. Van mij mag die nu dicht en met onmiddelijke ingang ingaanquote:Op donderdag 30 april 2009 11:29 schreef Juud79 het volgende:
De Poll over het fietsen sluit over een half uurtje.
Ja, echt?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:32 schreef logicc123 het volgende:
renate in actie!!!, ze luistert amber en M..... af.
mogguhquote:
Zonder sigarettenquote:Op donderdag 30 april 2009 11:36 schreef Spooky4u het volgende:
12u extra op Renate inhakken is ook leuk
joh weer een aandachtsmoment, die blijft toch welquote:Op donderdag 30 april 2009 11:35 schreef Flabberguest het volgende:
Ik wil mn credit terug, heb goffer net gestemd dat ze geen peuken meer mag!
indd. Nu zegt ze dat het niet door de rest komt etc. Maar het was echt wel direct gevolg van wat ze hoorde tijdens het afluisteren van M & A.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens mij werd Renate para toen ze Marielin en haar grote vijand Amber over hoorden praten.
Ik dacht dat die polls geen credits kostten?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:29 schreef Juud79 het volgende:
De Poll over het fietsen sluit over een half uurtje.
Ze was al para bij binnenkomst.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens mij werd Renate para toen ze Marielin en haar grote vijand Amber over haar hoorden praten.
wel dus, mijn credits zijn op, ik ga geen nieuwe kopen als elke poll credits kost dus jullie moeten het maar doen :pquote:Op donderdag 30 april 2009 11:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik dacht dat die polls geen credits kostten?
De redactie leest mee toch.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:42 schreef Jimbo het volgende:
als enate er uit gaat, ga ik dr el ...als ik maar wel op tijd voor pinkpop terug ben![]()
Psychologische peptalk van Bobby.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:42 schreef Maanvis het volgende:
streamloggen, mensen. wij kunnen geen streams zien!
kijk dan ff in het streamverslagen topicquote:Op donderdag 30 april 2009 11:42 schreef Maanvis het volgende:
Zolang mogelijk omhoog houden totdat er echt nix meer te redden isquote:
daarom dusquote:
Das de eerste keer dat ze het spel snapt.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zit hier voor mezelf, snap jullie maar dat boeit me niet.
Wat een egotripper
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:42 schreef mazaru het volgende:
Halverwege de berg? Ze staat nog onderaan de berg, haar veters te strikken
die wordt niet snel genoeg geupdatequote:Op donderdag 30 april 2009 11:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
kijk dan ff in het streamverslagen topic
Niet snel genoeg geupdatequote:Op donderdag 30 april 2009 11:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die wordt niet snel genoeg geupdate. wil het live meemaken he
.
PS: Ik ben veeleisend maar mijn dankbaarheid is net zo groot!
Oke bij deze ben ik je eerste Fan. Tenminste je doucht wel tochquote:
Dit 'mis' jequote:Op donderdag 30 april 2009 11:42 schreef Maanvis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |