Ja, alleen hier is het gevaar natuurlijk dat als ze haar wegpesten dat ze dan 2500 euro van de prijzenpot kwijt zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:02 schreef Marrije het volgende:
Renate moet dus blijven, dat is duidelijk. Elke RLS heeft z'n pispaal nodig en Renate doet het erg goed in die functie.
Lijkt me niet, hij zingt zich maar warm. Ik zal ff stemmen.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:05 schreef Juud79 het volgende:
Nieuwe Poll online voor Bobby. Mag zijn trui The Bunker in?
Amber is toppie!!!quote:Op donderdag 30 april 2009 10:03 schreef bbgirltje het volgende:
Die Amber, wat een verschrikkelijke trut. Ze kijkt uit der ogen of ze al weken stoned is
Moet hij iets voor doen heb ik gekozen.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:05 schreef Juud79 het volgende:
Nieuwe Poll online voor Bobby. Mag zijn trui The Bunker in?
Jawel, het irritatiegehalte is al bijzonder hoog, dus dat is prima!quote:Op donderdag 30 april 2009 10:02 schreef Marrije het volgende:
Renate moet dus blijven, dat is duidelijk. Elke RLS heeft z'n pispaal nodig en Renate doet het erg goed in die functie.
uierzalf? wat is er met jou gebeurd? Ik denk je steunt mijn idee van braadboter of olie welquote:Op donderdag 30 april 2009 10:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Amber is toppie!!!
Trouwens, ondanks dat gaan we hen natuurlijk geen Labello geven hè..
Ze kunnen een pot uierzalf krijgen, is net zo goed. GEEN overbodige luxe-artikelen!
Hebben we ze dan al Labello gegund????quote:Op donderdag 30 april 2009 10:02 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Maar als wij ze een labello hebben gegund via een poll dan moeten ze die toch krijgen?
Ja.. je vraagt je af en toe toch af op wat voor scholen de mensen gezeten hebben..quote:Op donderdag 30 april 2009 10:01 schreef Biancavia het volgende:
Ze kennen het 'schild ende betrouwen' couplet niet eens.
De 8stequote:Op donderdag 30 april 2009 10:10 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Renaat wil haar bloednaad nog steeds niet wassen?
Is dat één van de zeven plagen of zo?
ssssstttttttquote:Op donderdag 30 april 2009 10:12 schreef Marrije het volgende:
Ik kreeg een pop up dat de poll 1 credit kost maar die credit is niet van mijn tegoed afgehaald.
Hier idem. Heb het met elke poll geprobeerdquote:Op donderdag 30 april 2009 10:12 schreef Marrije het volgende:
Ik kreeg een pop up dat de poll 1 credit kost maar die credit is niet van mijn tegoed afgehaald.
Uierzalf geven heeft een beetje psychologische uitwerking.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
uierzalf? wat is er met jou gebeurd? Ik denk je steunt mijn idee van braadboter of olie wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |