precies, heerlijkquote:
Evengoed smerig, je moet gewoon elke dag douchen en helemaal als je ongsteld bent.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:14 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Ik dacht van Amber te begrijpen dat het ze gister niet heeft gedoucht (=1 dag), evengoed wel vies hoor, maar of het nou 3 dagen was ?!
gisteren heeft ze gedouched er waren nog caps geloof ik van drquote:Op donderdag 30 april 2009 11:14 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Ik dacht van Amber te begrijpen dat het ze gister niet heeft gedoucht (=1 dag), evengoed wel vies hoor, maar of het nou 3 dagen was ?!
50, dat zal m leren te zeiken om een truiquote:Op donderdag 30 april 2009 11:14 schreef logicc123 het volgende:
hebben jullie de nieuwe Poll al gezien,
Moet Bobby 20, 35, 50 km fietsen?
zoiets dacht ik ook gelezen te hebben nu je het zegtquote:Op donderdag 30 april 2009 11:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
gisteren heeft ze gedouched er waren nog caps geloof ik van dr
Ok dan doucht ze alleen vandaag niet, ook viesquote:Op donderdag 30 april 2009 11:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
zoiets dacht ik ook gelezen te hebben nu je het zegt
ja ze ging als laatste....nadat ze terug was van de psygquote:Op donderdag 30 april 2009 11:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
zoiets dacht ik ook gelezen te hebben nu je het zegt
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
gisteren heeft ze gedouched er waren nog caps geloof ik van dr
geniet er maar lekker vanquote:Op donderdag 30 april 2009 11:24 schreef Laysa het volgende:
latersssssssss...ik ga douchen....met warm water
en wanneer gooien jullie die poll dicht of Renate cigaretten mag de ja of de nee. Van mij mag die nu dicht en met onmiddelijke ingang ingaanquote:Op donderdag 30 april 2009 11:29 schreef Juud79 het volgende:
De Poll over het fietsen sluit over een half uurtje.
Ja, echt?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:32 schreef logicc123 het volgende:
renate in actie!!!, ze luistert amber en M..... af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |