Volgens mij alleen van jou hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 09:56 schreef Biancavia het volgende:
Ze mochten toch een labello van ons?
1 dag, toch?quote:Op donderdag 30 april 2009 10:00 schreef Spooky4u het volgende:
Hoevaak zal ze nog janken in de 2 dagen dat Renate rest.
Dan gebruikt ze toch wat braadboter of olie?quote:Op donderdag 30 april 2009 09:56 schreef Biancavia het volgende:
En Marielin klaagde weer over droge lippen die heel erg zeer deden. Ze mochten toch een labello van ons? Waarom hebben ze die nog niet gekregen dan?
Maar als wij ze een labello hebben gegund via een poll dan moeten ze die toch krijgen?quote:Op donderdag 30 april 2009 10:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan gebruikt ze toch wat braadboter of olie?
Juist!quote:Op donderdag 30 april 2009 10:02 schreef Marrije het volgende:
Renate moet dus blijven, dat is duidelijk. Elke RLS heeft z'n pispaal nodig en Renate doet het erg goed in die functie.
Die red uit zichzelf de 2e week niet, dus van mij mag ze gaan om de winnaar nog kans te geven op 10k.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:02 schreef Marrije het volgende:
Renate moet dus blijven, dat is duidelijk. Elke RLS heeft z'n pispaal nodig en Renate doet het erg goed in die functie.
Ja, alleen hier is het gevaar natuurlijk dat als ze haar wegpesten dat ze dan 2500 euro van de prijzenpot kwijt zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:02 schreef Marrije het volgende:
Lijkt me niet, hij zingt zich maar warm. Ik zal ff stemmen.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:05 schreef Juud79 het volgende:
Nieuwe Poll online voor Bobby. Mag zijn trui The Bunker in?
Amber is toppie!!!quote:Op donderdag 30 april 2009 10:03 schreef bbgirltje het volgende:
Die Amber, wat een verschrikkelijke trut. Ze kijkt uit der ogen of ze al weken stoned is
Moet hij iets voor doen heb ik gekozen.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:05 schreef Juud79 het volgende:
Nieuwe Poll online voor Bobby. Mag zijn trui The Bunker in?
Jawel, het irritatiegehalte is al bijzonder hoog, dus dat is prima!quote:Op donderdag 30 april 2009 10:02 schreef Marrije het volgende:
uierzalf? wat is er met jou gebeurd? Ik denk je steunt mijn idee van braadboter of olie welquote:Op donderdag 30 april 2009 10:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Amber is toppie!!!
Trouwens, ondanks dat gaan we hen natuurlijk geen Labello geven hè..
Ze kunnen een pot uierzalf krijgen, is net zo goed. GEEN overbodige luxe-artikelen!
Hebben we ze dan al Labello gegund????quote:Op donderdag 30 april 2009 10:02 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Maar als wij ze een labello hebben gegund via een poll dan moeten ze die toch krijgen?
Ja.. je vraagt je af en toe toch af op wat voor scholen de mensen gezeten hebben..quote:Op donderdag 30 april 2009 10:01 schreef Biancavia het volgende:
Ze kennen het 'schild ende betrouwen' couplet niet eens.
De 8stequote:Op donderdag 30 april 2009 10:10 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Renaat wil haar bloednaad nog steeds niet wassen?
Is dat één van de zeven plagen of zo?
ssssstttttttquote:Op donderdag 30 april 2009 10:12 schreef Marrije het volgende:
Ik kreeg een pop up dat de poll 1 credit kost maar die credit is niet van mijn tegoed afgehaald.
Hier idem. Heb het met elke poll geprobeerdquote:Op donderdag 30 april 2009 10:12 schreef Marrije het volgende:
Ik kreeg een pop up dat de poll 1 credit kost maar die credit is niet van mijn tegoed afgehaald.
Uierzalf geven heeft een beetje psychologische uitwerking.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
uierzalf? wat is er met jou gebeurd? Ik denk je steunt mijn idee van braadboter of olie wel
Ik geloof zo langzamerhand dat Renate de vleesgeworden cumulatie van alle zeven plagen is.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:10 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Renaat wil haar bloednaad nog steeds niet wassen?
Is dat één van de zeven plagen of zo?
Wel een schone gorilla.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:23 schreef Spooky4u het volgende:
DIe Jeroen, het is net een gorilla met dat behaarde lijf van hem
Behaardquote:Op donderdag 30 april 2009 10:23 schreef Spooky4u het volgende:
DIe Jeroen, het is net een gorilla met dat behaarde lijf van hem
Welke onwaarheden dan?quote:Op donderdag 30 april 2009 10:26 schreef lunareclipse het volgende:
Baaah, die Jeroen heeft echt een kinderachtige sex focus
Bobby was mijn favoriet, maar ik heb hem 2x op onwaarheden betrapt, dus op dit moment is toch Amber favoriet (vooral vanwege de affaire Renate)
Amber valt op types als Jan Smit en Egbert Jan Weeber, dus daarmee behaalt ze minpuntenquote:Op donderdag 30 april 2009 10:26 schreef lunareclipse het volgende:
Baaah, die Jeroen heeft echt een kinderachtige sex focus
Bobby was mijn favoriet, maar ik heb hem 2x op onwaarheden betrapt, dus op dit moment is toch Amber favoriet (vooral vanwege de affaire Renate)
quote:Op donderdag 30 april 2009 10:28 schreef Maanvis het volgende:
TVBunker...
En gadverdamme.. geronnen bloed, plakkend en zwetend, volgens mij is dat niet zo gezond en kit dat uiteindelijk je flamoes dicht?
1 ging over het christelijk geloof en de ander was een opmerking naar een medebewoner tijdens truth or dare (sorry, lettelijk weet ik het niet meer).quote:Op donderdag 30 april 2009 10:27 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Welke onwaarheden dan?
Heeft hij al wel gefapt?
da's waar. Wie is jouw favoriete bewoner?quote:Op donderdag 30 april 2009 10:28 schreef D. het volgende:
[..]
Amber valt op types als Jan Smit en Egbert Jan Weeber, dus daarmee behaalt ze minpunten
Ik las het als gedichtje:quote:Op donderdag 30 april 2009 10:28 schreef Maanvis het volgende:
TVBunker...
En gadverdamme.. geronnen bloed, plakkend en zwetend,
volgens mij is dat niet zo gezond
kit dat uiteindelijk je flamoes dicht?
Goede vraag.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:33 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
da's waar. Wie is jouw favoriete bewoner?
MenstruatieHaiku! (en weer een googlewhack!)quote:
quote:
Hier idem, maar gisteren waren er wel ineens 2 credits weg terwijl ik nog niet gedaan had wat credtis kostte..... dacht ikquote:Op donderdag 30 april 2009 10:12 schreef Marrije het volgende:
Ja en kiezen van de weekopdracht ook.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier idem, maar gisteren waren er wel ineens 2 credits weg terwijl ik nog niet gedaan had wat credtis kostte..... dacht ik![]()
Of kost het kiezen van de deelnemers aan het dagduel ook credits?
Môgguh all
vanmorgen ruzie over een vieze ongestelde renate, staat ook in de streamverslagenquote:Op donderdag 30 april 2009 10:47 schreef JediMasterLucia het volgende:
goede morgen allemaal, is er nog wat bijzonders gebeurd vannacht en vanmorgen?
Okay thnx, ik snapte al niet waar ze aan opgegaan warenquote:Op donderdag 30 april 2009 10:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja en kiezen van de weekopdracht ook.
Marielin zei gisteren zelf dat ze bij beide groepen hoorde. Maar ik zie haar ook meer in Kamp Peter & Renaat.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:49 schreef Pearlbitch het volgende:
zoals ik het nu zie is de groep al in tweeën opgedeeld
Enerzijds Eline - Amber - Bobby -Jeroen
Anderzijds Renate - Marielin - Peter
Onze noeste "marinier" Pim kan ik nog niet helemaal plaatsen.
Klopt; toen ze de competitie moesten doen stond, behalve Renate, iedereen bij Amber. Ze zei nog "betekent dit dat jullie allemaal voor Amber zijn". Ik denk zelf van wel...quote:Op donderdag 30 april 2009 10:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Marielin zei gisteren zelf dat ze bij beide groepen hoorde. Maar ik zie haar ook meer in Kamp Peter & Renaat.
quote:Op donderdag 30 april 2009 10:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Aanvankelijk gaf ik Renate nog het voordeel van de twijfel, maar nu geloof ik echt dat ze helemaal van het ganzenbord is gelopen.
Eerst bestond Osama Bin Laden niet en zo-even had Hitler waarschijnlijk geen zelfmoord gepleegd..
* JediMasterLucia gaat ff de streamverslagen lezenquote:Op donderdag 30 april 2009 10:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
vanmorgen ruzie over een vieze ongestelde renate, staat ook in de streamverslagen
Door dat soort uitspraken begin ik Marielin wel steeds meer te waarderen. Niet bang voor een confrontatiequote:Op donderdag 30 april 2009 10:53 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Klopt; toen ze de competitie moesten doen stond, behalve Renate, iedereen bij Amber. Ze zei nog "betekent dit dat jullie allemaal voor Amber zijn". Ik denk zelf van wel...
OMG what's next??quote:Op donderdag 30 april 2009 10:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Aanvankelijk gaf ik Renate nog het voordeel van de twijfel, maar nu geloof ik echt dat ze helemaal van het ganzenbord is gelopen.
Eerst bestond Osama Bin Laden niet en zo-even had Hitler waarschijnlijk geen zelfmoord gepleegd..
Volgens mij gaat Marielin nog voor een pittige bijdrage zorgen.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Door dat soort uitspraken begin ik Marielin wel steeds meer te waarderen. Niet bang voor een confrontatie
Nee, ik ben niet in NL dus vandaarquote:Op donderdag 30 april 2009 10:58 schreef Susi het volgende:
Ben ik trouwens de enige die geen Koninginnedag gaat vieren vandaag ?
nehquote:Op donderdag 30 april 2009 10:58 schreef Susi het volgende:
Ben ik trouwens de enige die geen Koninginnedag gaat vieren vandaag ?
Ik ook niet, dus vandaar dat ik hier ook ben de hele dagquote:Op donderdag 30 april 2009 10:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet in NL dus vandaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |